مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

سرخ کن بدون روغن فیلیپس مدل HD9270

از {{model.count}}
0
9,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

سرخ کن ها می توانند لذت خوردن غذای برشته را برای ما فراهم نمایند و این غذای برشته زمانی می تواند برای ما جذابیت داشته باشد که بدانیم سرخ کن فیلیپس مدل HD9270 با کمترین میزان روغن می تواند یک غذای برشته را برای ما آماده نماید.تهیه غذاهای برشته به روش های پخت قدیم مستلزم مقدار زیادی روغن می باشد و همان طور که می دانید وجود روغن زیاد در غذا باعث ایجاد برخی بیماری ها در بدن انسان می گردد و همین موضوع باعث می شود تا برخی افراد که از کلسترول بالا رنج می برند ، همواره از خوردن غذاهای برشته محروم باشند که خوشبختانه با وجود غذاساز های بدون روغن این مشکل می تواند به ساده ترین شکل ممکن حل گردد و همان افراد نیز از خوردن غذاهای سرخ شده توسط سرخ کن های بدون روغن لذت ببرند. نحوه عملکرد این سرخ کن ها به گونه ای طراحی شده است که به جای روغن زیاد جریان پرسرعت هوای گرم داخل سرخ کن باعث برشته شدن مواد غذایی می گردند.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

سرخ کن فیلیپس مدل 90/HD9270

دوست دارین نظر افرادی که سرخ کن فیلیپس مدل HD9270 رو از نمایندگی فیلیپس خریدن، بدونین؟

جالبه اگه بدونین که همشون نظر مشترک داشتن و گفتن:

«از وقتی خریدیم استفاده از روغن مون صفر شده»

پس شما هم مطمئن باشین که خریدش میتونه برای شما و خونوادتون سودمند باشه.

حالا بریم و در مورد ویژگی هایی که این سرخ کن فیلیپس داره و نحوه استفاده ازش توضیح بدیم که بتونین بهتر و راحت تر ازش استفاده کنین.

 

سرخ کن فیلیپس مدل HD9280/90

تمامی سرخ کن های فیلیپس و همین طور این محصول پرفروش ما، لذت خوردن غذاهای سرخ شده و برشته رو با کمترین میزان روغن و در سریع ترین زمان ممکن براتون فراهم میکنه.

شاید تا قبل ازین، مجبور بودین که وعده غذاهای سرخ شده تون رو به روش پخت قدیمی آماده کنین و باید حتما میزان زیادی روغن مصرف میکردین تا بتونین غذاتون رو با کیفیت و ظاهری عالی بپزید و اینو هم حتما میدونین که علم پزشکی مصرف روغن رو منع کرده، چون در طولانی مدت باعث انواع بیماری ها میشه و هر کسی که غذاهای سرخ شده دوست داره دیگه نمیتونه لذت خوردن یه بشقاب سیب زمینی سرخ شده رو تجربه کنه، ولی سرخ کن فیلیپس مدل HD9280/90 این مشکل رو برای همیشه از بین برده،

پس توصیه میشه که با خرید یک دستگاه سرخ کن بدون روغن فیلیپس، خوردن غذاهای سالم و سلامتی بدنتون رو برای همیشه تضمین کنین.

 

عملکرد سرخ کن فیلیپس مدل HD9280/90

در مورد نحوه عملکرد سرخ کن فیلیپس باید اینو بگیم که به دلیل ساختار عالی اون که به صورت یه فن و المنت در قسمت بالایی و سقف داخلی دستگاه و بهره مندی از کف ستاره ای شکلی که در کف خودش داره، به گونه ای طراحی شده که به جای استفاده از روغن زیاد از طریق تولید و به جریان انداختن هوای گرم داخل دستگاه، غذای شما پخته میشه و به همین خاطره که به این سرخ کن ها، هواپز هم گفته میشه.

اینو هم یادتون باشه که با خرید سرخ کن های بدون روغن فیلیپس میتونین انواع غذاها و دسرها رو آماده کنین و خیال تون برای همیشه از داشتن یک سرخ کن همه کاره با قابلیت بالا، راحت و آسوده میشه.

 

ویژگی ظاهری سرخ کن فیلیپس مدل HD9280/90

سرخ کن فیلیپس مدل HD9270 در ابعادی با ارتفاع ۳۰ سانتی متر و عرض ۳۱ و عمق ۴۰ هست، وزنش حدودا 5 کیلوگرم، کاملا دیجیتال و لمسیه و از بین انواع برنامه های سرخ کردنی، 7 گزینه گلچین شده و کاربردی رو در اختیارتون میزاره و کلی ویژگی های خیلی خوب دیگه ای داره که در ادامه براتون توضیح میدم.

 

ظرفیت مخزنش چقدره؟

مخزن این سرخ کن دارای حجم ظرفیت ۶.۲ لیتر و یا 1 کیلو و 200 گرمه که میتونه یه وعده غذای 6 نفره رو برای شما فراهم کنه. این مدل مناسبِ خونواده های پرجمعیته و گزینه عالی برای تهیه غذای مهمونی های شماست.

