ماشین لباسشویی دوقلو برفاب مدل WM15 ظرفیت 15.5 کیلوگرم

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • گارانتی: 18 ماهه برفاب
گارانتی 18 ماهه برفاب
آماده ارسال ناموجود
0
5,800,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ماشین لباسشویی دوقلو مدل WM-15 شرکت برفاب، دستگاهی کاربردی برای آب کشی و شستشوی منسوجات و البسه های مختلف به شمار می رود. این دستگاه ماشین لباسشویی با ظرفیت 5 کیلوگرم تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. بر همین اساس، ماشین لباسشویی دوقلو مدل WM-15 برای خانواده های دارای جمعیت متوسط و کم جمعیت، از گزینه های کاربردی و راهگشا تلقی می گردد.استفاده از متریال پلاستیک ایپوکسی IPX4 در بدنه این دستگاه، مقاومت بالای ماشین لباس شویی در برابر عوامل محیطی و پوسیدگی را سبب شده است. علاوه بر این، تعبیه غلتک های شستشو در ساختار ماشین لباسشویی دوقلو مدل WM-15 ضمن انجام فرآیند بهتر چرخش البسه، از چروک شدن لباس ها جلوگیری به عمل می آورد. لازم به ذکر است که این مدل ماشین لباسشویی دوقلو به منظور انجام فرآیند خشک کردن و شستشو، به دو موتور مجزا مجهز شده است.

جدید ترین ماشین لباسشویی دوقلو برفاب

ماشین لباسشویی دوقلو برفاب ۱۵ کیلو دستگاهی بسیار کاربردی است و توانایی شستشو و آبکشی لباس های متفاوت را دارد. دستگاه ماشین لباسشویی دو قلو برفاب مدل WM_15 برای خانواده های با جمعیت کم مناسب است، یک گزینه ی بسیار کاربردی و عالی میباشد. ماشین لباسشویی دوقلوی برفاب در برابر پوسیدگی و عوامل محیطی بسیار مقاوم است. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که در هنگام چرخش و شستشویی لباس ها از چروک شدن لباس هایتان جلوگیری می نماید. یکی دیگر از مزایای ماشین های لباسشویی دوقلو نسبت به ماشین لباسشویی های اتوماتیک وزن سبک آنهاست که راحت تر میتوانید آنها را جا به جا نمایید.

 

مزایای ماشین لباسشویی برفاب

برند برفاب بهترین و با کیفیت ترین محصولات را تولید می نمایید، و محصولات آن فوق العاده با دوام و با کیفیت هستند. استفاده از این دستگاه و تنظیمات آن بسیار آسان است. این دستگاه از مواد پلیمری با استحکام بالا ساخته شده است، بنابر این نگرانی از زنگ زدگی اجزای ماشین لباسشویی در طول زمان وجود ندارد. در مخزن های ماشین لباسشویی های برفاب، شش غلتک تعبیه شده است. به این ترتیب، گردش لباس ها در مخزن به آسانی صورت میگیرد، و لباس ها چرک نمی شوند. سیستم آبشاری باعث میشود که با پاشش آب به شکل مناسب روی لباس ها، شستشو بهتر انجام شود. توری پرزگیر، اشیای خارجی و پرزهای لباس را از آب مخزن جدا میکند، آب کشی لباس همراه با کر دادن ( آب کشی به صورت شرعی) انجام می شود. بنابر این مصرف کننده نیاز به انجام عملیات اضافی نخواهد داشت.

 

نکات قابل توجه قبل از شستشو

ملحفه و رومیزی های کثانی را به صورت باز در ماشین لباسشویی قرار دهید و آن را مچاله نکنید. دکمه های لباس ها را قبل از شستشو محکم نمایید. لباس ها را بر اساس جنس، بافت و رنگ تفکیک کنید، و لباس های آغشته به رنگ یا روغن را به صورت جداگانه در ماشین لباسشویی قرار دهید. قبل از قرار دادن لباس در ماشین لباسشویی مطمئن شوید که اشیای فلزی مانند: میخ ، کلید، و سکه همراه آن نباشد، لباس های لطیف و ظریف را داخل توری نایلون قرار دهید. لباس های پرز دار را پشت و رو کرده سپس داخل ماشین لباسشویی قرار دهید. لباس ها باید به صورت پراکنده در ماشین لباسشویی قرار گیرند، تا تعادل مخزن شستشو حفظ و چرخش لباس ها آسان شود، و لباس ها بهتر شسته شوند، زیپ باس های زیپ دار بسته شوند.

