مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

بخاری گازی دودکش دار 24000جنرال

از {{model.count}}
2,450,000
2,480,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

به طور معمول گرمای بیشتر خانه‌ های ایرانی را بخاری گازی تأمین می‌ کند. بخاری شومینه ای یکی از وسایل گرمایشی می باشد که علاوه بر گرمایی که به خانه می دهد باعث زیباتر شدن دکوراسیون منزل نیز می شود . از این مدل بخاری عمدتا به خاطر نمای ظاهری شیک و زیبا، آن است. وسایل گرمایشی از تنوع مدل‌ های زیادی برخوردار هستند. یکی از ویژگی‌های اصلی که باعث تمایز انواع بخاری‌ ها می‌شود، نوع سوخت آنهاست. نوع سوخت بخاری گازی جنرال 24000 مدل کلاسیک گازی می باشد . این بخاری گازی جنرال مجهز به سنسور ODS می باشد . این بخاری گازی جنرال مدل 24000 مدل کلاسیک دارای طراحی شومینه ای بوده و مجهز به ترموکوپل می باشد . برای وسیله‌ ای مانند بخاری گازی، ترموکوپل Thermocouple حیاتی ترین قطعه آن به‌ شمار می‌ رود. زمانی که شعله در اثر عواملی مانند کمبود اکسیژن، وزش باد و حتی سرریز شدن غذا روی اجاق گاز خاموش شود، احتمال آتش سوزی و انفجار در اثر تجمع گاز وجود دارد. در این گونه موارد سنسور ترموکوپل، سرد شده و بلافاصله جریان گاز قطع خواهد شد تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری شود.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

بخاری گازی جنرال ۲۴۰۰۰  یکی از محصولات شرکت جنرال است که با طراحی منحصر به فرد و رنگ بندی متنوع آن می‌تواند برای تمامی اتاق‌های خانه مورد استفاده قرار گیرد. حجم این بخاری کوچک بوده و به راحتی حمل می‌شود. همچنین این بخاری گازی دارای گرمادهی مطلوبی برای فضاهای کوچک مثل اتاق‌ها است.

  • نصب توسط سرویسکار مجاز شرکت
  • کیفیت عالی
  • رنگ لعاب و استاتیک
  • مجهز به سنسور ODS
  • دارای کنترل گاز ولومی
  • مجهز به ترموکوبل
  • استاندارد ملی
  • پایه دار
  • بدون تغییر رنگ و بدون بو

در نظر داشته باشید که هنگام خرید بخاری بیش از آنکه بخواهید به زیبایی ظاهری آن توجه داشته باشید و یا برای صرفه جویی در هزینه‌های خرید به دنبال ارزان قیمت‌ها بگردید، بهتر است تا به نکات ایمنی و استانداردها توجه کنید. چرا که گرمای بخاری همیشه لذت بخش نیست و به خصوص بخاری‌های گازی حوادث تلخی را در صورت رعایت نکردن ایمنی در پی دارند که هزینه‌هایی چند برابر هزینه اولیه خرید یک بخاری استاندارد به خانواده تحمیل می‌کند. بخاری گازی می تواند در نوع زمینی و دیواری و با توجه به محل نصب آن و فضایی که داریم انتخاب و استفاده شود.

برند
جنرال
جنس
فلز
گارانتی
12ماهه جنرال
ابزار روشنایی
جرقه زن
نیاز به دودکش
دارد
قابلیت نصب
زمین
سیستم ایمنی
قطع خودکار
حالت تنظیم شعله
دلخواه
نوع سوخت
گاز شهری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...