مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

ماشین لباسشویی 7 کیلو بست مدل7150

از {{model.count}}
11,800,000
5% تخفیف
11,300,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

ماشین لباسشویی را میتوان از اصلی ترین لوازم خانگی نام برد. این محصول در مدل ها و ظرفیت های مختلف تولید و ارائه شده است. در این جا یکی از اقتصادی ترین محصولات کمپانی BOST را برای شما معرفی میکنیم. لباسشویی بست مدل BWD-7150N. این محصول با ظرفیت ۷ کیلوگرم تولید شده است که در دو رنگ سفید با درب سفید و رنگ نقره ای با درب کروم موجود میباشد. ظرفیت از اصلی ترین گزینه ها در زمان خرید ماشین لباسشویی میباشد که دیگ ۷ کیلویی برای خانواده های با جمعیت کم مناسب است. مدل BWD-7150N طراحی ساده ای دارد و کار با آن پیچیده نیست. ارتفاع دستگاه در حدود ۸۲.۵ سانت در عرض ۵۹.۵ و عمق ۵۵ سانتیمتر است. این لباسشویی دارای گارانتی ۲۴ ماهه شرکت انتخاب الکترونیک است. همراه ما باشید تا از سایر مشخصات و امکانات و همچنین نحوه خرید و قیمت ماشین لباسشویی بست ۷ کیلویی مدل BWD-7150N مطلع شوید.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

نوع موتوری هم که در ماشین لباسشویی ۷ کیلویی بست مدل ۷۱۵۰ به کار برده شده است از نوع یونیور سال میباشد. این موتور ها با قدرت بالا نیرو را به دیگ لباسشویی منتقل میکند و میزان مصرف پایینی دارد. یکی از ویژگی های ماشین لباسشویی بست ۷ کیلویی مدل BWD-7150N برنامه پیش شستشو است که قبل از شروع فرایند اصلی شستشو فعال میشود. برنامه شستشوی Summer Wash برای شستن پیراهن و تیشرت است که باخیال راحت میتوانید این جنس از لباس ها را به لباسشویی بسپارید. برنامه مخصوص لباس های پشمی و کاموایی و همچنین لباس های نخی و پنبه ای کار را برای شما راحت کرده است. اگر در منزل کودک دارید، بهتر از برای شستن لباس های او از برنامه Baby Care در لباسشویی استفاده کنید. این برنامه لباس های کودک دلبند شما را با ظرافت خاصی شستشو میدهد. همچنین لباس های ورزشی خود را نیز میتوانید با خیال راحت به لباسشویی بسپارید.

 

یکی دیگر از امکانات خوبی که ماشین لباسشویی ۷ کیلویی ۱۰۰۰ دور بست مدل BWD-7150N دارد، شستشوی سریع است که در مواقع نیاز در ۱۹ دقیقه لباس ها را شستشو میدهد. جدا از این که این لباسشویی یک لباسشویی اقتصادی است، برنامه شستشوی اقتصادی هم در این ندل وجود دارد تا لباس ها با کمترین میزان مصرف انرژی شستشو شوند. سیستم تمیز کننده خودکار دیگ لباسشویی یکی از بهترین آپشن های لباسشویی است که بعد از اتمان فرایند شستشو شروع به کار میکند و دیگ دستگاه را تمیز و برای شستشوی بعدی آماده میکند. با این ۱۵ برنامه شستشو میتوانید انواع لباس های میکس و حریر و نخی را بشویید. لباسشویی بست مدل BWD-7150N به سیستم آبکشی شرعی هم مجهز میباشد.

 

ماشین لباسشویی ۷۱۵۰ بست همانطور که گفته شد در دو رنگ سفید با درب سفید و نقره ای با درب کروم تولید شده است. دستگاه نمایشگر ندارد و دارای دکمه های مکانیکی برای تنظیمات است. درب بزرگ با زاویه باز شدن ۱۵۰ درجه است و درب آن از نوع کلاسیک میباشد. قفل درب نیز از نوع حرارتی میباشد.


  • آبکشی شرعی
  • خشک کن
  • ۱۵ برنامه شستشو
  • ابعاد: ۸۲۵x۵۹۵x۵۵۰ سانتی‌متر
برند
بست
گارانتی
24 ماهه انتخاب سرویس
جهت درب
به سمت چپ
نوع مخزن
درب از جلو
نمایگر دیجیتال
ندارد
حداکثر چرخش موتور
1000 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ
7 کیلوگرم
اضافه کردن لباس حین کار
ندارد
بخارشور
ندارد
سیستم ایمنی
خاموشی خودکار - قفل کودک - اخطار بازماندن درب
شناسه کالا
2900248303292

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...