مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

جارو برقی پارس خزر مدل ECO-1800W

از {{model.count}}
0
2,750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

جاروبرقی مدل «ECO-1800W» یکی از دستگاه‌های کارآمد ساخت شرکت «پارس خزر» است که از دسته‌ی جاروهای کیسه‌دار محسوب می‌شود. موتور این جارو با قدرت 1600 وات کار می‌کند و امکان تنظیم قدرت مکش آن از طریق دکمه‌ی اسلایدی روی بدنه فراهم شده است. بهتر است برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی در مواقعی که نیاز نیست از مکش قوی دستگاه استفاده نکنید.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

جارو برقی پارس خزر ECO-1800

جاروبرقی‌های پارس خزر از دیرباز کیفیت خود را ثابت کرده‌اند و انتخاب اول خیلی از کاربرانی هستند که ترجیح می‌دهند محصولی ایرانی را به جای برندهای خارجی انتخاب کنند. جارو برقی پارس خزر مدل ECO-1800W یکی از مدل‌هایی است که از نظر قیمتی جایگاه قابل قبولی دارد و به راحتی می‌توانید فضای مورد نظر را با آن تمیز کنید. 

شکل ظاهری جاروبرقی پارس خزر eco 1800

اکو ۱۸۰۰ جارویی به ابعاد ۴۶۰ در ۳۰۰ در ۱۹۰ میلی متر است و ۵.۲ کیلوگرم هم وزن دارد. این جارو در دسته‌ی جاروبرقی‌های کیسه‌دار قرار می‌گیرد و هر زمان که پر شود، کافی است آن را بیرون آورده و عوض کنید. جنس بدنه‌ی جارو برقی پارس خزر مدل eco-1800w از پلاستیک است و با کمک ۳ چرخ روی سطح کشیده می‌شود. طول سیم این جارو نیز ۴.۵ متر است که طول خوبی محسوب می‌شود و لازم نیست مدام آن را بلند کرده و جابه‌جا کنید؛ چرا که یک اتاق با اندازه‌ی متوسط را به خوبی پوشش داده و بدون نیاز به جابه‌جایی تمیز می‌کند. شکل کلی جارو برقی پارس خزر مدل ECO-1800W نیز، کمی از آن حالت تخم مرغی که اکثر جاروها دارند فاصله گرفته است. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید به‌راحتی جارو را به دیوار تکیه دهید.

ویژگی های کلی جارو برقی پارس خزر مدل eco-1800w

این جارو برقی پارس خزر از نوع جاروهای کیسه‌دار و دارای قدرت موتور ۱۸۰۰ وات است و با توان مکش بین ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ وات، در زمان کوتاهی فضای مد نظر را تمیز می‌کنند. این جارو، همانطور که اشاره کردیم یک جاروی کیسه‌دار است که ظرفیت کیسه‌اش به ۶ لیتر می‌رسد. بنابراین تا مدت طولانی نیازی به باز کردن و خالی کردن یا شستن کیسه نیست. همچنین، نشانگر پر بودن مخزن که در این جارو وجود دارد، هر زمان که دستگاه پر شود به کاربر اطلاع می‌دهد که زمان تخلیه کیسه فرا رسیده است. همچنین، فیلتر بهداشتی HEPA در این دستگاه قرار دارد که از پخش شدن ذرات  گرد و غبار در فضا جلوگیری می‌کند و برای افراد دارای حساسیت، مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
این دستگاه دارای سه سری مختلف است که به شما اجازه می‌دهد بتوانید بخش‌های مختلف خانه، حتی بخش‌هایی که دسترسی به آن‌ها راحت نیست مانند درز مبل‌ها یا گوشه‌های دیوار را تمیز کنید.
جارو برقی پارس خزر مدل eco-1800w، دارای خروجی صدا ۷۸ دسی بل است که آن را در دسته‌ی جاروهایی با حجم صدای متوسط قرار می‌دهد. رده‌ی مصرفی انرژی آن نیز B است که شاید ایده‌آل‌ترین رده‌ی مصرف نباشد، اما میزان بسیار مناسبی می‌باشد و این دستگاه را در دسته‌ی جاروبرقی‌های کم مصرف قرار می‌دهد.

قیمت جاروبرقی پارس خزر مدل eco 1800w

این جاروبرقی، یکی از محصولات خوب پارس خزر است که با قیمت مناسبی عرضه می‌شود. به طور کلی می‌توان گفت که با توجه به ویژگی‌هایی که این جارو برقی دارد، شاید باید انتظار قیمت بالاتری را می‌داشتیم اما قیمت این محصول به نسبت خیلی از محصولاتی که ویژگی‌های مشابه را دارند، کاملا مناسب تلقی می‌شود.

برند
پارس خزر
جنس
پلاستيک ABS
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
نوع مخزن
کاغذی
طول کابل
4.5 متر
تعداد سری (پارو)
3 عدد
توان مصرفی
1500 تا 2000 وات
تعداد چرخ
3 عدد
کنترل روی دسته
ندارد
لوله تلسکوپی
دارد
سیم جمع کن
خودکار
شناسه کالا
6260455719672

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...