جاروبرقی سطلی پارس خزر مدل TORNADO

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: پارس خزر
  • جنس: پلي‌ پروپيلن (PP)
  • گارانتی: 24 ماهه پارس خزر
  • نوع مخزن: کیسه پارچه ای دائم
گارانتی پارس خزر
آماده ارسال ناموجود
0
4,000,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جاروبرقی‌ها از محصولات پرفروش در دسته‌ی لوازم خانگی هستند و تقریباً هر خانه و اداره‌ای به وجود حداقل یکی از آن‌ها نیاز دارد. همچنین، جاروبرقی‌های صنعتی هم در بازار یافت می‌شوند که کاربری خاص خود را دارند. علاوه بر موارد ذکر شده، جاروبرقی‌ها می‌توانند با توجه به توان مکش و توان مصرفی و همچنین گنجایش خود در دسته‌های مختلفی قرار بگیرند. شرکت پارس خزر از شرکت‌های شناخته شده در زمینه‌ی تولید محصولات خانگی است که از دیرباز در این زمینه فعالیت دارد.

جارو برقی سطلی تورنادو

جارو برقی سطلی پارس خزر مدل تورنادو 2200 یکی از محصولات با کیفیت کمپانی پارس خزر محسوب می‌شود که قابلیت‌های زیادی را درون خود جای داده است.

مشخصات جارو برقی سطلی پارس خزر مدل تورنادو 2200

جاروبرقی سطلی پارس خزر ابعادی برابر با 500 در 300 در 200 میلی‌متر دارد و وزن آن نیز 10 کیلوگرم است. این محصول به صورت ایستاده قرار می‌گیرد و می‌توانید آن را در هر گوشه از خانه یا اتاق قرار دهید. از بزرگترین مزایای جاروبرقی‌های سطلی نسبت به جاروبرقی‌های معمولی ظرفیت بیشتر مخزن آن‌ها است. جاروبرقی سطلی پارس خزر مدل تورنادو 2200 17 لیتر ظرفیت دارد که عدد قابل توجهی محسوب می‌شود. جنس بدنه این محصول از پلی‌ پروپیلن (PP) است و آن را در برابر ضربه مقاوم می‌کند.
روی بدنه این جاروبرقی پارس خزر کلید روشن یا خاموش قرار گرفته است؛ همچنین برای اتصال درپوش جاروبرقی به بدنه برای آن از دو قفل پلاستیکی استفاده شده است. روی بدنه درپوش نیز دستگیره قرار دارد که حمل کردن جاروبرقی را سهولت می‌بخشد؛ درضمن 4 چرخ در زیر آن قرار گرفته تا بهتر جا به جا شود.
طول سیم این جاروبرقی 5 متر در نظر گرفته شده؛ اما دستگاه سیم جمع کن خودکار ندارد ومی‌توانید سیم آن را دور بدنه جمع کنید. برس این دستگاه پدال دو وضعیته دارد که استفاده از آن را روی فرش و سطوح سرامیکی و پارکتی ممکن می‌سازد. توان این جاروبرقی نیز 2200 وات است که مکش قوی و قدرت جمع‌آوری آشغال خوبی را ایجاد می‌کند. لوله آن قابلیت چرخش دارد که این ویژگی عمر بالاتری به لوله می‌دهد و بر اثر استفاده طولانی دچار شکستی یا آسیب نمی‌شود. روی بدنه جاروبرقی پارس خزر شیارهایی تعبیه شده که با استفاده از آن‌ها می‌توانید لوازم جانبی مانند انواع مختلف برس جاروبرقی و لوله را به جارو وصل کنید.
برای افزایش عمر محصول داخل آن از فیلتر سلولزی استفاده شده تا مانع ورود گرد و غبار به داخل موتور آن شود. در صورت ورود گرد و غبار و آشغال درون موتور جاروبرقی عمر آن کم می‌شود و ممکن است در عملکرد موتور اختلال ایجاد شود. این دستگاه Blower نیز دارد که با استفاده از آن می‌توانید اقدام به جمع‌آوری خاکستر و گرد و غبارهای ریزتر کنید.

قیمت جارو برقی سطلی تورنادو پارس خزر

جاروبرقی‌های سطلی ظرفیت بیشتری نسبت به جاروبرقی‌های معمولی دارند و برخی ویژگی‌های اضافی را نیز ارائه می‌دهند. در صورتی که نیاز به جاروبرقی با کیفیت برای تمیز کردن خانه یا مکانی خاص دارید جاروبرقی پارس خزر با ویژگی‌هایی مانند توان موتور 2200 وات، طول سیم 5 متری و ظرفیت 17 لیتری انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود.

برند
پارس خزر
جنس
پلي‌ پروپيلن (PP)
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
نوع مخزن
کیسه پارچه ای دائم
طول کابل
5 متر
تعداد سری (پارو)
3 عدد
توان مصرفی
1850 تا 2200 وات
تعداد چرخ
4 عدد
کنترل روی دسته
ندارد
لوله تلسکوپی
دارد
سیم جمع کن
دستی
شناسه کالا
2901295900809

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202