مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

ماشین لباسشویی 7 کیلو بست مدل7152

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

لباسشویی بست مدل BWD-7152 یک محصول کاملا اقتصادی با قیمت مناسب است. ین مدل دارای ظرفیت دیگ ۷ کیلوگرم بوده و به رنگ نقره ای موجود میباشد. مدل BWD-7152 طراحی ساده ای دارد و نحوه کار با آن بسیار راحت است. دکمه های مکانیکی با یک ولوم جهت تنظیم برنامه شستشوی مورد نظر بر روی پنل تعبیه شده است. یک درب بزرگ به رنگ نقره ای که با بدنه لباسشویی هماهنگی خوبی دارد و به سمت چپ باز میشود.این درب زاویه ای ۱۵۰ درجه باز میشود و از نوع کلاسیک و قفل حرارتی میباشد. بدنه ماشین لباسشویی نیز از نوع Bodyguard میباشد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

امکانات ماشین لباسشویی بست BWD-7152

از امکانات این مدل میتوان به بخار شو اشاره کرد که در نسل جدید لباسشویی های بست وجود دارد و باعث شسته شدن بهتر لباس ها میشود. دور خشک کن در لباسشویی از مهمترین امکانات لباسشویی است. در مدل BWD-7152 دور خشک کن ۱۰۰۰ دور است که قابلیت تغییر نیز دارد. یک دریچه ورودی آب نیز در این مدل وجود دارد تا بتوانید آب ورودی به لباسشویی را کنترل نمایید. یکی از ویژگی هایی که این مدل ارزشمند دارد، فناوری نانو سیلور است که بوی نامطبوع داخل دیگ لباسشویی را از بین میبرد. نوع درامی که در مدل ۷۱۵۲ بکار برده شده است نیز از نوع درام هگزا میباشد.

 

از تمامی این مشخصات که بگذریم، موتور ماشین لباسشویی از مهمترین بخش های ان است. کمپانی بست در اقدامی ستودنی از موتور های یونیور سال در لباسشویی های خود استفاده کرده است. این موتور ها میزان صدا و لرزش کمتر و همچنین میزان مصرف برق پایینتری نیز دارد. تعداد برنامه هایی که ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بست دارد، ۱۵ برنامه است. یکی از این برنامه ها مخصوص شستشوی لباس های میکس است که میتوانید لباس های درهم را در دستگاه اضافه نمایید. برای شستن لباس های حریر و ظریف هم میتوانید از برنامه مخصوص این لباس ها استفاده کنید. بابرنامه شستشو اقتصادی هم میتوانید با کمترین میزان مصرف انرژی لباس ها را با خیال راحت تر شستشو دهید.لباس های ورزشی، لباس های کودکانه و لباس های نخی پنبه ای نیز هر کدام با برنامه مخصوص به خود شستشو داده میشوند.همچنین لباس های پشمی و کاموایی و لباس هایی مانند پیراهن و تیشرت را نز میتوانید با برنامه خاص خود شستشو دهید.

 

یکی از برنامه های مخصوص ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بست مدل BWD-7152 برنامه پیش شستشو میباشد که قبل از شروع فرایند شستشو انجام میشود. در زمان امام کار شستشو هم لباسشویی به صورت خودکار اقدام به تمیز کردن دیگ لباسشویی میکند تا اثری از کثیفی باقی نماند. سیستم آبکشی در انتهای کار فعال میشود و نیز میتوانید با قعال کردن سیستم آبکشی شرعی لباس ها را آبگیری نمایید.

  • عملکرد دکمه ها: مکانیکی 
  • نوع قفل درب: حرارتی 
  • حداکثر دور خشک کن: ۱۰۰۰ 
  • دریچه ورودی آب: ۱ 
  • دورخشک کن قابل تنظیم 
  • سامانه عیب یاب خودکار
  • قفل کودک 
  • نانو سیلور 
  • نوع دیگ: درام هگزا 
  • برنامه‌ها: آبکشی شرعی، آبکشی و خشک کن،الیاف مصنوعی، انواع لباس‌ها، تخلیه، حریر و ظریف، خشک کن، سیستم تمیز کننده خودکار، شستشوی اقتصادی، لباس‌های تیره، لباس‌های کودک، نخی پنبه‌ای، ولوم انتخاب برنامه، پشمی، کاموایی، پیراهن و تیشرت،پیش شستشو - شستشوی سریع: ۱۹ دقیقه
برند
بست
گارانتی
24 ماهه انتخاب سرویس
جهت درب
به سمت چپ
نوع مخزن
درب از جلو
نمایگر دیجیتال
ندارد
حداکثر چرخش موتور
1000 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ
7 کیلوگرم
اضافه کردن لباس حین کار
ندارد
بخارشور
دارد
سیستم ایمنی
قفل کودک
شناسه کالا
2900248303278

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...