مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

بخاری گازی دودکش دار 9000 جنرال افروز

از {{model.count}}
0
2,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

بخاری یکی از ضروری ترین وسایلی است که در زمستان عموم افراد به آن نیازمند هستند. بهتر آنست که به دنبال وسیله ای با کیفیت و ایمن بود تا حادثه ای ناگوار رخ ندهد. بخاری های گازی در نوع ها و مدل های متفاوت مانند بخاری گازی بدون دودکش، بخاری گازی دیواری، بخاری گازی فن دار، بخاری گازی طرح شومینه و …. قابل عرضه می باشند. دز میان انواع تولیدات، یکی از این وسایل بخاری گازی جهان افروز است که وزن زیادی ندارد و به راحتی جا به جا می شود. به خاطر طرح زیبا با هر سلیقه و دکوراسیونی متناسب است. خرید بخاری گازی به صرفه است چرا که دارای قیمت مناسب و ضمانت نامه معتبر می باشد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

مشخصات فنی بخاری گازی جهان افروز 9000 مدل JAH 90-H

این بخاری گازی از گاز طبیعی استفاده می کند. مصرف سوختش 0.75 مترمکعب بر ساعت می باشد. 24.5 کیلوگرم وزن دارد. به دلیل سبکی به سهولت قابل حمل و نقل است. ابعادش 36*73 سانتی متر بوده، حداقل و حداکثر ظرفیت گرمایشی آن 2300تا 6500 کیلوکالری بر ساعت می باشد. بازده حرارتی 84 درصد بوده و فضا را سریع و یکنواخت گرم می کند.

مجهز به سیستم کنترل بر کاهش مقدار گاز اکسیژن است. گاورنر، ترموکوپل و سیستم جرقه زن دارد. از ترموکوپل جهت ایمن‌سازی تجهیزات گاز سوز در مواردی که شعله گاز به دلایلی خاموش شود، جهت قطع کردن گاز و جلوگیری از انتشار آن استفاده می‌گردد. شیر کنترل سوخت را تنظیم می کند و تنظیم فشار گاز بر عهده گاورنر است.

تمام بدنه از فلز می باشد و با پودر الکترواستاتیک پوشیده شده، ولوم دستی جهت تنظیم حرارت دارد. مشعل اصلی از جنس استینلس است. دودکش با قطر 100 میلی متر دارد تا گاز نامناسب را از محیط دور کند. مجهز به کلاهک است. انرژی را درست مصرف می کند و تمام سوخت را به گرما تبدیل می سازد. باعث شده در هزینه ها صرفه جویی شود. جهت ایمنی باید چند سانتی متر از دیوار و مواد مشتعل فاصله داشته باشد تا اتفاق بدی رخ ندهد. دارای رنگ مشکی و گارانتی اصلی می باشد.

مزایا و معایب بخاری گازی جهان افروز 9000 مدل JAH 90-H در یک نگاه

  • محیط هایی با متراژ بالا را گرم نمی کند.
  • سنسور حرارتی ندارد.
  • فاقد ریموت هوشمند جهت کنترل از راه دور می باشد.
  • سیستم ضد انجماد ندارد.
  • سیستم نظارت بر گاز اکسیژن دارد.
  • مجهز به ترموکوپل، گاورنر و شیر کنترل است تا امنیت دستگاه بالا رود.
  • طراحی زیبا و شیکی دارد و انتخاب مناسب برای مشکل پسندان است
برند
جنرال
جنس
فلز
گارانتی
18 ماهه جنرال افروز
ابزار روشنایی
جرقه زن
نیاز به دودکش
دارد
قابلیت نصب
زمین
حداکثر ظرفیت گرمادهی
6500
حداقل ظرفیت گرمادهی
2300
سیستم ایمنی
قطع خودکار
حالت تنظیم شعله
دلخواه
نوع سوخت
گاز شهری

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...