مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

ماشین لباسشویی 8 کیلو سام مدل P1475

از {{model.count}}
18,200,000
3% تخفیف
17,800,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

ماشین لباسشویی مدل BL-P1475 ظرفیت 9 کیلوگرم محصولی از شرکت سام الکترونیک است. این ماشین لباسشویی ظرفیت 9 کیلوگرم می‌تواند جوابگوی تمامی نیاز‌های یک خانواده حتی پر جمعیت برای شست‌وشو لباس‌ها باشد. شرکت سام الکترونیک با بهره‌گیری از فناوری های جدید توانسته است رتبه مصرف انرژی این محصول را به +++A برساند که بسیار اقتصادی و در عین حال قدرتمند عمل می‌کند. این محصول از 14 عدد برنامه شست‌وشو بهره می‌برد. تنوع تعداد برنامه‌ها دست شما را باز می‌گذارد. وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شست‌وشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید. ماشین لباسشویی سام الکترونیک مدل BL-P1475/I به قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو که یک قابلیت مهم است، مجهز شده است. در مجموع این ماشین‌لباسشویی را می‌توان یک گزینه با کیفیت و با ارزش خرید بالا دانست.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

ماشین لباسشویی سام 8 کیلویی مدل BL-Q1475 W از سری محصولات حوزه شستشو و نظافت باکیفیت موجود در بازار می باشد. این لباسشویی از نوع درب جلو بوده و دارای مکانیزم اتوماتیک نیز می باشد. ماشین لباسشویی سام الکترونیک 8 کیلویی مدل BL-Q1475 W دارای ظرفیت 8 کیلوگرم و مناسب برای خانواده های با جمعیت متوسط و بالا می باشد. سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه بوده و نشان از قدرت بالای لباسشوئیی دارد. ماشین لباسشویی سام 8 کیلویی مدل BL-Q1475 W جزو محصولات کم مصرف در بازار بوده که هم از لحاظ مصرف برق و هم از لحاظ مصرف آب  صرفه جویی محسوسی دارد. رتبه انرژی این دستگاه  A+++ در نظر گرفته شده است.از مهم ترین فن آوری های موجود در ماشین لباسشویی 8 کیلویی سام الکترونیک مدل BL-Q1475 W قابلیت افزودن البسه به دستگاه در حین شستشو می باشد. این برنامه برای زمان هایی است که بعد از روشن کردن لباسشویی متوجه می شوید که تعدادی از البسه آلدوه را وارد دستگاه نکرده باشید و با استفاده از این قابلیت می توانید عمل شستشو را متوقف کرده و لباس مورد نظر را به درون لباسشویی گذاشته و مجددا لباسشویی را به کار بیاندازید.  

 

ماشین لباسشویی سام 8 کیلویی مدل BL-Q1475 W - برنماه افزودن البسه در حین شستشو

 

موتور قدرتمند Inverter و برنامه های حرفه ای شستشو ماشین لباسشویی سام

وجود 14 برنامه شستشو برای انواع لباس ها با جنس ها و حالت های مختلف در این محصول تعبیه شده  تا تمام نیازهای کاربران را در شستشوی البسه برطرف کند. این برنامه ها از طریق ولوم تنظیمی تعبیه شده در قسمت وسط بالای دستگاه که براحتی می توان با چرخش ولوم برنامه های اتوماتیک مختلف را بر حسب شرایط شستشو و نوع البسه انتخاب کرد.این ویژگی تعداد فعالیت استفاده از ماشین لباسشویی کاهش می دهد تا هم در مصرف انرژی صرفه جویی شود و هم طول عمر دستگاه افزایش یابد. از دیگر برنامه ها و قابلیت های مهم در ماشین لباسشویی 8 کیلویی سام مدل BL-Q1475 W می توان به قابلیت پیش شستشو ، موتور قدرتمند از نوع BLDC که دارای کیت Inverter نیز می باشد که مصرف پایین انرژی و قدرت عملکرد بالایی دارد ، دارای مکانیز اتوماتیک دستگاه ، شستشوی سریع در 15 دقیقه ، دارای سیستم ایمنی قفل کودک و همچنین قابلیت خیساندن لباس جهت حذف لکه های سخت اشاره کرد.وجود صفحه نمایش LED برای اعمال و نمایش تنظیمات ماشین لباسشویی کاربری دستگاه را آسان تر کرده و همچنین از نظر ظاهری جذابین ویژه ای به دستگاه داده است.

سیستم مصرف اقتصادی

موتور فوق العاده بی صدا با عمر طولانی BLDC

ارای برنامه پیش شستشو

قفل کودک

کیفیت ساخت عالی

دارای استاندارد قطعات

طراحی زیبا

دارای کاربری ساده و آسان

دور موتور (دور بر دقیقه) 1400

شست‌شوی سریع در 15 دقیقه

قابلیت اضافه کردن لباس جا مانده، حین شستشو

مکانیزم اتوماتیک

قابلیت خیساندن لباس، جهت حذف لکه های سخت

برند
سام
گارانتی
24 ماهه سام سرویس
جهت درب
به سمت چپ
نوع مخزن
درب از جلو
نمایگر دیجیتال
ال ای دی
حداکثر چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ
8 کیلو گرم
اضافه کردن لباس حین کار
دارد
بخارشور
ندارد
سیستم ایمنی
قفل کودک
شناسه کالا
2900039000614

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...