مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

ماشین لباسشویی 7 کیلو جی‌ پلاس مدل GWM-L730W

از {{model.count}}
0
14,500,000 تومن
آخرین بروزرسانی قیمت: 09 اسفند 1401
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

جی پلاس یکی از برندهای معروف در حوزه لوازم خانگی و به خصوص ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی جی پلاس مدل GWM-L730W یکی از محصولات با کیفیت شرکت جی پلاس است. این محصول دارای ظرفیت ۷ کیلوگرم برای شستشوی لباس‌ها است و رتبه مصرف انرژی +++A را دارا می‌باشد. همچنین، این ماشین لباسشویی دارای صفحه نمایش LED بوده و دارای برنامه‌های شستشوی مختلفی برای نوع لباس‌ها مانند پشم، پنبه، الیاف مصنوعی و … است. از دیگر ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به سیستم عیب‌یاب خودکار، قفل کودک و مدیریت مصرف آب و انرژی اشاره کرد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

موتور اینورتر در جی پلاس مدل GWM-L730W

موتور اینورتر یک نوع موتور الکتریکی است که برای افزایش کارایی و کاهش مصرف انرژی در دستگاه‌های خانگی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در لباسشویی‌های جی پلاس نیز از موتور اینورتر استفاده می‌شود که با توجه به ساختار آن، صدای کمتری دارد و مصرف انرژی کمتری نیز دارد. همچنین، موتور اینورتر دارای عمر طولانی‌تری است و در نتیجه ماشین لباسشویی جی پلاس با استفاده از این نوع موتور، عملکرد بهتری خواهد داشت.

 

قابلیت شست و شوی سریع GO QUICK

یکی از قابلیت های این مدل از لباسشویی های جی پلاس قابلیت شستشوی سریع GO QUICK است. این قابلیت این امکان را به شما میدهد تا لباس های خود را در مدت زمان کوتاه تر بشویید. لازم به ذکر است که برای شست و شوی سریع باید لباس کمتری (حداکثر یک و نیم کیلو )داخل لباسشویی بریزید.

 

رتبه مصرف انرژی +++A

مصرف برق +++A در ماشین لباسشویی نشان دهنده یک سطح بسیار بالای کارایی انرژی است. ماشین لباسشویی های با این سطح برچسب انرژی، به طور کلی در مقایسه با ماشین های لباسشویی با سطوح پایین تر، کمترین مصرف برق را دارند و در نتیجه کمترین هزینه های انرژی را برای کاربران فراهم می کنند. به طور کلی، خرید ماشین لباسشویی GWM-L730W با برچسب انرژی +++A می تواند به صرفه جویی در هزینه های انرژی شما و بهبود محیط زیست کمک کند.

  • برنامه اختصاصی شستشوی اقلام از جنس پر 
  • مجهز به برنامه شستشوی لباس کودکان 
  • انجام شستشو در زمان دلخواه 
  • برنامه شستشوی کامل و به صرفه به منظور کاهش مصرف آب و برق ECO
برند
جي پلاس
گارانتی
24 ماهه گلدیران
جهت درب
به سمت چپ
نوع مخزن
درب از جلو
نمایگر دیجیتال
لمسی
حداکثر چرخش موتور
1200 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ
7 کیلوگرم
اضافه کردن لباس حین کار
دارد
بخارشور
ندارد
سیستم ایمنی
قفل کودک
شناسه کالا
2900317806853

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...