ماشین لباسشویی 8 کیلو بست مدل8227

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: بست
  • گارانتی: 24 ماهه انتخاب سرویس
  • جهت درب: به سمت چپ
  • نوع مخزن: درب از جلو
گارانتی بست
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین لباسشویی یکی از اساسی ترین لوازم خانگی است و یک جورایی قلب تپنده خانه است. این مدل دارای ظرفیت دیگ ۸ کیلوگرم است و دارای یک درب بزرگ با دستگیره زیبا و مجهز به کاور درب میباشد. این ماشین لباسشویی ۸ کیلویی طراحی زیبا و جدیدی دارد. در دو رنگ سفید و نقره ای تولید شده است که رنگ سفید این محصول با کد BWD-8236 و رنگ نقره ای که در اینجا توضیح میدهیم، با کد BWD-8237 تولید شده است. پنل نمایشگر این لباسشویی با رنگ مشکی که با درب لباسشویی هماهنگ شده است. صفحه نمایشی که در این ماشین لباسشویی تعبیه شده است از نوع ال ای دی است و به صورت مکانیکی میباشد. کار با این صفحه نمایش ها بسیار راحت است و دارای دکمه میباشد. ولوم تنظیم گر برنامه های شستشو هم در قسمت راست لباسشویی قرار دارد و میتوانید برنامه شستشوی لباس را از این طریق انتخاب نمایید.

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8237 دارای ارتفاعی ۷۹.۳ سانتیمتری در عرض ۵۹.۵ سانتیمتر و عمق ۵۰ سانت است. یکی از ویژگی های این مدل سیستم بخار شوی است که محصولات جدید بست به ان مجهز شده است. حداکثر دور خشک کن این ماشین لباسشویی ۱۲۰۰ دور است که به خوبی از پس آبگیری لباس ها بر می آید. همچنین میتوانید دور خشک کن ماشین لباسشویی را به صورت دستی تنظیم نمایید. امکان دیگری که لباسشویی بست ۸ کیلویی دارد، دریچه ورودی آب است که به لباسشویی متصل میشود و توسط المنت داخل دستگاه آب داغ میشود. شرکت بست در جهت راحتی کاربر اقدام به اضافه کردن قابلیت Favorite در ماشین لباسشویی های خود کرده است. این قابلیت این امکان را به شما میدهد تا بتوانید تنظیمات دستگاه را ذخیره نمایید و نیازی به تنظیم دوباره لباسشویی نباشد.

 

سیستم عیب یاب هوشمند در لباسشویی یکی از بهترین گزینه هایی است که کار را برای کاربر راحت کرده است. در صورت بروز مشکل یا ایراد به دستگاه، ایراد بر روی صفحه نمایشگر به صورت کد ظاهر میشود و میتوانید با یک تماس تلفنی با شرکت گارانتی کننده ایراد را برطرف نمایید. قابلیت ضد چروک و اتوکشی آسان در لباسشویی از دیگر ویژگی های بروز دستگاه است که با خیال راحت میتوانید اطمینان نمایید. همچنین میتوانید با استفاده از سیستم تاخیر در شستشو، زمان را برای خود برای شستشو تنظیم نمایید. قفل کودک هم برای قفل کردن صفحه نمایش دستگاه به خوبی برای شما کاربرد دارد تا از دسترس کودکان بدور باشد. درام یا دیگ ماشین لباسشویی که در مدل BWD-8237 تعبیه شده است از نوع الماسه است که سوراخ ها در این مدل کوچکتر از درام های معمولی شده است و در نتیجه لباس ها با کیفیت بالاتر و آسیب کمتر شسته میشوند.

 

اما موتور ماشین لباسشویی بست ۸ کیلویی مدل BWD-8237 از نوع یونیور سال است که در این موتور ها از بالاترین کیفیت قطعات استفاده شده است که در نتیجه طول عمر موتور ماشین لباسشویی افزایش می یابد. تعداد برنامه های شستشوی لباس در لباسشویی اتومات بست مدل BWD-8237 تعداد ۱۵ عدد است که برای شستن لباس های خاص و زمان های خاص برنامه ریزی شده است. یکی از این برنامه ها برنامه پیش شستشو است که قبل از شستشوی اصلی کاربرد دارد.لباس های پشمی و کاموایی با برنامه مخصوص خود و همچنین لباس های نخی و پنبه ای هم با برنامه مخصوص به خود شستشو میشوند. با سیستم لکه بری هم میتوانید کوچکترین لکه های موجود روی لباس ها را از بین ببرید. از دیگر برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی برنامه Intensive است که یک برنامه شستشوی قوی است تا لباس ها با کیفیت و شدت بیشتری شسته شوند.

 

اگر برای شستن لباس هایتان عجله دارید میتوانید از برنامه شستشوی سریع استفاده کنید. شستشوی سریع در ۱۹ دقیقه لباس ها را به خوبی شستشو میدهد.با استفاده از برنامه شستشوی اقتصادی هم میتوانید با کمترین میزان مصرف انرژی لباس ها را شستشو دهید. در انتهای فرایند شستشو هم لباسشویی با سیستم خشک کن اقدام به خشک کردن لباس ها میکند و فرایند شستشو به اتمام میرسد.

برند
بست
گارانتی
24 ماهه انتخاب سرویس
جهت درب
به سمت چپ
نوع مخزن
درب از جلو
نمایگر دیجیتال
ال ای دی
حداکثر چرخش موتور
1200 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ
8 کیلو گرم
اضافه کردن لباس حین کار
ندارد
بخارشور
دارد
سیستم ایمنی
قفل کودک
شناسه کالا
2900248303476

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202