مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

ماشین لباسشویی 9 کیلو بوش سری HomeProfessional مدل WAY327X0

از {{model.count}}
0
65,000,000 تومن
آخرین بروزرسانی قیمت: 06 شهریور 1402
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

ماشین لباسشویی مدل WAY327X0 ترکیبی جذاب از عملکرد، زیبایی و کیفیت را ارائه می‌دهد که از طرف کمپانی قدرتمند بوش به بازار عرضه شده است. این ماشین لباسشویی بوش دارای ظرفیت 9 کیلوگرم است که بسیار برای مصارف خانواده‌های بزرگ مناسب بوده و به راحتی تمام نیاز آن‌ها را در زمینه شستشوی لباس رفع می‌کند. ظرفیت 9 کیلوگرم ذکر شده، ممکن است این تصور را برایتان ایجاد کند که این ماشین لباسشویی برای خانواده هایی با تعداد کم مناسب نباشد اما با توجه به تکنولوژی های به روز و سنسوری که برای طراحی این ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است حتی برای خانواده‌هایی با جمعیت کمتر نیز این لباسشویی 9 کیلویی مناسب است.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

امکانات و برنامه های لباسشویی بوش مدل WAY327X0

از دیگر مزایای استفاده ‌از این موتور در تولید این مدل از انواع ماشین لباسشویی بوش عملکرد بسیار قدرتمند و کم صدا بودن آن است به طوری که در هر سیکل شستشو 47 دسی بل و در مرحله خشک کردن لباس‌ها 73 دسی بل صدا از آن به گوش کاربران خواهد رسید. این صدای اندک، شستشویی بی حد و مرز و در هر زمان از شبانه روز را برای شما به ارمغان می‌آورد. ماشین لباسشویی بوش مدل WAY327X0 دارای 14 برنامه خاص و فوق‌العاده است که علاوه بر سهولت کار برای کاربران از لباس‌هایتان نیز به خوبی محافظت کرده و آنها را با هر اندازه از کثیفی، پاکیزه و تمیز به شما تحویل می‌دهد.

برنامه‌های ماشین لباسشویی بوش مدل WAY327X0 عبارتند از: برنامه Hemden جهت شستشوی پیراهن، برنامه Daunen جهت شستشو با دمای پایین، برنامه Allergy plus جهت شستشوی ضد حساسیت، برنامه Sportswear جهت شستشوی لباس‌های ورزشی، برنامه Pflegeleicht plus جهت شستشوی مراقبتی، برنامه Extra kurz جهت شستشوی سریع، برنامه Trammel جهت شستشوی خودکار دیگ، برنامه Baumwolle  شستشوی پارچه کتان، نخ و…، برنامه Pflegeleich جهت شستشوی مراقبتی، برنامه Fein/Seide جهت لباس‌های ظریف و حساس و در نهایت برنامه Wolle جهت شستشوی لباس‌های پشمی و بافت.

تکنولوژی و ویژگی های فنی ماشین لباسشویی بوش مدل WAY327X0

همانطور که می‌بینید کمپانی معتبر بوش در تولید این مدل از ماشین  لباسشویی به فکر تمام نیازهای کاربران بوده و برنامه‌های را طراحی کرده که تمام نیاز آنها را برطرف می‌کند. همچنین این ماشین لباسشویی علاوه بر ارائه خدمات ناب توسط این برنامه‌ها از تکنولوژی‌های بسیار قدرتمندی نیز استفاده کرده است که در ادامه به تشریح هر یک پرداخته‌ایم. این ماشین لباسشویی از تکنولوژی VarioPerfect بهره گرفته است که این امکان را با دو گزینه EcoPerfect و SpeedPerfect برای کاربران فراهم می‌آورد که در صورت نداشتن وقت زیاد و در مواقع ضروری لباس هایشان را با بیشترین کیفیت، با کمترین مصرف انرژی و با سرعت بالا و در مدت زمان کم بشویند.

همچنین تکنولوژی دیگری که این ماشین لباسشویی از آن بهره گرفته است تکنولوژی ActiveWater می‌باشد که سبب می‌شود تا آب رسانی به لباس‌ها بصورت هدفمند و بهینه انجام شود و از هدر رفتن آن جلوگیری شود. تکنولوژی مهم دیگر در این ماشین لباسشویی AquaStop است که این تکنولوژی متشکل از یک شیر برقی، شلنگ دو جداره و یک اسفنج است که در صورت نشت آب و یا سوراخ شدن لایه اول شلنگ ماشین لباسشویی را متوقف کند تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود. این ماشین لباسشویی در مصرف آب و انرژی بسیار صرفه جویی می‌کند و از هر لحاظ بسیار مناسب بوده و ما تهیه آن را توصیه می‌کنیم.

ویژگی های ظاهری ماشین لباسشویی بوش مدل WAY327X0

ماشین لباسشویی مدل WAY327X0 بوش دارای ظاهری شیک و منحصر به فرد است که به دلیل رنگ سیلور خود با هر دکوراسیونی تطابق و سازگاری داشته و ظاهری زیبا، مدرن و امروزی به آشپزخانه شما می‌بخشد. این لباسشویی با ظاهری زیبا و جذاب برای افرادی که علاقه‌مند به آشپزخانه‌ای با لوازم استیل هستند، گزینه بسیار مناسبی است. این ماشین لباسشویی دارای ابعادی مناسب با اندازه 59×59×84 سانتی‌متر است که با سایزی استاندارد برای اکثر آشپزخانه‌ها مناسب خواهد بود و به راحتی در میان کابینت های شما جای خواهد گرفت.

همچنین پنل طراحی شده روی این ماشین لباسشویی از نوع لمسی بوده و استفاده از آن برای کاربران آسان است. بدنه این ماشین لباسشویی به صورت AntiVibration طراحی شده است که شامل استفاده از موتور BLCD ، استفاده از گیره‌های محکم برای نگهداری موتور، استفاده از بتن برای تثبیت بهتر ماشین لباسشویی و در نهایت استفاده از چهار عدد پایه نگهدارنده که موجب تراز بهتر ماشین لباسشویی بوش 9 کیلویی WAY327X0 شده است.

برند
بوش
گارانتی
نصب و خدمات رادین سرویس
جهت درب
به سمت چپ
نوع مخزن
درب از جلو
نمایگر دیجیتال
لمسی
حداکثر چرخش موتور
1600 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ
9 کیلوگرم
اضافه کردن لباس حین کار
دارد
بخارشور
دارد
سیستم ایمنی
قفل کودک
شناسه کالا

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...