مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

بخاری برقی برفاب مدل QH_2000

از {{model.count}}
0
900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

بخاری برقی یک وسیله الکتریکی است که جریان الکتریکی را به گرما تبدیل می کند. از این تجهیزات برای گرم کردن فضای داخلی ساختمان ها استفاده می شود. بخاری های برقی را می توان در منازل، ادارات یا دیگر مکان ها بنا به نیاز استفاده کرد. بخاری برقی به دلیل اندازه کوچکشان در هر فضایی قابل نصب هستند. می‌توانید بخاری‌ها را حتی در کوچک‌ترین فضای خانه‌تان یا اتاق کوچک، حمام یا آشپزخانه قرار دهید. این وسیله ی کاربردی را می توان روی زمین، روی میز یا حتی به دیوار آویزان کرد. در بازار انواع متنوعی از بخاری برقی وجود دارد که شامل بخاری المنتی، بخاری برقی تابشی، هیتر برقی، شوفاژ برقی و رادیاتور برقی می شود. بخاری برقی رومیزی برفاب مدل QH-2000 از سری هیتر برقی های تولید شده توسط برند برفاب است.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

این مدل بخاری برقی در ابعاد 24*12.5*25 تولید می شود بنابراین فضای کمی از محیط را اشغال می کند و می تواند انتخابی مناسب برای خانه های کوچک باشد. بخاری برقی برفاب از توان حرارتی 1500 وات بهره می برد و از فرکانس 220 V-50 HZ برخوردار است. این دستگاه به دلیل وزن سبکی که دارد به راحتی قابلت جابه جایی را دارد و می توانید آن را در هر جایی از محیط قرار دهید. بخاری برقی 2000 برفاب به فن مجهز شده که گرما را به صورت یکنواخت در سراسر محیط پخش کرده و به گردش و انتقال هوای گرم به محیط کمک می کند. ترموستات قابل تنظیم از دیگر قابلیت های بخاری برقی به شمار می آید. در واقع ترموستات (thermostat) ابزاری برای کنترل و شناسایی تغییرات دما است و به منظور ثابت نگه داشتن دمای محیط استفاده می‌شود. این مدل هیتر برقی برفاب جهت جریان گرما از قسمت جلو است.

برند
برفاب
جنس
پلاستيک
گارانتی
18 ماهه برفاب
تایمر
ندارد
حالت تنظیم آب
ندارد
حالت تنظیم بخار
ندارد
حالت تنظیم دما
دارد
سوئیچ یا ترموستات ایمنی
ترموستات قابل تنظیم
سیستم ضد فرسودگی
ندارد
قابلیت نصب
رومیزی
نوع بخاری
برقی فن دار
شناسه کالا
2901409300778

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...