مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

ماشین لباسشویی 8 کیلو بست مدل8125

از {{model.count}}
12,700,000
2% تخفیف
12,500,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

ماشین لباسشویی بست ۸ کیلویی مدل  BWD-8125  از تولیدات پرفروش برند محبوب ایرانی بست (Bost) است. برند بست همواره در طراحی محصولات خود به‌ویژه ماشین لباسشویی، از طراحی زیبا در کنار متریال با کیفیت استفاده کرده است. برند بست از ظرفیت ۸ کیلویی در این ماشین لباسشویی بهره برده است. بدنه مقاوم و همچنین طراحی زیبا، از دیگر مزیت‌های خرید این ماشین لباسشویی است. این ماشین لباسشویی از برند بست دارای ۱۵ برنامه شستشو است که قابلیت شستشوی هر لباسی را برای شما فراهم می‌کند. همچنین با طراحی درام این محصول به‌صورت لانه زنبوری، باعث تمیزی و شستشو هرچه بهتر لباس‌ها می‌شود.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

برند بست در تولید این ماشین لباسشویی از تکنولوژی و همچنین طراحی بروز استفاده کرده است. این ماشین لباسشویی دارای قابلیت‌های بسیاری است که در ادامه به برخی از آنها اشاره می‌کنیم.

موتور قدرتمند از نوع یونیورسال:

برند بست در تولید این ماشین لباسشویی، از موتور قدرتمند یونیورسال استفاده کرده است. از مهم‌ترین مزیت‌ استفاده از این موتور، قابلیت ۱۰۰۰ دور در دقیقه این موتور است. این میزان سرعت باعث شده تا علاوه بر شستشوی قدرتمند و با کیفیت لباس‌ها، هیچ گونه آسیبی به الیاف و بافت آنها وارد نشود.

۱۵ برنامه شستشو:

همان‌طور که اشاره کردیم، ماشین لباسشویی ۸ کیلویی بست مدل   BWD-8125دارای ۱۵ برنامه شستشو است. شما می‌توانید بر اساس نیاز و بافت لباس‌هایتان، برنامه‌های مختلفی را جهت شستشو انتخاب و تنظیم کنید. همچنین این ماشین لباسشویی از برند بست دارای خشک‌کن با قابلیت تنظیم است، بدین صورت که می‌توانید با توجه به نوع لباس‌هایتان اقدام به تنظیم دور خشک‌کن کنید و از صدمه دیدن لباس‌ها جلوگیری نمایید.

طراحی زیبا و مدرن:

این ماشین لباسشویی، از طراحی زیبا و مهندسی شده برخوردار است. همچنین با رنگ نقره‌ای و درب مشکی خود، قابلیت استفاده در بسیاری از دکوراسیون‌ها که از رنگ تیره استفاده کرده‌اند، می‌باشد.

استفاده از فناوری نانو سیلور (NANO sILVER):

از دیگر مزیت‌های مهم خرید این ماشین لباسشویی از برند بست، استفاده از فناوری نانو سیلور در این محصول است. برند بست با بهره‌گیری از ذرات ریز نقره توانسته بانفوذ به الیاف لباس، باعث تمیزی هرچه‌ بیشتر لباس‌ها شده و کیفیت شستشو را افزایش می‌دهد. همچنین با استفاده از این فناوری، باعث ازبین‌بردن میکروارگانیسم‌ها می‌شود. در اثر حل‌شدن یون های نقره در آب و اثر بر روی میکروب‌ها و از بین‌بردن آنها، بوی بد و نامطبوع البسه و دیگ دستگاه حذف شده که این امر به افزایش عمر محفظه ماشین لباسشویی بست BWD-8125 نیز کمک می‌کند.

بدنه مقاوم (Bodyguard):

از دیگر مزیت‌های خرید این ماشین لباسشویی از برند بست، وجود بدنه مقاوم و ضدخش است. برند بست در تولید محصولات خود از متریال و مواد اولیه با کیفیت استفاده کرده است و این موضوع کاملاً در مورد محصول ماشین لباسشویی ۸ کیلویی بست مدل   BWD-8125قابل مشاهده است.

