مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

ماشین لباسشویی 8 کیلو سام مدل Q1465

از {{model.count}}
17,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

یک لباسشویی خوب و با کیفیت که تولید صدا و مصرف انرژی کمی دارد و حتی سخت‌ترین لکه‌های لباس‌ها را از بین می‌برد، در هر خانه‌ای لازم است. ماشین لباسشویی سام الکترونیک 8 کیلویی مدل BL-Q1465، یک لباسشویی ایده‌آل برای خانواده‌های ۳ الی ۴ نفری است که عملکرد بسیار خوبی دارد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین لباسشویی سام 8 کیلویی مدل BL-Q1465 I  از سری محصولات جدید باکیفیت در حوزه شستشو و نظافت می باشد. این لباسشویی دارای ظرفیت 8 کیلو می باشد و برای خانواده با جمعیت متوسط و بالا مناسب است.رده انرژی موجود در این محصول A+++ بوده که جزو کم مصرف ترین لباسشویی ها در بازار می باشد. با وجود کم مصرف بودن در عین حال بازدهی بالا و عملکرد فوق العاده ای از آن شاهد هستیم. برای امنیت بالای ماشین لباسشویی سیستم قفل کودک که در جهت حفظ سلامت و امنیت اعضای خانه مخصوصا کودکان در آن تعبیه شده است.با فعال نمودن این برنامه سایر برنامه ها موقتا متوقف شده تا تغییرات تصادفی در ان ایجاد نشود. برای تمیزی مخزن ماشین لباسشویی 8 کیلویی سام الکترونیک برنامه اختصاصی با عنوان شستشوی مخزن وجود دارد که بواسطه آن تمامی جرم و مواد شوینده بجا مانده از شستشوهای متعدد پاک شده و همچنین بوی نامطبوع آن هم از بین می رود.ماشین لباسشویی سام 8 کیلویی مدل BL-Q1465 I دارای مکانیزم اتوماتیک می باشد و کاربری آن بسیار آسان بوده و عملکرد آن نیز در بالاترین حالت ممکن قرار دارد.

 

ماشین لباسشویی سام 8 کیلویی مدل BL-Q1465 I - دارای موتور bldc

 

موتور قدرتمند و قابلیت های بروز در ماشین لباسشویی سام 8 کیلویی مدل BL-Q1465 I

ماشین لباسشویی سام 8 کیلویی مدل BL-Q1465 I دارای 14 برنامه شستشو بوده که هر کدام بنا به شرایط و نوع البسه قابل استفاده می باشد. ماشین لباسشویی سام الکترونیک 8 کیلویی مدل BL-Q1465 I دارای سرعت بالای 1400 دور در دقیقه بوده که کیفیت شستشو را بالا برده است، اگر زمان کافی برای شستشو ندارید و یا اگر میزان آلودگی لباس ها اندک باشد، می توانید با فعال نمودن برنامه شستشوی سریع لباس های خود را در زمان کوتاه 15 دقیقه ای شستشو دهید. ماشین لباسشویی 8 کیلویی سام مدل BL-Q1465 I دارای سیستم ها و قابلیت های متنوعی می باشد که برخی از آنها عبارتند از سیستم ذخیره زمانی شستشو، برنامه های اختصاصی انواع البسه، امکان شستشوی انواع الیاف و یا پارچه، تنظیمات آسان توسط نمایشگر LED، استفاده از موتور قدرتمند BLDC که دارای قابلیت اینورتر Inverter نیز می باشد. این قابلیت باعث پایین آوردن صدا و لرزش در حین شستشو و خشک کن می شود همچنین این لباسشویی  دارای طراحی مناسب اندام بدن، وجود مخزن قدرتمند و باکیفیت از جنس استیل ضد زنگ، بدنه ی مقاوم دستگاه که مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارد.

  • ابعاد: 60x59.5x85 سانتی‌ متر
  • نوع موتور: تسمه ای اینورتر (BLDC)
  • برنامه پیش شستشو
  • شستشوی سریع در 15 دقیقه
  • قابلیت خیساندن لباس جهت حذف لکه های سخت

برند
سام
گارانتی
24 ماهه سام سرویس
جهت درب
به سمت چپ
نوع مخزن
درب از جلو
نمایگر دیجیتال
ال ای دی
حداکثر چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ
8 کیلو گرم
اضافه کردن لباس حین کار
دارد
بخارشور
ندارد
سیستم ایمنی
قفل کودک
شناسه کالا
2901493301156

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...