ویژگی خوب این دستگاه، ظرفیت بزرگ مخزن‌شه و در شمار دستگاه های بزرگ محسوب میشه، به طوری که یه دونه مرغ کامل هم داخلش جا میشه. در واقع شما میتونین به راحتی برای تهیه غذای مهمونی هاتون ازش استفاده کنین و غذایی با کیفیت و ظاهر خیلی جذاب رو آماده کنین که توی وقتتون هم، صرفه جویی میشه.

اگه به سرخ کن هایی با حجم کمتر و سایز کوچکتر نیاز دارید، میتونین این مدل رو انتخاب کنین.

 

جنس دستگاه چیه؟

دارای بدنه ای از جنس پلاستیک بسیار مقاومه که تحمل دمای هوای گرم رو داره و موقع استفاده ازش، به هیچ عنوان بدنه دستگاه خیلی داغ نمیشه و میتونین راحت ازش استفاده کنین.

جنس محفظه‌ و سبد سرخ‌ کن فیلیپس، از تفلون نچسبه که کیفیت عالی داره و غذایی که داخلش میزارید، اصلا بهش نمیچسبه و حتی به راحتی قابل شستشو و تمیز شدنه و در واقع لذت آشپزی راحت و سریع رو براتون امکان پذیر میکنه.

چطوری ازش استفاده کنم؟

وقتی روشنش میکنین یه منوی سرخ شدنی بهتون نمایش داده میشه که دارای 7 مدل برای انتخاب و پخت و پز، با قابلیت تنظیم زمان و دمای پخته. یعنی شما با استفاده ازین قابلیت میتونید مدت زمان و میزان حرارت دلخواه تون رو برای آماده کردن غذاتون تنظیم کنید.

و اینو هم بهتون بگم که، سرخ کن فیلیپس مدل HD9270 فقط به سرخ کردن منتهی نمیشه و کارهایی که میشه باهاش انجام بدین زیاده، مثلا میتونین باهاش انواع کیک و دسرهای عالی تهیه کنین.

و بهتره اینو هم بدونین که، از فناوری جدید Rapid Air برخورداره، در حقیقت این تکنولوژی، گردش و چرخش هوای گرم رو سریع تر و بیشتر میکنه و سرعت زمان پخت غذا رو بالاتر میبره که باعث میشه غذا کاملا مغز پخت بشه و طعمش حفظ بشه و در عین حال، ظاهر ترد و کریسپی جذابی داشته باشه که لذت غذا خوردن رو براتون دوبرابر میکنه.

در واقع این ویژگیِ خیلی مهمیه که باعث مصرف خیلی کمتر روغن میشه و تفاوت قابل توجهی داره با زمانی که شما غذای سرخ شده رو در ماهیتابه و یا فر تهیه می کنید، یعنی میتونین حتی با یه قاشق روغن هم یه بشقاب سیب زمینی سرخ شده عالی بخورین و تا 90 درصد در مصرف روغن که میتونه برای بدن خیلی مضر باشه، صرفه جویی کنین.

شاید بتونیم بگیم که شعارمون برای شما که تصمیم به خرید سرخ کن های فیلیپس رو دارید اینه که، برای همیشه از روغن خداحافظی میکنین. در واقع هر خریدی که بتونه سلامتیتون رو تضمین کنه، منفعت خیلی زیادی رو به همراه داره.

  • ساخت کشور : چین تحت لیسانس هلند
  • هواپز بدون روغن : دارد
  • مناسب خانواده تا تعداد : ۶ نفره
  • ظرفیت (حجم) : ۶.۲ لیتر
  • ظرفیت (وزن) : ۱.۲ کیلوگرم
  • وزن دستگاه : ۵.۵ کیلوگرم
  • جنس بدنه : پلاستیک
  • رنگ بدنه : مشکی براق
  • توان : ۲۰۰۰ وات
  • برنامه پخت : دارد
  • برنامه گرم نگه دار : دارد
  • قابلیت تفکیک قطعات : دارد
  • سیستم قطع کن خودکار : دارد
  • فیلتر قابل تعویض : ندارد
  • صفحه نمایش : دارد
  • صفحه نمایش لمسی : دارد
  • سبد گردان : ندارد
  • تکنولوژی پخت : گردش سریع هوای داغ
  • هشدار در زمان تمام شدن برنامه : دارد
  • تابه کیک پز : ندارد
  • تابه گریل : ندارد
  • جنس تابه اصلی : تفلون
  • قابلیت اتصال به تلفن همراه : ندارد
  • ابعاد : ارتفاع ۳۰ عرض ۳۱ عمق ۴۰ سانتی متر
  • مجهز به تکنولوژی Rapid Air (جلوگیری از بو در هنگام سرخ کردن و گردش سریع هوا)
برند
برند: فيليپس
جنس
جنس کالا:‌ پلاستيک
گارانتی
18 ماهه آریا کیش
ظرفیت
6 لیتر
جنس سبد
تفلون
طول سیم
0.8 متر
صفحه نمایش
دارد
تایمر
دارد
توان مصرفی
2000 وات
شناسه کالا
2800000663841

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...