اتو بخار تولیپس مدل SI-A 370C

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: توليپس
  • گارانتی: 18 ماهه نگین تک پرشیا
  • نوع اتو: بخار
  • طول سیم: 1.5 متر
گارانتی توليپس
آماده ارسال ناموجود
0
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استفاده از اتو بخار بهترین و راحت‌ترین روش برای داشتن لباس‌های بدون چروک و آراسته ‌است. بخار حاصل از اتو لباس را مرطوب و اتو کردن آن را ساده‌تر کرده و همچنین به رفع چروک و حفظ حالت صاف الیاف در مدت‌زمان طولانی‌تر کمک می‌کند. برند تولیپس یک برند ایرانی و یکی از برترین برندهای در زمینه تولید لوازم‌خانگی و اتوبخارهای قدرتمند است. در این مطلب به بررسی اتو بخار مدل SI-A-370 از این برند می‌پردازیم و با ویژگی‌های این محصول آشنا می‌شوید.

  •  دارای سیستم ضدچکه
  • برخورداری از سیستم ضد رسوب
  • جنس کفه از نوع سرامیک

این محصول دارای کیفیت بالایی بوده و رضایت مشتریان را نیز جلب کرده ‌است. تولیدکنندگان برند تولیپس با ارائه محصول با کیفیت و مقرون‌ به‌ صرفه سعی بر جلب رضایت خریدار دارند و اتو بخار SI-A-370 نیز از این قاعده مستثنی نیست. تولیپس برند نوظهوری شمرده نمی‌شود و تکیه ‌بر مهارت متخصصان ایرانی و ژاپنی دارد. اکثر محصولات خارجی قیمت بسیار بالایی دارند و خریداران به‌ دنبال کالایی با قیمت مناسب‌تر و همچنین باکیفیت هستند؛ به همین دلیل برند تولیپس هر دو فاکتور قیمت و کیفیت را در ارائه و تولید محصول در نظر گرفته ‌است.

این محصول دارای قدرت بالایی بوده و در کم‌ترین زمان چروک لباس‌های شما را برطرف می‌کند. به این‌ ترتیب، نگرانی شما از آراسته بودن لباس‌هایتان برطرف می‌شود و همیشه ظاهری مرتب خواهید داشت.

همچنین با داشتن قابلیت ضد چکه، از به‌ جا گذاشتن لکه آب روی لباس شما و ایجاد ظاهر ناخوشایند جلوگیری می‌کند؛ به این صورت که اگر دمای کف اتو از حد مشخصی بیشتر شود، به‌ طور اتوماتیک سوپاپ محفظه تبخیر بسته ‌شده و جریان آب متوقف می‌شود؛ در نتیجه از ریختن و چکه کردن آب به بیرون و ایجاد لک جلوگیری می‌شود.

 اتوبخار تولیپس مدل SI-A-370 به‌ دلیل داشتن سیستم ضد رسوب عمر طولانی‌تری داشته و یک گزینه مقرون‌ به‌ صرفه محسوب‌ می‌شود. عملکرد این سیستم به این شکل است که باقیمانده رسوبات از منافذ خروجی بخار تخلیه‌ شده و بخار آب نیز به‌ راحتی و بدون مانع از منافذ خارج می‌شود.

قابلیت خودکار این محصول، اتو کشیدن را ایمن‌تر ساخته و در صورت فراموشی شما در مورد خاموش‌ کردن اتو یا زمانی که کاری برای شما پیش آید، اتو به‌ صورت اتوماتیک خاموش می‌شود.

برند
توليپس
گارانتی
18 ماهه نگین تک پرشیا
نوع اتو
بخار
طول سیم
1.5 متر
محدوده توان مصرفی
2200 وات
سیستم ضد رسوب
دارد
سیستم ضد چکه
دارد
جنس کفه
سرامیک
تنظیم دما
دارد
شناسه کالا
2901278800430

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202