مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

ماشین لباسشویی 8 کیلو بست مدل8226

از {{model.count}}
13,200,000
2% تخفیف
13,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

موتور به کار رفته در ماشین لباسشویی بست مدل 8226 از نوع یونیورسال بوده که به دلیل قدرت بالای خود، با سرعت بیشتری به حداکثر میزان سرعت یعنی 1200 دور در دقیقه می رسد. این میزان سرعت می تواند به راحتی تمامی لکه ها و آلودگی ها را از روی لباس پاک کند.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

این ماشین لباسشویی دارای ۱۵ برنامه شستشو و دیگر قابلیت‌هاست که به طور مختصر به آن می‌پردازیم:

برنامه نانو سیلور (Nano Silver):

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-8226 دارای برنامه شستشو نانو سیلور است. این فناوری از ذرات نقره به ابعاد ۰.۱ تا ۱۰۰ نانومتر استفاده شده که این ذرات باقدرت نفوذ بالا به بافت و الیاف پارچه، باعث پاک‌کنندگی هرچه بیشتر لباس‌ها می‌شود. با وجود این فناوری در این محصول، در مصرف آب و مواد شوینده صرفه‌جویی می‌شود.

شستشوی سریع:

شستشوی سریع از دیگر امکانات این ماشین لباسشویی از برند Bost است. اگر زمان کافی برای شستشو لباس‌هایتان ندارید و یا لباس‌ها کمی آلودگی داشته و نیاز به شستشو طولانی‌مدت ندارند، می‌توانید از قابلیت شستشوی سریع این محصول استفاده کنید. این قابلیت در مدت‌زمان ۱۹ دقیقه، عملیات شستشو را به پایان خواهد رساند. همچنین این ماشین لباسشویی، قابلیت تنظیم خشک‌کن باتوجه‌به جنس و میزان رطوبت جذب شده توسط لباس را داراست.

سیستم عیب‌یاب هوشمند:

ماشین لباسشویی بست ۸ کیلویی مدل BWD-8226 دارای سیستم عیب‌یاب هوشمند است. این سیستم با پیداکردن منشأ خطای ایجاد شده در فرایند شستشو، به شما در حل این مشکل کمک می‌کند. شما می‌توانید طبق راهنمایی‌های ارائه شده توسط خود سیستم، نسبت به رفع آن اقدام کنید.

دیگر امکانات ماشین لباسشویی بست ۸ کیلویی مدل BWD-8226:

سیستم بخارشو یا (Steam Pro) بکار رفته در این محصول، باعث نفوذ هرچه بیشتر بخار آب در لباس‌ها می‌شود. این عمل به فرایند ضدعفونی‌کردن، حذف لکه و آلودگی لباس‌ها کمک می‌کند. همچنین این محصول از دیگ درام الماسه است. در سیستم دیگ الماسه، سطح منافذ دیگ کاهش‌یافته و در نتیجه چروکی کمتری در لباس‌ها خواهید داشت. از دیگر برنامه‌های شستشو این محصول می‌توان به برنامه شستشو پارچه‌های الیاف مصنوعی، حریر و ظریف، نخی پنبه‌‌ای، پشمی و کاموایی اشاره کرد. این ماشین لباسشویی از برند بست دارای شستشو دستی، خشک‌کن، سیستم تمیزکننده خودکار و شستشویی اقتصادی است.

رده انرژی و موتور ماشین لباسشویی بست ۸ کیلویی مدل BWD-8226:

برند بست در ساخت این ماشین لباسشویی از موتور یونیورسال بهره برده است. این موتور با کیفیت ساخت بالا، توانایی ۱۲۰۰ دور در دقیقه را خواهد داشت. این سرعت چرخش باعث تمیزی هرچه‌تمام‌تر لباس‌ها خواهد شد و لکه‌ای باقی نخواهد گذاشت. همچنین رده مصرف انرژی این ماشین لباسشویی، A+++بوده که در کنار موتور قدرتمند از نوع یونیورسال، به یکی از مزیت‌های خرید این محصول تبدیل شده است.

برند
بست
گارانتی
24 ماهه انتخاب سرویس
جهت درب
به سمت چپ
نوع مخزن
درب از جلو
نمایگر دیجیتال
ال ای دی
حداکثر چرخش موتور
1200 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ
8 کیلو گرم
اضافه کردن لباس حین کار
ندارد
بخارشور
دارد
سیستم ایمنی
قفل کودک
شناسه کالا
2900248303070

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...