مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

بخاری برقی برفاب مدل QH_2200

از {{model.count}}
0
1,600,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

بخاری برقی برفاب مدل QH-2800 با توان حرارتی 2600 وات وسیله‌ای کارآمد با طراحی زیبا، کاربری آسان و بازده حرارتی مناسب است که در فصل سرد فضایی دلپذیر در خانه یا محل کار ایجاد می‌کند. این بخاری مجهز به 6 المنت شیشه‌ای است که با فناوری جابه‌جایی- تابشی و بدون ایجاد شعله حرارت ایجاد می‌کند. به همین دلیل حتی در مکان‌های بسته نیز می‌توانید بدون نگرانی از کاهش اکسیژن محیط، گرمای مطلوب داشته باشید. فن این دستگاه کمک می‌کند گرما به‌صورت همگن در فضا منتشر شود. این محصول مجهز به ترموستات است که توسط آن می‌توان میزان حرارت دلخواه را تنظیم کرد. به کمک 4 کلید دیگر نیز می‌توان 6 المنت و فن دستگاه را روشن و خاموش کرد. برای بازدهی یشتر از صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه المنت‌ها استفاده شده است. این دستگاه مجهز به سیستم عملکرد ایمن است که در صورت واژگون شدن ناگهانی، به‌طور خودکار بخاری خاموش می‌شود تا از بروز آتش‌سوزی جلوگیری شود.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

بخاری برقی فن دار برفاب QH-2200 گرمایش مورد نیاز شما در پاییز و زمستان را تامین می کند. این بخاری برقی مجهز به ترموستات قابل تنظیم است؛ به همین علت، نیاز نیست نگران بالا رفتن مصرف انرژی و هزینه سرسام آور برق باشید چون مصرف برق پایین خواهد بود. 

ویژگی های بخاری برقی فن دار برفاب QH-2200

در بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2200 ولتاژ برق ورودی  220 ولت است و ظرفیت گرمای این دستگاه در حالت حداکثری 2000 وات است. بخاری برقی فن دار برفاب برای اتاق‌های بزرگ و سالن‌ها، خیلی کارآمد نخواهد بود اما می‌تواند گرمای مطلوبی را در اتاق کار یا اتاق خواب منزلتان ایجاد کند. اگر قصد خرید بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2200 را دارید اما نگران واژگون شدن و بروز سانحه هستید، بهتر است خیالتان راحت باشد؛ چرا که در صورت افتادن بخاری برقی، مدار برقی قطع شده و از بروز آتش سوزی جلوگیری می شود.

این بخاری برقی دارای 4 المنت و همینطور 4 دکمه است که به کمک آن‌ها می‌توان عملکرد فن و المنت‌ها را کنترل کرد. برای استفاده از گرمای مطبوع، نیاز نیست که از توان حداکثری دستگاه و هر 4 المنت آن استفاده کنید.

این بخاری با وزن 5.6 کیلوگرم و ابعاد 51.8x25.5x57.4 میلی‌متر، هم به صورت رومیزی قابل استفاده است و هم می‌توانید آن را روی زمین و دور از دسترس کودکان قرار دهید تا اتاق را گرم کند. فن این بخاری برقی برفاب نیز صدای کمی ایجاد می‌کند و روشن بودن آن در طول شب، مانعی برای استراحت شما نخواهد شد. این دستگاه علاوه بر کارآمد بودن، ظاهر شکیل و مناسبی هم دارد.

برند
برفاب
جنس
پلاستيک
گارانتی
18 ماهه برفاب
تایمر
ندارد
حالت تنظیم آب
ندارد
حالت تنظیم بخار
ندارد
حالت تنظیم دما
دارد
سوئیچ یا ترموستات ایمنی
ایمنی در صورت واژگونی
سیستم ضد فرسودگی
ندارد
قابلیت نصب
زمین، رومیزی
نوع بخاری
برقی فن دار
شناسه کالا
2901409300433

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...