مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

ماشین لباسشویی 7 کیلو بست مدل BWD-711(اقتصادی)

از {{model.count}}
9,000,000
18% تخفیف
7,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7111 از جدیدترین محصولات گروه صنعتی انتخاب است که با ظرفیت 7 کیلوگرم طراحی و روانه بازار شده است. این لباسشویی از نوع درب از جلو است و پنل آن در قسمت جلو قرار گرفته است. این ماشین لباسشویی از 15 برنامه اصلی شستشو بهره می برد که از طریق پنل جلویی آن قابل انتخاب است؛ وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شستشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌ها انتخاب کنید. همچنین می توان میزان دما را به صورت دستی انتخاب کرد. همچنین این محصول، از یک موتور قدرتمند با سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه بهره می‌برد که از کیفیت بالای شست‌و‌شو در آن می‌توانید اطمینان حاصل کنید. یکی دیگر از ویژگی های این ماشین لباسشویی استفاده از بخارشوی است که بسیار کاربردی است. این محصول از گروه صنعتی انتخاب با داشتن برچسب انرژی A+++ از کالاهای اقتصادی با مصرف انرژی کم محسوب می‎شود.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

ماشین لباسشویی 7 کیلویی بست مدل BWD-7111 از بروزترین محصولاتی از برند بست است که با ظرفیت 7 کیلوگرم ساخته و به بازار عرضه شده است. این لباسشویی از نوع درب از جلو است و پنل آن در قسمت جلو قرار گرفته است. این ماشین لباسشویی دارای 15 برنامه کاربردی جهت شستشو می باشد که از طریق پنل جلویی آن قابل انتخاب است؛ وجود برنامه‌های متنوع در ماشین لباسشویی به شما اجازه می‌دهد که برنامه شستشو را متناسب با نوع و جنس لباس‌های خود انتخاب کنید.

معرفی ماشین لباسشویی 7 کیلویی بست مدل BWD-7111

همچنین می توان میزان دما را به صورت دستی انتخاب کرد. علاوه براین این محصول، از یک موتور قدرتمند با سرعت چرخش 1000 دور در دقیقه بهره می باشد که از کیفیت بالای شست‌و‌شو در آن می‌توانید اطمینان حاصل کنید.

یکی دیگر از ویژگی های این ماشین لباسشویی استفاده از بخارشوی است که بسیار کاربردی است. این محصول از گروه صنعتی بست با داشتن برچسب انرژی A+++ از کالاهای اقتصادی با مصرف انرژی کم محسوب می‎شود.

 

بخارشو در ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7111

خیلی خوب است که وقتی لباس‌ها را از ماشین لباسشویی بیرون می آورید صاف و بی چین‌ و چروک باشند و لباس‌ها و ملافه‌ها با برنامه‌ی شستشویی که آلرژیهای شایع آن‌ها را از بین می‌ برد شسته شوند. 

همه‌ی این‌ها به کمک ماشین لباسشویی بخارشو به دست می‌آید. امروزه اکثر ماشین لباسشویی‌های مدرن دارای تکنولوژی نوآورانه‌ی بخارشو هستند. در این دستگاه‌های پیشرفته آب و بخار باهم لکه‌ها، بوی ناخوشایند و چروک‌های هر نوع پارچه را از بین می‌برند. 

ماشین لباسشویی‌های بخارشو نسبت به ماشین لباسشویی‌های قدیمی لباس‌ها راباقدرت بیشتری می شویند و با ظاهری صیقلی و فوق مدرن، شستشو را به‌روز می‌کنند.

آیا این ویژگی‌های عالی توجه شما را نیز جلب کرده است؟ پس شما را با بهترین و پیشرفته ترین نوع ماشین لباسشویی از برند بست آشنا می کنیم که داری چنین ویژگی نیز می باشد که حتی هنگام بیرون آوردن لباس ها از لباسشویی بدون نیاز به اتو می توانید آن ها را بپوشید.


ویژگی های ماشین لباسشویی 7 کیلویی بست مدل BWD-7111

  • دارای سرعت چرخش موتور 1000 دور در دقیقه
  • دارای ظرفیت 7 کیلوگرمی
  • دارای رتبه بندی انرژی a+++
  • مجهز به سیستم بخارشو
  • دارای 15 برنامه کاربردی
  • دارای بدنه بادیگارد جهت کاهش صدا
  • دارای فناوری نانو سیلور
  • مجهز به سیستم بالانس اتوماتیک
  • دارای شستشوی سریع 19 دقیقه ای
  • قابلیت تنظیم دور خشک کن
  • قابلیت تنظیم دما با توجه به برنامه انتخابی تا 97 درجه سانتیگراد
  • دارای موتور تسمه ای

رتبه بندی انرژی چیست؟

اتیکت رنگارنگی که روی دستگاه های الکتریکی شما طراحی شده است. و شما را از میزان برقی که آن دستگاه مصرف می کند باخبر می سازد. و این اتیکت برچسب انرژی نام دارد. روی این برچسب علائمی به صورت رنگی از حروف A تا G وجود دارد که از رنگ های سبز تیره تا قرمز درجه بندی شده و نشان دهنده میزان مصرف انرژی می باشد. 

