مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

ماشین لباسشویی 9 کیلو جی پلاس مدل M9341

از {{model.count}}
19,000,000
3% تخفیف
18,500,000 تومن
آخرین بروزرسانی قیمت: 03 مهر 1402
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

لباسشویی جی‌پلاس (GPLUS) مدل M9341 دارای ظرفیت 9 کیلوگرمی است که جدیدا به بازار عرضه شده است. این مدل دارای درب بزرگ تیره رنگ است که زیبایی آن را دو چندان می کند. لباسشویی K9341 مجهز به موتور اینورتر و مصرف انرژِی A+++ می‌باشد که بسیار اقتصادی و قدرتمند است و سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه را دارد. این دستگاه لیست متنوعی از برنامه‌ها را دارد که متناسب با جنس لباسها قابل انتخاب هستند. تعداد برنامه‌های این لباسشویی 16 برنامه اصلی و 11 برنامه تکمیلی است. همچنین قابلیت اضافه کردن لباس در حین شستشو و دمای انتخابی از امکانات دیگر آن می باشد. در کل قیمت مناسب و آپشن های ویژه ، این لباسشویی را به یکی از باصرفه ترین انتخاب های خریداران تبدیل کرده است.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

موتور
ماشین لباسشویی 9 کیلویی جی‌پلاس مدل M9341 به موتور اینورتر تجهیز شده است. در این نوع فناوری، قطعاتِ وابسته به موتور بندرت خراب می شوند؛ بنابراین ماشین لباسشویی عمر طولانی تری دارد. موتور اینورتر مصرف انرژی لباسشویی را کاهش می دهد، به طوری که رتبه انرژی این دستگاه در رده A+++ قرار دارد. دیگر ویژگی موتور اینورتر کم صدا بودن آن است. هنگام روشن بودن لباسشویی، کمترین صدا و لرزش از آن به گوش می رسد. موتور قدرتمند اینورتر، سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه را برای لباسشویی M9341W فراهم کرده است.

امکانات
از ویژگی های مهم ماشین لباسشویی جی‌پلاس مدل M9341 اضافه نمودن لباس در حین شستشو است. با این ویژگی دیگر لباس فراموش شده ای نخواهید داشت. صفحه نمایش لمسی لباسشویی 9 کیلویی جی‌پلاس M9341 نوع برنامه شستشو، زمان شستشو، قفل کودک و سایر اطلاعات لازم را نشان می دهد. قابلیت تنظیم دمای آب و سرعت نیز در این دستگاه وجود دارد. از دیگر امکانات این ماشین لباسشویی می توان به تشخیص وزن لباس و شستشو با تاخیر (شستشو در زمان دلخواه) اشاره کرد.

برنامه های شستشو ماشین لباسشویی جی‌پلاس مدل M9341
ماشین لباسشویی 9 کیلویی جی‌پلاس مدل M9341 دارای 16 برنامه شستشو و 11 آپشن تکمیلی شستشو می باشد. از برنامه های شستشو و آپشن های تکمیلی این لباسشویی می توان به برنامه لکه بری اختصاصی، برنامه شستشوی لباس های زیر، برنامه شستشوی لباس های پشمی، شستشوی روزانه، برنامه شستشوی سریع، شستشوی لباس های زمستانی، شستشوی البسه کتان، آبکشی اضافی و… اشاره کرد. همچنین این ماشین لباسشویی قابلیت ضد آلرژی نیز دارد. به این ترتیب افرادی که دچار مشکلات پوستی هستند به راحتی می توانند لباس های خود را در این لباسشویی شستشو دهند.

مشخصات ظاهری
لباسشویی 9 کیلویی جی‌پلاس M9341 به رنگ سفید و تیتانیومی تولید شده و درب آن مشکی است. ارتفاع دستگاه 850، عمق آن 595 و عرض آن 600 میلی متر است. درب نیم دایره در قسمت پایین سمت راست لباسشویی محافظ فیلتر می باشد.

  • ابعاد: 850*595*600
  • برنامه اختصاصی شستشوی لباس‌ های زیر (Lingerie Care)
  • قابلیت تشخیص وزن لباس
  • برنامه لکه بری اختصاصی
  • برنامه شستشوی سریع (Go Quick)
  • دارای موتور هوشمند مجهز به تکنولوژی Eco Power Inverter
  • دارای قابلیت ضد چروک نمودن لباس‌ ها (Oxygen Fresh)
  • برنامه لکه بری اختصاصی
برند
جي پلاس
گارانتی
24 ماهه گلدیران
جهت درب
به سمت چپ
نوع مخزن
درب از جلو
نمایگر دیجیتال
لمسی
حداکثر چرخش موتور
1400 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ
9 کیلوگرم
اضافه کردن لباس حین کار
دارد
بخارشور
ندارد
سیستم ایمنی
قفل کودک
شناسه کالا
2900317807195

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...