مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

جاروبرقی سایا مدل FOTUN

از {{model.count}}
3,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

جاروبرقی جدید «سایا» مدل «Fotun» یکی از محصولات با کیفیت و کاربردی خانگی این شرکت است. این دستگاه از نوع جاروهای کیسه‌دار است و با برخورداری از موتور قدرتمند 2000 وات به آسانی آشغال‌ها را از سطوح مختلف جمع‌آوری می‌کند. سیم بلند جاروبرقی و شعاع عملکردی 8 متری آن به کاربر اجازه می‌دهد بدون نیاز به عوض‌کردن پریز برق، جاروکشی کند.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جاروبرقی سایا فوتون FOTUN

اگر به‌دنبال خرید جاروبرقی مناسب برای منزل خود هستید؛ می توانید از برندهای داخلی مانند پارس خزر، سایا و ... خریداری کنید. جاروبرقی سایا مدل فوتون یکی از جاروبرقی های خوب بازار داخلی است که در ادامه می توانید در مورد ویژگی های جاروبرقی فوتون سایا بخوانید.

جاروبرقی سایا مدل fotun، با توان 2000 وات

ویژگی‌های ظاهری جاروبرقی فوتن Fotun

جارو برقی سایا مدل FOTUN ابعادی جمع و جور دارد و در کنار وزن ۳.۵ کیلوگرمی خود می‌تواند در هر مکان کوچکی قرار گیرد و به‌سادگی مورد استفاده قرار گیرد. چرخ‌های بزرگی که در بخش عقبی این جارو قرار دارد؛ حرکت آن را ساده کرده و به شما کمک می‌کند بدون احساس خستگی آن را جابه‌جا کنید. چرخ کوچک جلویی نیز وظیفه هدایت جاروبرقی را بر عهده دارد. از جذابیت‌های این مدل می‌توان به رنگ قرمز آن اشاره کرد که بدنه‌ای همانند طلق دارد. به این ترتیب می‌توانید اجزای داخلی جاروبرقی را مشاهده کنید. روی بدنه جارو برقی فوتون تنها یک کلید مدور و چرخان قرار گرفته که روشن و خاموش کردن آن و تنظیم قدرت جارو را برعهده دارد. بنابراین طراحی این مدل تا اندازه‌ای به سبک مینیمال نزدیک شده و اگر از طرفداران این سبک هستید؛ این محصول انتخاب خوبی برایتان خواهد بود.

جاروبرقی سایا مدل fotun، با توان 2000 وات

ویژگی‌های فنی جاروبرقی فوتون

گرچه این دستگاه ابعاد کوچک و وزن کمی دارد، اما با توانی ۲۰۰۰ وات، می‌تواند از پس نظافت‌های گوناگونی برآید. بنابراین می‌توانید از این جارو برای منازل متوسط و کوچک استفاده کنید یا در ادارت و دفاتر کار خود آن را داشته باشید. با توجه به طراحی مدرن و ابعاد مناسبی که دارد، می‌توان آن را در هر مکانی جای داد. البته بهتر است پس از ۱۵ دقیقه استفاده مداوم، ۵ دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا فشار کمتری به موتور آن وارد شود. بدین ترتیب می‌توانید در مدت زمان طولانی‌تری از آن استفاده کنید. فیلتر بهداشتی به کار رفته در جاروبرقی سایا فوتون از نفوذ ذرات ریز و مخرب به داخل موتور پیشگیری می‌کند که به این ترتیب عمر مفید موتور آن افزایش خواهد یافت. البته بهتر است پس از هر بار استفاده، این فیلتر را تمیز کنید تا فشار زیادی به موتور وارد نشود. کپسول سبز رنگی که در بالای بدنه این جارو قرار دارد؛ نمایشگر وضعیت کیسه داخل دستگاه است. این کپسول میزان پر یا خالی بودن کیسه را نشان می‌دهد که با توجه به آن می‌توانید نسبت به خالی کردن و پاکسازی کیسه اقدام کنید. البته توصیه می‌شود که این کیسه را نیز پس از هر بار استفاده تخلیه و پاک کنید.

جاروبرقی سایا مدل fotun

خرید و قیمت جاروبرقی سایا مدل فوتون

جارو برقی فوتون می‌تواند شما را در نظافت منزل و محل کارتان یاری کند. این محصول باتوجه به طراحی زیبا، ابعاد کوچک و البته وزن کمی که دارد؛ استفاده آسانی را برایتان به همراه خواهد داشت. اگر می‌خواهید در کنار قیمت مناسب از کیفیت خوبی برخوردار شوید؛ جارو برقی سایا مدل FOTUN می‌تواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد. به کمک این دستگاه، خیالتان از نظافت منزل آسوده خواهد بود.

برند
سايا
جنس
پلاستيک ABS
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
نوع مخزن
کیسه پارچه ای دائم
طول کابل
5 تا 10 متر
تعداد سری (پارو)
3 عدد
توان مصرفی
1500 تا 2000 وات
تعداد چرخ
3 عدد
کنترل روی دسته
ندارد
لوله تلسکوپی
لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع
سیم جمع کن
خودکار
شناسه کالا
2900043500155

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...