مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

ماشین لباسشویی 7 کیلو بست مدل7173

از {{model.count}}
12,600,000
5% تخفیف
12,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

لباسشویی اصلی ترین وسیله برای منزل است. بدون این دستگاه عملا زندگی با مشکل مواجه خواهد شد. مشغله کاری فراوان و نبود زمان از اصلی ترین دلایل خرید ماشین لباسشویی میباشد. بست شرکتی است که در زمینه لوازم خانگی فعالیت میکند و محصولاتی که ارائه داده است با قیمت مناسب و کیفیت خوب است. در اینجا یکی از مدل های لباسشویی که بسیار اقتصادی است را برای شما معرفی میکنیم. مدل BWD-7173N دارای یک دیگ ۷ کیلویی و به رنگ نقره ای میباشد. ظرفیت ۷ کیلوگرم یک ظرفیت برای خانواده های با جمعیت متوسط است. طراحی و شکل و شمایل لباسشویی در نگاه اول ساده است. درب بزرگ با رنگ مشکی نقره ای با بدنه نقره ای جذابییت لباسشویی را بالا برده است. ماشین لباسشویی بست ظرفیت ۷ کیلوگرم مدل BWD-7173N دارای ویژگی ها و امکاناتی است که در ادامه به توضیح آن میپردازیم.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

ارتفاع لباسشویی ۸۹ سانتیمتر در عرض ۵۹ سانتیمتر به خوبی در محیط و محل مورد نظر قرار میگیرد. بدنه دستگاه Bodyguard است و دارای یک درب کلاسیک با رنگ مشکی نقره ای است. قفل درب از نوع حرارتی بوده و به سمت چپ نیز باز میشود. دهانه ورودی درب برای ورد و خروج لباس ها زاویه ای ۱۵۰ درجه را در اختیار شما میگذارد. صفحه نمایشی که روی دستگاه تعبیه شده است بر روی ولوم آن است. درب جاپودری در قسمت چپ و دکمه های تنظیم دستگاه نیز در قسمت راست واقع شده است. لباسشویی از نوه مکانیکی بوده و کار با آن بسیار راحت است. این نمایشگر از نوع LED میباشد.

لباسشویی ۷ کیلویی اتومات بست دارای دور موتور ۱۰۰۰ دور است. این دور موتور به صورت دستی قابل تنظیم است تا در مواقع لازم کم و زیاد نمایید. یک دریچه برای ورودی آب برای این ماشین لباسشویی ایرانی در نظر گرفته شده است تا فرایند شستشو انجام گیرد. یکی دیگر از ویژگی های بروز این ماشین لباسشویی سیستم عیب یاب خود کار است که در مواقعی که لباسشویی با خطا و ایراد مواجه میشود، به کار می آید و از طریق صفحه نمایش ایراد وارد شده نمایش داده میشود.برای قفل کردن پنل نمایشگر میتوانید از دکمه قفل کودک استفاده نمایید که از طریق تنظیمات قابل اجراست. یک فناوری جدید در ماشین لباسشویی های بست به نام فناوری نانو سیلور وجود دارد که باعث میشود بوی نامطوع در دیگ ماشین لباسشویی از بین ببرد.

 

نوع دیگی که در لباسشویی بکار برده شده است از نوع درام هگزا میباشد که در این مدل درام سوراخ ها کوچکتر شده است تا به بافت البسه آسیب وارد نشود. اما موتوری که در ماشین لباسشویی درب از جلو اتومات بست بکار برده شده است، از نوع یونیور سال میباشد. تعداد برنامه های شستشو در ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بست مدل BWD-7173N تعداد ۱۴ برنامه است. برنامه شستشوی لباس ها به صورت سریع و در ۳۰ دقیقه در این مدل وجود دارد. همچنین برنامه شستشوی اقتصادی و برنامه پیش شستشو هم از دیگر امکانات این دستگاه است. سیستم آبکشی شرعی و سیستم خشک کن هم از دیگر ویژگی های این دستگاه خوش خرید است.

برند
بست
گارانتی
24 ماهه انتخاب سرویس
جهت درب
به سمت چپ
نوع مخزن
درب از جلو
نمایگر دیجیتال
ال ای دی
حداکثر چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ
7 کیلوگرم
اضافه کردن لباس حین کار
ندارد
بخارشور
دارد
سیستم ایمنی
قفل کودک
شناسه کالا
2900248303308

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...