جاروبرقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: پارس خزر
  • جنس: پلي‌ پروپيلن (PP)
  • گارانتی: 24 ماهه پارس خزر
  • نوع مخزن: دارای 4 پاکت بصورت همزمان در سه نوع دائمی، ضدآلرژی...
گارانتی پارس خزر
آماده ارسال ناموجود
0
6,280,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

جاروبرقی «پارس خزر» مدل «VC-2500W» از محصولات شرکت پارس‌خزر است که از طراحی زیبا و قدرت بالایی بهره می‌برد. این جاروبرقی علاوه بر طراحی ظاهری شیک و زیبا، از کنترلر یا پنل کنترل ویژه‌ای نیز بر روی دسته بهره می‌برد. این پنل کنترل دیجیتال، قابلیت تنظیم میزان مکش و حتی خاموش و روشن کردن دستگاه را دارد که به سهولت استفاده از دستگاه می‌افزاید.

جارو برقی پارس خزر مدل KOMPRESSOR VC-2500W  یکی از محصولات خوش ساخت پارس خزر به شمار می‌ رود. این محصول از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و قیمت خیلی زیادی هم برای آن در نظر گرفته نشده است. می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که ویژگی اصلی که قیمت جاروبرقی پارس خزر مدل kompressor vc-2500w مکش بسیار قوی آن است. این موضوع باعث شده که به راحتی بتوانید محیط خانه را تمیز کنید.

از دیگر ویژگی هایی که باعث شده کار با خرید جاروبرقی پارس خزر مدل kompressor vc 2500w راحت باشد این است که روی دسته خرطومی این محصول دکمه هایی قرار گرفته است. دکمه هایی که برای تظیم میزان مکش  و روشن و خاموش کردن جارو برقی به کار می روند. خاموش رو روشن کردن این جارو برقی از طریق دکمه های قرار گرفته روی خرطومی از طریق امواج رادیویی انجام می شود و البته که با این کار دیگر نگران قطعه شدن سیم داخل لوله هم نخواهید بود.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که برای این جاروبرقی از ۴ پاکت استفاده شده است. پاکتی از نوع دائمی، پاکت ضد آلرژی و دو عدد پاکت کاغذی را روی این محصول مشاهده خواهید کرد. همچنین این ظرفیت این محصول به هشت لیتر می رسد و از فیلترهای ورودی و خروجی برخوردار است که کیفیت دستگاه را افزایش می دهند.

جارو برقی کمپرسور VC-2500W

جاروبرقی پارس خزر مدل کمپرسور kompressor vc-2500w از سیستم پارک لوله تلسکوپی برخوردار است که در زیر و پشت آن قرار گرفته است. این محصول به نشانگری هم مجهز شده که به کاربران می گوید که کیسه محصول پر شده و باید آن را تعویض یا خالی کنند. چندین برس مخصوص هم به همراه جارو برقی کمپرسور VC-2500W عرضه شده است. برس هایی که برای مبل و درزگیری و موکت و پرده مورد استفاده قرار می گیرد.

برند
پارس خزر
جنس
پلي‌ پروپيلن (PP)
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
نوع مخزن
دارای 4 پاکت بصورت همزمان در سه نوع دائمی، ضدآلرژی (هپا) و کاغذی
طول کابل
5 متر
تعداد سری (پارو)
2 عدد
توان مصرفی
2000 تا 2500 وات
تعداد چرخ
4 عدد
کنترل روی دسته
دارد
لوله تلسکوپی
دارد
سیم جمع کن
خودکار
شناسه کالا
6260455719658

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202