برنامه پیش شستشو:

اگر حجم لباس‌هایتان زیاد است و با یک‌بار شستشو، به نتیجه دلخواه نمی‌رسید، می‌توانید از برنامه پیش شستشو استفاده کنید. نحوه کار این برنامه به این صورت است که قبل از شستشوی اصلی قرار گرفته و از بار آلودگی و کثیفی لباس‌ها می‌کاهد. همچنین جالب است بدانید اگر حجم لباس‌هایتان کم است و نیاز به شستشوی سریع دارید، می‌توانید از قابلیت شستشوی ۱۵ دقیقه‌ای استفاده کنید.

نمایشگر LEd:

از دیگر زیبایی‌های این محصول، وجود نمایشگر LEd به کار رفته در آن است. همچنین عملکرد دکمه‌ها به‌صورت مکانیکی است.

سیستم عیب‌یاب هوشمند:

از امکانات خوب ماشین لباسشویی بست ۸ کیلویی مدل BWD-8125 وجود سیستم عیب‌یاب هوشمند است. این سیستم با پیداکردن منشأ خطای ایجاد شده در فرایند شستشو یا پیش شستشو، به شما در حل مشکل کمک می‌کند. شما می‌توانید طبق راهنمایی‌های ارائه شده توسط خود سیستم، نسبت به رفع آن اقدام کنید. اگر مشکل جدی و غیر قابل رفع است، لطفاً با تکنسین موردنظر در ارتباط باشید.

آب کشی شرعی:

قابلیت جالب بعدی این ماشین لباسشویی، آب کشی شرعی مورد استفاده در این محصول است. نحوه کار این قابلیت به این صورت است که با آب کشی مخصوص نجاست، پارچه یا لباس‌ شما را کاملاً تمیز و ضدعفونی می‌کند.

مصرف بهینه انرژی:

از دیگر مزیت‌های خرید این ماشین لباسشویی از برند بست، مصرف انرژی بهینه این محصول است. رده مصرف انرژی این ماشین لباسشویی A+++ بوده که بسیار فوق‌العاده است.

دیگر مزیت‌های ماشین لباسشویی بست ۸ کیلویی مدل  BWD-8125 :

از دیگر امکانات این محصول می‌توان به قفل درب حرارتی، قابلیت شستشوی لباس‌های حریر و نازک، سیستم تمیزکننده خودکار و شستشوی اقتصادی اشاره کرد. همچنین سیستم بخارشوی Steam Pro نیز در این محصول وجود دارد.

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8125 از محصولات با کیفیت شرکت بست (Bost) می باشد که تولید و عرضه به بازار شده است.

مخزنی که برای ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8125 طراحی شده درب از جلو می باشد.

ظرفیت دیگ طراحی شده برای این محصول 8 کیلوگرم می باشد که آن را گزینه ای مناسب برای خانواده های متوسط کرده است.

از طریق پنل جلویی ماشین لباسشویی می توان برنامه های متنوع شستشو را متناسب با نوع و جنس البسه انتخاب کرده و فرایند شستشو را کنترل کرد.

این ماشین لباسشویی پر قدرت با دور موتور 1000 دور در دقیقه از موتوری کم صدا بهره می برد.

ماشین لباسشویی جز لوازم برقی پر مصرف بحساب می آید اما این محصول از برند بست با دریافت رتبه مصرف انرژی +++A در دسته ماشین های کم مصرف قرار گرفته است.

تمامی محصولات برند بست توسط شرکت انتخاب سرویس تولید و عرضه بازار می ‌شود.

برند
بست
گارانتی
24 ماهه انتخاب سرویس
جهت درب
به سمت چپ
نوع مخزن
درب از جلو
نمایگر دیجیتال
ال ای دی
حداکثر چرخش موتور
1000 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ
8 کیلو گرم
اضافه کردن لباس حین کار
ندارد
بخارشور
دارد
سیستم ایمنی
قفل کودک
شناسه کالا
2900248303452

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...