مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

اتو بخار تولیپس مدل SI-A 380C

از {{model.count}}
0
1,450,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

اتو بخار تولیپس مدل SI-A380 C یک اتوی منحصر به فرد ، زیبا و همراه با کاربری آسان است و برای مصارف خانگی بسیار مناسب بوده و در هنگام کار موجب خستگی نمی شود. سطح اتو پوشیده شده از سرامیک می باشد که گرما را در تمام سطح اتو گسترش داده  و به راحتی موجب حرکت آسان بر روی لباس ها می گردد و لباس های لطیف تر نیز کمتر در معرض سوختگی قرار می گیرند. و در مجموع اتو بخار تولیپس مدل SI-A380 C به گونه ای طراحی شده که امکان اتوکشی انواع لباس، پرده  و … را فراهم می کند. این دستگاه مجهز به سیستم ضد چکه و بخاردهی عمودی است.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

همیشه بعد از هر بار شستشو ، انبوهی از لباس های چروکیده خواهید داشت. اما داشتن یک اتو بخار پر قدرت با کفی نرم و ضد خش که بتوانید به سرعت البسه را به حالت اول برگرداند می تواند بسیار موثر و مفید باشد. شرکت صنایع ناسیونال ایران از قدیمی ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی در ایران چند سالی است تحت برند تولیپس محصولات خود را به بازار عرضه میکند در جدیدترین تولیدات خود اتو بخار تولیپس مدل SI-A380C را با ویژگی های یک اتو بخار باکیفیت به بازار ایران عرضه نموده است . در ادامه با بررسی این دستگاه همراه ما باشید.


طراحی

جنس بدنه دستگاه با استفاده از مواد اولیه و متریال با کیفیت ساخته شده که با توجه به طراحی زیبا خود می تواند با محصولات مشابه در بازار به راحتی رقابت کند.

کفی یک اتو بخار که اصلی ترین عضو این دستگاه با شمار می رود می تواند در سرعت اتو کشی ، جلوگیری از آسیب به البسه بسیار موثر باشد. تولیپس نیز یکی از بهترین کفی ممکن را برای اتو بخار خود در نظر گفته است . جنس این کفی از نوع سرامیک با کیفیت و ضد خش بوده که با حرکت نرم و روان بر روی لباس ها و پخش مناسب حرارت می تواند اتوکشی را لذت بخش نماید.

ابعاد این دستگاه در اندازه استاندارد یک اتو بخار 30*15*12 می باشد. همچنین با توجه به جنس بدنه و کفی وزنی حدود 1300 گرم خواهد داشت.

مخزن آب این دستگاه یا ظرفیت 350 میلی لیتر می تواند برای یک وعده اتو کشی معمول مناسب باشد.

پایه نگهدارنده در نظر گرفته شده برای این دستگاه قرارگیری به صورت عمودی را بسیار ساده تر نموده است. همچنین با طراحی ویژه این پایه می توانید سیم دستگاه را جمع آوری کنید. طول این سیم 1.5 متر بوده که با قابلیت چرخش 360 درجه ای نقطه اتصال آن به بدنه اصلی می توانید به راحتی در تمامی جهات به اتو کشی خود ادامه دهید.

 

عملکرد

اتو بخار تولیپس مدل SI-A380C دارای توان مصرفی 2200 وات می باشد. این توان مصرفی با توجه به قیمت این دستگاه یکی می تواتد یکی از بهترین ها در دسته خود باشد.

قابلیت تنظیم دما به وسیله یک کلید ولومی که زیر دسته اصلی قرار داده شده می توانید انواع البسه با جنس ها پشمی ، کتان ، پشمی ، نایلون و ابریشمی را به راحتی از تمامی چین و چروک نجات دهید.

قابلیت بخار دهی عمودی نیز برای اتو کشی لباس های آویخته شده برای اتو بخار تولیپس قرار داده شده که به وسیله یک کلید در زیر دسته اصلی قابل دسترسی و استفاده می باشد.

سیستم های ضد چکه و ضد رسوب برای جلوگیری از سفید و خیس شدن لباس های نیز برای بهبود در عملکرد دستگاه تعبیه شده است.

همچنین می توانید با تنظیم دو مرحله میزان تولید بخار و پاشش آب از پس سر سخت ترین چین و چروک های انواع پارچه و البسه برآیید.

شرکت سازنده برای افزایش ایمنی و جلوگیری به لباس های سیستم قطع خودکار را نیز به اتو بخار 380 خود افزوده است.

توان مصرفی 2200 وات

جنس کفی سرامیک

سیستم قطع خودکار

بخاردهی عمودی

سیستم ضد رسوب و ضد چکه

برند
توليپس
گارانتی
18 ماهه نگین تک پرشیا
نوع اتو
بخار
طول سیم
1 تا 2 متر
محدوده توان مصرفی
2200 وات
سیستم ضد رسوب
دارد
سیستم ضد چکه
دارد
جنس کفه
سرامیک
تنظیم میزان بخاردهی
دارد
تنظیم دما
دارد
شناسه کالا
2901278800423

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...