 

نحوه استفاده از ماشین لباسشویی دوقلو برفاب مدل WM_15

یک سرشیلنگ را به شیر آب و سر دیگر آن رابه محل ورودی آب که روی ماشین لباسشویی مشخص شده است، وصل نمایید، لباس ها را یکی یکی داخل مخزن شستشو قرار دهید، با توجه به سطوح آب مشخص شده بر روی پانل پرزگیر (H،M،L) آب کافی داخل مخزن بریزید. توجه کنید که در هنگام آب گیری مخزن جهت شستشو دقت کنید که میزان آب از بالاترین حد مشخص شده (H) بیش تر نشود، در غیر اینصورت جهت جلوگیری از ریختن آب روی قطعات الکتریکی، آب مازاد از طریق شیلنگ سر ریز آب تخلیه و از زیر لباسشویی خارج خواهد شد، پودر کافی به آن اضافه کنید. با توجه به مدت زمان کار و توقف مورد نیاز، کلید شماره ۲ را تنظیم نمایید. ( حالت عادی ۸ ثانیه کار، ۲ ثانیه توقف، حالت خفیف، ۵ ثانیه کار ، ۵ ثانیه توقف) تایمر شستشو را در جعت حرکت عقربه های ساعت و طبق زمان بندی فوق تنظیم کنید. پس از اتمام شستشو، کلید تخلیه را روی حالت تخلیه قرار دهید، تا عمل تخلیه آب انجام گردد.

 

دستورالعمل آب کشی و خشک کردن

بعد از اتمام شستشو، لباس ها را داخل سبد خشک کن قرار دهید، و پس از آن تایمر خشک کن ( کلید شماره ۳) را روی ۲ تا ۳ دقیقه تنظیم کنید. در مدل های ارای دو ورودی آب مجزا شیلنگ آب را از محل ورودی آب شستشو جدا کرده و به محل ورودی آب خشک کن متصل کنید. این عمل در مدل های که یک محل برای ورود آب دارد، با تغییر شاخص محل ورودی آب از وان شستشو به سمت وان خشک کن انجام خواهد شد، سپس آب را برای مدت کوتاهی باز کرده و ببندید، این عمل را دو تا سه بار تکرار کنید. بعد از تخلیه آب داخل مخزن شستشو، مجددا داخل مخزن آب بریزید، و تایمر شستشو را روی زمان ۳ تا ۵ دقیقه قرار دهید، تا لباس با آب آب کشی شود. آن گاه آب داخل مخزن را توسط کلید شماره ۲ تخلیه کنید، این عمل را دو تا سه بار تکرار کنید. لباس های شسته شده را از هم باز کنید، به طور یکنواخت و یکسان داخل سبد خشک کن قرار دهید. درپوش سبد را روی لباس ها بگذارید، سپس در آن را ببندید، و تایمر خشک کن، کلید ۳ را طبق جدول زیر روی عدد مربوطه تنظیم کنید.

ماشین لباسشویی دوقلو برفاب مدل WM-15 یکی از بهترین دستگاه های لباسشویی دوقلو به شمار می آید قیمت ماشین لباسشویی برفاب بسیار مناسب است.

راهنمایی های مفید برای ایمنی و دوام بیشتر دستگاه

روی سوییچ های ماشین لباسشویی و صفحه کنترل آب نریزید، زیرا ممکن است، آّب به قسمت های الکتریکی داخل دستگاه نفوذ کند، و باعث خرابی دستگاه شود. هرگز تایمر ها را در خلاف جهت نچرخانید، زیرا این امر منجر به کاهش طول عمر تایمر میشود. ماشین لباسشویی را نزدیک وان حمام یا محیط های مرطوب قرار ندهید. بعد از هر شستشو و آب کشی داخل وان را تمیز کنید، تا چیزی در آن باقی نماند، و در ماشین لباسشویی بوی نامطبوعی ایجاد نشود. هنگام چرخش خشک کن دست خود را داخل آن نبرید، در پوش سبد خشک کن را روی لباس ها قرار دهید.

  • توان پمپ تخلیه: ۲۴ وات 
  • گنجایش خشک کن: ۵/۴ کیلوگرم 
  • توان مصرفی موتور شستشو: ۲۹۰ وات 
  • توان مصرفی موتور خشک کن: ۲۹۵ وات 
  • گنجایش مخزن شستشو: ۵ کیلوگرم 
  • ابعاد محصول: پهنا: میلی متر: ۸۷۰ عمق میلی متر: ۴۴۰ ارتفاع میلی متر: ۷۶۰ 
  • دارای تایمر شستشوی ۱۵ دقیقه ای 
  • مجهز به دو موتور قدرتمند خشک کن و شستشو سلکتور وضعیت تخلیه آب 
  • تایمر خشک کن ۵ دقیقه ای
گارانتی
18 ماهه برفاب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202