مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

بخاری برقی برفاب مدل QH_2800

از {{model.count}}
0
1,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

بخاری برقی برفاب مدل QH-2800 با توان حرارتی 2600 وات وسیله‌ای کارآمد با طراحی زیبا، کاربری آسان و بازده حرارتی مناسب است که در فصل سرد فضایی دلپذیر در خانه یا محل کار ایجاد می‌کند. این بخاری مجهز به 6 المنت شیشه‌ای است که با فناوری جابه‌جایی- تابشی و بدون ایجاد شعله حرارت ایجاد می‌کند. به همین دلیل حتی در مکان‌های بسته نیز می‌توانید بدون نگرانی از کاهش اکسیژن محیط، گرمای مطلوب داشته باشید. فن این دستگاه کمک می‌کند گرما به‌صورت همگن در فضا منتشر شود. این محصول مجهز به ترموستات است که توسط آن می‌توان میزان حرارت دلخواه را تنظیم کرد. به کمک 4 کلید دیگر نیز می‌توان 6 المنت و فن دستگاه را روشن و خاموش کرد. برای بازدهی یشتر از صفحه استیل منعکس کننده نور و حرارت در پس زمینه المنت‌ها استفاده شده است. این دستگاه مجهز به سیستم عملکرد ایمن است که در صورت واژگون شدن ناگهانی، به‌طور خودکار بخاری خاموش می‌شود تا از بروز آتش‌سوزی جلوگیری شود.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

بخاری برقی فن دار برفاب مدل QH-2800 مناسب گرمایش مسکونی، اداری و مغازه است. با توجه به ابعاد بزرگ و توان 2600 وات مساحت گسترده‌تری را گرم می‌کند. المنت‌های بخاری 6 عدد و ساخته شده از شیشه هستند. 4 المنت در قسمت جلو و دو المنت در بالای بخاری برفاب است. المنت‌ها با روش جابه‌جایی-تابشی محیط را گرم می‌کنند. برفاب، این محصول را کاملاً استاندارد طراحی کرده است و در نتیجه مصرف برق آن بهینه است.

فن به کار رفته در هیتر، با جابه‌جایی گرمای ایجاد شده در المنت‌ها، باعث گرمایش همگن محیط می‌شود. در قسمت پشت المنت‌ها، صفحه استنلس استیلی نصب شده است، تا گرما به صورت یکنواخت و بهتر در محیط پخش شود. ترموستات ایمنی بخاری، تنظیم دما را امکان پذیر می‌کند. همچنین در قسمت کنار، 4 دکمه دو حالته تعبیه شده است، دکمه اول برای روشن و خاموش کردن فن و 3 دکمه دیگر برای روشن و خاموش کردن المنت‌های بالا و جلوی بخاری هستند. با استفاده از پیچ تنظیم کنار آن کنترل دما المنت دیگر بخاری امکان پذیر است. حداکثر توان گرمایشی هیتر، 2600 وات و حداقل توان آن 600 وات است. بخاری برفاب در صورت واژگونی، ایمن است و دارای کلید قطع کن خودکار است.

نکات ایمنی جهت استفاده از بخاری برقی فن دار

  1. در مسیر نصب هیتر از قرار دادن وسایل حساس به حرارت خودداری فرمایید.
  2. همزمان با هیتر از دیگر وسایل پر مصرف برقی استفاده نفرمایید.
  3. جهت افزایش طول عمر دستگاه، قبل از خاموش کردن برای چند ثانیه در حالت فن قرار دهید.
  4. بخاری را حتماً در سطح صاف، مستحکم و خشک قرار دهید.
  5. هیتر باید از دسترس کودکان و حیوانات خانگی دور باشد تا باعث سوختگی نشود.
  6. از قرار دادن بخاری در ورودی و خروجی درها باید خودداری کرد.
  7. به منظور جلوگیری از آسیب به سایر تجهیزات برقی، بخاری را مستقیم به پریز وصل نکنید و یک محافظ برق در مسیر آن استفاده کنید.
  8. از بخاری برقی برای پخت و پز استفاده نکنید.
  9. به منظور جلوگیری از آتش، وسایل اشتعال پذیر را در مسیر آن قرار ندهید.



برند
برفاب
جنس
پلاستيک
گارانتی
18 ماهه برفاب
تایمر
دارد
حالت تنظیم آب
ندارد
حالت تنظیم بخار
ندارد
حالت تنظیم دما
دارد
سوئیچ یا ترموستات ایمنی
ایمنی در صورت واژگونی
سیستم ضد فرسودگی
ندارد
قابلیت نصب
زمین، رومیزی
نوع بخاری
برقی فن دار
شناسه کالا
2901409300440

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...