راهنما
آشنایی با شرایط کلی حضور در مانی و شرایط خرید
بامطالعه این صفحه هیچ سوالی توی ذهنت بی جواب نمیمونه
چگونه سفارش خود را ثبت کنیم
روند ثبت سفارش در این وبسایت بر پایه سادگی و راحتی برای شما ایجاد شده و شامل هیچ پیچیدگی خاصی نمیباشد. اما به طور خلاصه برای ثبت سفارش، مراحل زیر را دنبال کنید:
1. در صفحهنخست یا صفحهها، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه نمایش اطلاعات آن منتقل شوید.
2. در صورتی که مشخصاتی مانند رنگ، اندازه و... وجود داشت، انتخاب کنید.
3. بر روی دکمهی افزودن به سبد خرید کلیک و صبر کنید تا پنجرهای به منظور موفقیت عملیات نمایش داده شود.
4. بر روی دکمهی مشاهده سبد خرید یا لینک سبد خرید کلیک کنید.
5. در صفحه سبد خرید، محصولاتی که انتخاب کردهاید را مشاهده میکنید. امکان ویرایش تعداد و حذف هر یک وجود دارد. پس از بررسی محصولات، بر روی دکمهی ثبت سفارش کلیک کنید.
6. در مراحل بعد، فرمها با توجه به محصولاتی که انتخاب کردید و وضعیت عضویت شما، متفاوت خواهند بود. مراحل را گام به گام پیش روید و اطلاعات را ثبت کنید تا فرآیند ثبت سفارش شما تکمیل شود.
در صورتی که سوالی دارید، با ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آنها بهرهمند شوید.
چگونه پس از ثبت سفارش ، آن را پیگیری کنیم
برای اطلاع از وضعیت سفارشهای خود، اینجا را کلیک کنید و پس از ورود به پنل کاربری، سفارش مورد نظر را انتخاب کنید تا اطلاعات تکمیلی آن، نمایش داده شود. در صورتی که سوالی دارید، با ما تماس بگیرید تا از راهنمایی آنها بهرهمند شوید.
آيا امکان پرداخت از طريق کارت بانکي وجود دارد؟
بله. براي پرداخت الکترونيک کافي است کارت بانکي شما به شبکه شتاب متصل باشد و رمز دوم آن را دريافت کرده باشد. پرداخت از طريق درگاه امن بانکي به صورت رمزنگاري شده (https) انجام خواهد شد و اطلاعات کارت شما نزد بانک محفوظ خواهد ماند.
آيا امکان پرداخت از طريق واريز به حساب وجود دارد؟
بله. براي واريز وجه کافي است در زمان پرداخت فاکتور درگاه واريز به حساب را انتخاب نموده و اطلاعات فيش واريزي را ثبت و منتظر تائيد پرداخت توسط واحد مالی باشيد.
آيا امکان پرداخت در محل COD وجود دارد؟
بله. براي پرداخت در محل کافي است در زمان پرداخت فاکتور گزینه پرداخت در محل را انتخاب نموده و اطلاعات مکان دریافت سفارش را ثبت نمائید .
آيا امکان رزرو کالا و یا پرداخت بیعانه وجود دارد؟
بله شما به این منظور میتوانید از کد های زیر که در صفحه نهایی پرداخت نیز نمایش داده میشود با شرایط زیر استفاده نمائید:
در صورت رزرو سفارش ، کالای فوق حداکثر تا 5 ام ماه بعد در لیست سفارش های شما باقی میماند و این مرکز متعهد به تامین کالا در زمان پرداخت نهایی سفارش شما میباشد لازم به ذکر است قیمت کالا به روز و در زمان تکمیل وجه محاسبه و دریافت میگردد
در صورت پرداخت بیعانه 15 درصدی سفارش ، کالای فوق حداکثر تا 5 ام ماه بعد با قیمت موجود در زمان ثبت سفارش در لیست سفارش های شما باقی میماند و این مرکز متعهد به تامین کالا در زمان پرداخت نهایی سفارش شما می باشد لازم به ذکر است در صورت تسویه سفارش پس از مهلت مقرر مشتری ملزم به پرداخت سفارش به قیمت روز میباشد
همچنین در صورت پرداخت بیعانه ، انصراف مشتری از خرید ممنوع و در صورت تمایل به انصراف مبلغ پرداختی مسدود و به واحد مسئولیت های اجتماعی مانی هوم پرداخت میگردد.
رزرو کالا : Reserve
پرداخت بیعانه 15 درصدی :Deposit
آيا براي خريد از سايت نياز به حساب کاربري دارم؟
بله. پيش از اقدام به خريد لازم است با حساب کاربري خود وارد شويد و يا حساب کاربري بسازيد. فرآيند فعال شدن حساب کاربري، به صورت آني ميباشد.
