ماشین لباسشویی 8 کیلو سام مدل Q1225

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: سام
  • گارانتی: 24 ماهه سام سرویس
  • جهت درب: به سمت چپ
  • نوع مخزن: درب از جلو
گارانتی سام
آماده ارسال ناموجود
13,500,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

لباسشویی 8 کیلوگرمی سام مدل UN-Q1225 محصول برند سام می باشد، دارای ظرفیت 8 کیلوگرم و رتبه مصرف انرژی ++A است که بسیار اقتصادی و در عین حال قدرتمند عمل کرده و برای نیاز یک خانواده پرجمعیت مناسب است. ابعاد این محصول 600 × 600 × 850 سانتی متر که دارای موتور یونیورسال با سرعت چرخش دور موتور 1200 دور در دقیقه می باشد. لباسشویی 8 کیلوگرمی سام مدل UN-Q1225 با کیفیت دارای 12 عدد برنامه شست‌وشو متناسب با نوع و جنس لباس‌ها برای این محصول طراحی شده.

ماشین لباسشویی سام مدل UN-Q1225

ماشین لباسشویی سام ۸ کیلویی مدل UN-Q1225 در رنگ سفید با ظرفیت ۸ کیلوگرم برای خانواده هایی با جمعیت متوسط به بازار عرضه شده است. حداکثر سرعت موتور لباسشویی سام Q1225  در هر دقیقه ۱۲۰۰ دور می باشد. این میزان سرعت می تواند به خوبی لباس ها را شستشو داده و در پایان آنها را با کمترین میزان رطوبت به شما تحویل دهد. به عبارت دیگر، در عین بازدهی و کارکرد بالا، مصرف انرژی کمی دارد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لباسشویی سام با بخش فروش ری کالا تماس بگیرید. در ادامه به بررسی ویژگی ها و قابلیت های لباسشویی سام مدل ۱۲۲۵ می پردازیم.

ویژگی های لباسشویی UN-Q1225

 ماشین لباسشویی ۸ کیلویی UN-Q1225 دارای یک پنل کوچک LED با رنگ مشکی است. این لباسشویی مجهز به موتور یونیورسال می باشد. سرعت چرخش دور موتور در این مدل ۱۲۰۰ دور در دقیقه است. از قابلیت های بسیار خوبی که لباسشویی سام ۱۲۲۵ دارد، قابلیت اتصال به شیر سرد و گرم می باشد. همچنین این لباسشویی مجهز به سیستم حفاظتی قفل کودک می باشد که از ایجاد تغییرات تصادفی در برنامه های دستگاه جلوگیری می کند. این برنامه می تواند گزینه خوبی برای کاربرانی که کودک خردسال در منزل دارند، باشد.

فناوری مورد توجه دیگر لباسشویی سام قابلیت اضافه کردن لباس در اواسط شستشو است. به این صورت که اگر پس از شروع به کار لباسشویی متوجه لباس های جا مانده شدید می توانید با توقف کوتاه دستگاه، لباس ها را به دیگ اضافه کنید. این برنامه  توانسته در کاهش مصرف برق، آب و مواد شوینده نقش بسزایی داشته باشد.

لباسشویی سام UN-Q1225 برنامه ای اختصاصی برای شستن مخزن دارد که بواسطه آن تمامی جرم و مواد شوینده بجا مانده از شستشو های متعدد کاملا پاک شده و همچنین بوی نامطبوع آن هم از بین می رود.

برنامه های شستشو

لباسشویی سام UN-Q1225 دارای ۱۳ برنامه شستشو می باشد که کار شستشو را برای انواع البسه و انواع پارچه بسیار راحت می کند. برنامه های شستشو شامل شستشوی اتوماتیک، قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو، پیش شستشو، شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ای و… می باشد.

پیش شستشو

پیش شستشو یک برنامه با زمان کوتاه است که قبل از شستشوی اصلی قرار می گیرد. این تکنولوژی برای لباس هایی که بار آلودگی زیادی دارند، کاربرد دارد. به این صورت که برای مدت کوتاهی، لباس ها را شستشو داده تا از میزان آلودگی آنها کاسته و آماده ورود به مرحله اصلی شوند.

شستشوی ۱۵ دقیقه ای

این برنامه برای مواقعی است که خیلی عجله دارید و می خواهید لباس را در کمترین زمان شسته و بپوشید. با این برنامه می توانید ظرف ۱۵ دقیقه لباس خود را برای پوشیدن آماده کنید.

  • ابعاد: پهنا 60 سانتی متر/ عمق 60 سانتی متر/ ارتفاع 85 سانتی متر
  • ۱۲ برنامه شستشو
  •  موتور یونیورسال
  •  شستشوی سریع در ۱۵ دقیقه
  •  قابلیت پاک کنندگی مخزن
  •  قفل کودک

برند
سام
گارانتی
24 ماهه سام سرویس
جهت درب
به سمت چپ
نوع مخزن
درب از جلو
نمایگر دیجیتال
ال ای دی
حداکثر چرخش موتور
1200 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ
8 کیلو گرم
اضافه کردن لباس حین کار
ندارد
بخارشور
ندارد
سیستم ایمنی
قفل کودک
شناسه کالا
2901493301354

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202