مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

ماشین لباسشویی 6 کیلو پاکشوما درب از بالا مدل TLF62511

از {{model.count}}
0
7,100,000 تومن
آخرین بروزرسانی قیمت: 05 شهریور 1402
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل TLF-62511 با ظرفیت 6 کیلوگرم، یکی از لباسشویی‌های شرکت پاکشوما است که از طراحی بسیار زیبا و مشخصات قابل توجهی از جمله ظرفیت مناسب و رتبه مصرف انرژی خوبی برخوردار است، اما خصوصیت اصلی این دستگاه چیزی است که سال‌ها مورد درخواست مشتریان و مصرف‌کنندگان بوده و آن هم امکان اضافه کردن لباس پس از شروع به کار ماشین لباسشویی است؛ چیزی که در این مدل محقق شده است و در صورتی که کاربر بخواهد پس از شروع به کار دستگاه می‌تواند لباس به ماشین اضافه کند. این ماشین لباسشویی با ظرفیت 6 کیلوگرم می‌تواند در خانوار متوسط مورداستفاده قرار گیرد. رتبه مصرف این دستگاه A+ است و مصرف انرژی نسبتا پایینی را دارد. گفتنی است که این لباسشویی از برنامه‌های صرفه‌جویی (ECO)، چرخه اضافی، شست‌وشوی سریع و دست شو (Hand wash) پشتیبانی می‌کند. ماشین لباسشویی پاکشوما 15 عدد برنامه شست‌وشو دارد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

ماشین لباسشویی پاکشوما درب از بالا مدل TLF-62511 یکی از مدل های جذاب و بسیار جمع و جور پاکشوما است. این مدل دارای ظرفیت ۶.۲ کیلوگرم است و از نوع لباسشویی های اتوماتیک اما درب از بالا میباشد. این نوع از ماشین لباسشویی ها طرفداران خاص خود را دارد. در مدل های درب از بالا ورود و خروج لباس ها از بالا انجام میشود. مدل ۶۲۵۱۱ دارای طراحی بسیار جمع و جور و زیبایی است و یک درب مشکی در قسمت بالا دارد. همچنین روی دستگاه پنلی وجود دارد که نمایشگر دستگاه است و تنظیمات محصول از این طریق انجام میشود.

 

ماشین لباسشویی ۶ کیلویی پاکشوما درب از بالا دارای دور موتور با چرخش ۸۰۰ دور در دقیقه میباشد. موتور از نوع تسمه ای است و مصرف بسیار پایینی دارد. ماشین لباسشویی اتومات پاکشوما درب از بالا مدل TLF-62511 دارای وزنی در حدود ۶۸ کیلوگرم دارد و به راحتی میتوان آن را جابجا کرد. این محصول را میتوانید در آشپزخانه و یا بالکن منزل خود قرار دهید. یکی از مزییت هایی که مدل ۶۲۵۱۱ دارد، قابلیت اضافه کردن لباس در حین انجام کار میباشد. به این معنا که بعد از روشن کردن لباسشویی، اگر لباسی را فراموش کرده باشید، میتوانید به راحتی آن را به دیگ ماشین لباسشویی اضافه کنید. ماشین لباسشویی های نسل جدید هر آنچه که انتظار مصرف کننده میرود را براورده ساخته است. یکی از این انتظارات سیستم (Smart Diagnosis) است. این تکنولوژی به سیستم عیب یاب هوشمند نیز مجهز است تا در مواقع لازم به کمک کاربر بیاید. به این صورت که در صورت بروز ایراد یا خطا در ماشین لباسشویی، به راحتی میتوانید خطای وارد شده را بر روی صفحه نمایشگر مشاهده کنید.

 

معرفی بهتر ماشین لباسشویی

 

مدل های مختلفی از ماشین لباسشویی توسط برند پاکشوما ارائه شده است. که هر کدام مشخصات و ویژگی های خاصی دارد. یکی از این ویژگی ها برنامه شستشوی لباس است. در مدل ۶۲۵۱۱ پاکشوما درب از بالا، تعداد ۱۵ برنامه جهت شستن لباس وجود دارد که بسته به نوع جنس و بافت لباس و یا سلیقه مصرف کننده در شستشو، انتخاب میشود. با وجود سیستم شست‌وشوی گردشی دو دور در ماشین لباسشویی اتومات در بالا پاکشوما، لباس ها به خوبی و با قدرت بیشتر شستشو داده میشوند تا اثری از لکه مشاهده نکنید. همچنین این مدل قابلیت تنظیم ارتفاع آب را نیز دارد تا دست خودتان باشد که ب تا چه سطحی در مخزن ماشین لباسشویی بالا بیاید. فیلتر پرز گیر هم وظیفه حذف پرزهای لباس را بر عهده دارد تا یک لباس تمیز و شفاف را تحویل دهد.

 

از امکانات دیگر این محصول ایرانی خوش خرید، سیستم ECO است. این سیستم یک تکنولوژی در مصرف بهینه ماشین لباسشویی است که با کمترین میزان مصرف انرژی کار را آغاز و تمام میکند. سیستم چرخش اضافه هم در ماشین لباسشویی ۶ کیلویی پاکشوما باعث میشود تا لباس ها از همه طرف در داخل دیگ گردش پیدا کنند و تمیز تر شوند. از دیگر امکانات این دستگاه، حالت هوشمند است، این حالت به طور اتومات میزان دما و زمان شستشو را اندازه گیری و فرمان میدهد.

 

کابینت فشرده از جنس فایبر گلاس در بدنه ماشین لباسشویی نیز کار شده است تا علاوه کم کردن وزن ماشین لباسشویی، کیفیت شستشو را نیز بالاتر برد. پمپ تخلیه نیز در زمان اتمام کار فعال میشود تا آب کثیف از لباسشویی خارج شود. همانطور که گفتیم ماشین لباسشویی ۶ کیلویی درب از بالا پاکشوما دارای دور خشک کن نیز میباشد. میزان صدای ماشین لباسشویی در حالت خشک کن بسیار کم است. پس نگران صدای زیاد نباشید.



  • حالت دست شو (Hand wash)
  • حالت صرفه‌جویی (ECO)
  • دارای پمپ تخلیه
  • دارای شیر برقی
  • دو موتور قدرتمند شستشو و خشک کن
  • سیستم شست‌وشوی گردشی دو دور
  • شستشوی سریع
  • فیلتر جذب پرز البسه
  • قابلیت تنظیم ارتفاع آب
  • قابلیت عیب‌یابی هوشمند
  • کمترین لرزش و صدا
  • سیستم حباب ساز
برند
پاکشوما
گارانتی
18 ماهه پاک سرویس
جهت درب
به سمت بالا
نوع مخزن
درب از بالا
نمایگر دیجیتال
ندارد
حداکثر چرخش موتور
800 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ
6 کیلوگرم
اضافه کردن لباس حین کار
دارد
بخارشور
دارد
سیستم ایمنی
قفل کودک
شناسه کالا
2900949006423

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...