آيا امکان خريد حضوري وجود دارد؟
خیر ، در حال حاضر مانی صرفا به صورت آنلاین و رسمی به فعالیت میپردازد ، همچنین مانی هوم احداث فروشگاه حضوری را در برنامه توسعه خود دارد که این موضوع به طور رسمی از وبسایت ما به اطلاع میرسد .
ارسال اقلام خریداری شده به چه روشی انجام میشود؟
کاربران گرامی میتوانند برای ارسال خرید های خود از گزینه های متنوع داخل سایت استفاده و برابر آن خرید به مقصد ارسال میشود:
در تمامی برنامه های ارسال بجز پیک اکسپرس سفارش ها اولین روز کاری پس از ثبت سفارش تحویل شرکت های لجستیک میشوند.
پیک اکسپرس(تحویل سفارش در کمترین زمان ممکن از طریق پیک و اسنپ)در صورت انتخاب پرداخت در محل (صرفا تهران) مبلغ فاکتور و کرایه حمل در محل و در غیر اینصورت مبلغ سفارش تسویه و هزینه حمل درب منزل پرداخت میگردد.
پادروپین(سفارش توسط بهینه ترین روش پادرویی ارسال میگردد) پادروپین؛ مارکتپلیس خدمات پستی است و به فروشگاههای آنلاین کمک میکند تا سفارشهای اینترنتی را با نازل ترین و کمترین قیمت به دست مشتریان خود برسانندهزینه ارسال کالاهای غیر حجیم در برنامه پادرو پین ثابت برابر 50.000 تومان میباشد. برخی خدمات قابل ارائه در پادروپین :
لینک اکسپرس / ندکس / اکوپیک / اسپید / پیشرو / ماهکس / پست ایران
پست پیشتاز (پرداخت در محل مشمول کارمزد پستی میشود) در صورت انتخاب پرداخت در محل مبلغ فاکتور و کرایه حمل در محل و در غیر اینصورت مبلغ سفارش و هزینه حمل در زمان ثبت سفارش پرداخت میگردد.(پرداخت در محل شامل کارمزد پستی میشود)
تیپاکس (با توجه به نرخ بالای تیپاکس پیشنهاد نمیگردد)در صورت انتخاب مبلغ فاکتور به صورت آنلاین و کرایه حمل در محل پرداخت میگردد.
وانت بار طرف قرارداد (سفارش به صورت اختصاصی با وانت بارهای ایمن درب منزل تحویل میشود) هزینه ارسال بار با وانت بار های طرف قرداد این مرکز برای خارج از استان تهران قابل استفاده میباشد . هزینه کرایه براساس پیمایش مسافت راننده محاسبه میگردد.برای محاسبه این مبلغ میتوان مسافت تهران تا شهر مورد نظر خود را از اینجا بدست آورده و سپس در عدد3500 ضرب نمائید.(هماهنگی تلفنی صورت میگیرد)
باربری های بین شهری ( سفارش تحویل باربری شده و تحویل از باربری در شهر مقصد به عهده مشتری میباشد)
هزینه ارسال بار تا باربری های تهران 120هزار تومان در فاکتور محاسبه شده و هزینه شرکت های باربری در زمان تحویل توسط خریدار تسویه میشود.(رسید کالای تحویل شده به باربری به ایمیل ثبت شده در سایت ارسال میشود)
شرايط کلی استفاده از خدمات مانی هوم به چه صورت میباشد؟
کاربر گرامي لطفاً موارد زير را جهت استفاده بهينه از فروشگاه مانی هوم به دقت ملاحظه فرماييد.
ورود کاربران به فروشگاه الزامی و استفاده از پروفايل شخصي، خرید آنلاین و ساير خدمات ارائه شده توسط مانی هوم به معناي آگاه بودن و پذيرفتن شرايط و قوانين و همچنين نحوه خریداز مانی هوم است. توجه داشته باشيد که ثبت سفارش نيز در هر زمان به معني پذيرفتن کامل کليه شرايط و قوانين جاری از سوي کاربر است.
لازم به ذکر است شرايط و قوانين مندرج، جايگزين کليه توافقهاي گذشته محسوب میشود.
قوانین عمومی فروشگاه
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای مانی هوم منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویههای مانی هوم تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
تعریف مشتری یا کاربر
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به ثبت سفارش در مانی هوم اقدام نماید.
