بخاری برقی تولیپس مدل EH-202

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: توليپس
گارانتی توليپس
آماده ارسال ناموجود
0
1,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اگر برای دفتر کار خود، مغازه، و یا منزل‌تان دنبال هیتر برقی مناسبی می‌گردید که عملکرد مناسبی داشته باشد، بی‌خطر باشد و گرمای مطبوعی به فضا ببخشد، خوب است که بخاری برقی هالوژنی تولیپس مدل EH-202 را در نظر داشته باشید.

ویژگی های بخاری برقی هالوژنی تولیپس EH-202

بخاری برقی هالوژنی تولیپس با حداقل توان مصرفی ۴۰۰ وات و حداکثر توان ۱۲۰۰ وات و همینطور امکان تنظیم درجه، می‌تواند فضای مورد علاقه شما را به دمای گرم ایده‌آلتان برساند. همانطور که از نام هیتر برقی هالوژنی تولیپس مشخص است، نوع گرمایش هالوژنی است. دستگاه روی پایه‌ای دایره‌ای قرار دارد که روی سطح می‌نشیند و با گردش چپ به راستی، گرما را در فضا پخش می‌کند. 

اگر فکر خرید بخاری برقی هالوژنی تولیپس EH-202 افتاده‌اید اما نگران واژگون شدن آن یا آتش سوزی‌های احتمالی هستید، جا دارد خاطرنشانتان کنیم که در صورت واژگون شدن بخاری، به‌صورت خودکار خاموش می‌شود و از هر نوع سانحه احتمالی جلوگیری می‌کند.

ابعاد این هیتر برقی، ۵۶ در ۳۹ در ۱۳ سانتی متر است و ۲ کیلو و نیم وزن دارد. سیم دستگاه بیش از یک متر است. سیم بلند و وزن کم هیتر به شما این امکان را می‌دهد که آن را در اتاق جابه‌جا کنید. المنت‌های دستگاه نور زیادی تولید می‌کنند؛ بنابراین اگر به نور حساس باشید، احتمالا استفاده از این بخاری در طی شب و هنگام خواب برایتان آزاردهنده باشد.

به غیر از این مورد، مناسب بودن قیمت بخاری برقی هالوژنی تولیپس EH-202 با توجه به کارآیی بالای دستگاه و مفید بودن آن، می‌توانند شما را به انتخاب آن تشویق کند.

توان هر لامپ هالوژن ۴۰۰ وات - ۴ دکمه جهت تنظیم عملکرد - تنظیم قدرت ۳ مرحله ای - دکمه چرخش افقی (۹۰ درجه زاویه) - دکمه تنظیم توان وسط عملکرد روشن / خاموش دستگاه -ایمنی دستگیره حمل محافظ مشبک برای جلوگیری از برخورد هالوژن با سطوح سیستم قطع کن خودکار درصورت واژگون

برند
توليپس

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202