در واقع در بالای این نمودار و رنگ سبز مصرف انرژی کمتر و هر چه به سمت پایین و رنگ قرمز نزدیک می شویم، مصرف انرژی بیشتر است. حال ماشین لباسشویی 7 کیلویی بست مدل BWD-7111 دارای برچسب انرژی a+++ می باشد که علاوه بر کمترین میزان مصرف انرژی دارای عملکرد عالی نیز می باشد.

برنامه شستشویی سریع ماشین لباسشویی بست مدل BWD-7111

در مواقعی که به صورت عجله‌ای لباس‌ها باید شسته شود باید از برنامه‌ای استفاده شود که سریع‌تر شستشو و خشک کردن را انجام دهد در بسیاری از ماشین‌های لباسشویی زمان شستشوی سریع 15 دقیقه است؛ اما در بعضی از موارد هم‌زمان آن به 30 دقیقه می‌رسد. 

در مواقعی که لباس‌ها فقط کمی بوی عرق می‌دهند و خیلی کثیف نیستند می‌توانید از این برنامه استفاده کنید و در واقع یکی از برنامه های شستشوی لباسشویی است که کاربردهای فراوانی دارد و می‌توان از آن نهایت استفاده را کرد. 

یا در بسیاری موارد نمی‌خواهیم لباس‌ها را به مدت طولانی بشوییم تا آسیبی به بافت آن‌ها وارد نشود که این برنامه می‌تواند بسیار کمک ‌کننده باشد. حال این لباسشویی با دارا بودن برنامه شستشویی سریع توانسته نیاز شما را در این امر برآورده کند.

درب ماشین لباسشویی بست

از زمانی که ماشین لباسشویی‌های درب از جلو رواج یافتند، مصرف کنندگان در انتخاب خود کمی دچار سردرگمی شدند. از آن جا که ماشین های لباسشویی درب از جلو کارایی به مراتب بهتر و بالاتر در شستن حجم بیشتری لباس ها دارند و قادر است.

تمام حجم لباس های دریافتی را تمیز کند به شما اطمینان می دهم که با انتخاب ماشین لباسشویی بست از کیفیت شستن لباس های خود راضی باشید. از دیگر ویژگی های این نوع ماشین ها این است که قادر اند لباس های با حجم بزرگتر از قبیل ملافه، روتختی و رومبلی به آب آغشته کنند و تمیزی کامل این لباس ها را تضمین کنند.

لباسشویی های درب از جلو در میزان صرفه جویی آب به مراتب پیشتاز تر از لباسشویی های درب از بالا هستند و مطابق گزارشاتی که از اداره آب و فاضلاب منتشر شده است میزان آبی که لباسشوییهای درب از جلو استفاده می کنند چیزی حدود نصف مقدار آبی است که لباسشویی های درب از بالا برای شستن لباس ها نیازمنداند.

  • فناوری شستشو با بخار 
  • دارای نسل جدید هگزا (Hexa Drum) 
  • انتخاب برنامه ها با زبان فارسی 
  • دارای بدنه بادیگارد برای کاهش صدا و لرزش 
  • فناوری نانو سیلور جهت باکتری زدایی 
  • شستشوی سریع در ۱۹ دقیقه 
  • حداکثر دور خشک کن ۱۰۰۰ دور در دقیقه 
  • سیستم بالانس اتوماتیک البسه 
  • قابلیت تنظیم دما با توجه به برنامه انتخابی تا ۹۵ درجه سانتیگراد 
  • آبکشی شرعی به منظور تطهیر لباس ها 
  • قابلیت تنظیم دور خشک کن
برند
بست
گارانتی
24 ماهه انتخاب سرویس
جهت درب
به سمت چپ
نوع مخزن
درب از جلو
نمایگر دیجیتال
ال ای دی
حداکثر چرخش موتور
1000 دور در دقیقه
ظرفیت دیگ
7 کیلوگرم
اضافه کردن لباس حین کار
دارد
بخارشور
دارد
سیستم ایمنی
قفل کودک
شناسه کالا
2900248301564

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...