ارتباطات الکترونیکی
هنگامی که شما از خدمات مانی هوم استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید میکنید و یا به ما ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که مانی هوم به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی Info@Maniha.ir ، سرویس پیام کوتاه 100091011202 و سایر سرویسهای الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای مانی هوم از طریق آنها صورت میگیرد.
جهت اطلاعرسانی رویدادها، و سرویسهای ویژه، امکان دارد مانی هوم برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند. مانی هوم به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
کلیه سفارشهای ثبت شده در سایت در صف پردازش قرار میگیرند. مانی هوم همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در مانی هوم به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای مانی هوم محفوظ است و یا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسیده، با رضایت مشتری محصول دیگری را جایگزین کند.
در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به کیف پول مشتری واریز خواهد شد.
مانی هوم مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگیری، پردازش و ارسال میشود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای مانی هوم محفوظ است.
در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در مانی هوم ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای مانی هوم محفوظ است. مانی هوم در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به کیف پول مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت مانی هوم میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، مانی هوم جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی و یا کد تحویل همراه داشته باشد.
کاربری هر مشتری شامل نام و نام خانوادگی باید با اطلاعات مدارک شناسایی مطابقت داشته باشد و در صورت عدم تطابق، فروشگاهها اینترنتی مجاز به ارائه خدمات به این گروه از مشتریان نخواهد بود. لذا خریداران محترم می بایست با ارائه تصویر کارت ملی خود و خرید از طریق کارت بانکی متعلق به شخص خریدار که با هویت سفارش دهنده در تطابق می باشد، اقدام به ثبت سفارش نمایند.
لازم به ذکر است که این امر به منظور جلوگیری از سواستفادههای احتمالی و مواردی نظیر جلوگیری از خرید با کارتهای سرقت شده و موارد مشابه در نظر گرفته شده است.
با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتوری که به نام شخص حقیقی صادر شده، به نام شخص حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور به نام حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام عضویت با اطلاعات حقوقی اقدام به ثبت نام نمایند ،همچنین آدرسی که خریدار به عنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواست کنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چرا که تغییر آدرس درج شده روی فاکتور پس از پردازش و تایید سفارش، به هیچ عنوان امکانپذیر نخواهد بود. بدیهی است مانی هوم جهت جلوگیری از سواستفاده از نام اشخاص حقوقی اعتبار سنجی این مشتریان را در زمان پردازش سفارش به صورت تلفنی انجام میدهد.
لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، بهویژه درباره کالاهای ارائه شده که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی میشود که کاربران نسبت به پرداخت سفارش خود اقدام کنند و بدیهی است که مانی هوم هیچگونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
شرایط خریداری کارت تخفیف
این بخش به زودی تکمیل و به اطلاع کاربران گرامی خواهد رسید.
خسارت احتمالی کالا
مشتری گرامی : لازم به ذکر است هرگونه پیگیری ثبت خسارت وارده به خرید های شما جهت راستی آزمایی و احقاق حقوق شما مصرف کننده گرامی صرفا منوط به تهیه فیلم از بازکردن بسته تحویلی به شما و ارسال به واحد پشتیبانی مشتریان در فرم تماس با ما میباشد.
مانی همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و مانی هوم تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
درمورد سرویس های پرداخت در محل کاربر ملزم به چک کردن کامل محصول حداکثر 24 ساعت پس از پرداخت بوده و پرداخت فاکتور در محل به منزله تایید شرایط فوق میباشد ، بدیهی است هیچگونه ادعایی در مورد خسارت به کالا در سفارش های پرداخت در محل خارج از ضوابط فوق قابل قبول و رسیدگی نمیباشد
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به پشتیبانی مانی هوم اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور با هماهنگی قبلی به مانی هوم ارسال شود . برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی تماس بگیرید.
نمایندگی
مانی هوم در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی از طریق دفتر مرکزی واقع در تهران پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به پشتیبانی فروشگاه اطلاع دهید.
در حال حاضر مانی هوم در تمام شهر های کشور ثبت سفارش و ارسال بار را انجام میدهد ولی کاربران برای خرید تنها باید به وب سایت مانی هوم مراجعه و سفارش خود را ثبت کرد.
جهت دريافت راهنمايي و اطلاعات بيشتر به کجا مراجعه کنم؟
جهت دريافت اطلاعات بيشتر از طريق بخش ارتباط با ما و يا شماره هاي مندرج در سايت اقدام نماييد.
نحوه ارسال شکايات به چه صورت است؟
چنانچه از روند خريد و پيگيري سفارش خود نارضايتي داريد، اطلاعات خود را به آدرسInfo@Maniha.ir ارسال کنيد.