مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

ماشین لباسشویی دوقلو فریدولین مدل SWT12 ظرفیت 12 کیلوگرم(اقتصادی)

Feridolin SWF120A Washing Machine 12kg

از {{model.count}}
3,600,000
12% تخفیف
3,200,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

مینی واش ((فریدولین)) مدل ((SW12)) ، محصولی با طراحی ساده و کاربردی، کم مصرف و با وزن بسیار کم است. این مینی واش درب از بالا، با وزن تنها 5 کیلوگرم، ظرفیت 1.2 کیلوگرم و ابعاد نسبتا کوچک طراحی و ساخته شده است.از دیگر مشخصات فنی این محصول می توان به مصرف انرژی بسیار پایین، قابلیت آبکشی البسه، زمان و سیستم شستشو: 5 تا 15 دقیقه / دو دور ( چپ و راستگرد) و نیروی محرکه ی غیر مستقیم اشاره کرد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

ماشین لباس‌شویی مدل «SWF120A» از تولیدات کاربردی و خوش‌ساخت شرکت «فریدولین» (Feridolin) است. این لباس‌شویی در از بالا کارکرد تمام‌اتوماتیک دارد. دیگ بزرگ دستگاه با ظرفیت 12 کیلوگرم و مخزنی از جنس استیل تولید شده و می‌تواند اقلام حجیم مثل پتو را هم در خود جا بدهد. SWF120A دارای دو ورودی آب سرد و داغ مجزا است و می‌تواند سرعت آب را در سه حالت آب داغ، گرم یا سرد تنظیم کند. فریدولین در مجموع نه برنامه‌ی شست‌وشو برای این دستگاه در نظر گرفته که شامل شست‌وشوی لباس‌های ظریف، پشمی، جین و شست‌وشوی سریع برای لباس‌های نه‌چندان کثیف می‌شود. پنل تنظیمات ماشین لباس‌شویی که در قسمت بالای آن قرار دارد با یک صفحه‌نمایش LED بزرگ همراه شده تا بتوانید به راحتی روی تنظیمات دستگاه تسلط داشته باشید. این محصول قابلیت تعیین زمان شست‌وشو را هم دارد و می‌توانید آن را بین 2 تا 18 ساعت تنظیم کنید. تنظیم سطح آب از دیگر قابلیت‌هایی است که لباس‌شویی مدل  SWF120A به کاربر می‌دهد. گفتنی است توان شست‌وشو به 410 وات می‎‌رسد و این دستگاه توانسته است رتبه‌ی مصرف انرژی A را به دست آورد. مخزن شست‌وشو در قسمت داخلی تعبیه شده و حالت کشویی دارد. SWF120A یک دستگاه کم‌صدا است.

نوع مخزن: درب از بالا

سرعت چرخش موتور: ۱۰۰۰ دور در دقیقه

ظرفیت دیگ: ۱۲ کیلوگرم

جهت بازشدن در: به سمت بالا

امکانات ماشین لباسشویی: اضافه کردن لباس حین کار

دستگاه نمایش وضعیت: صفحه نمایش

پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص: هوشمند

توضیحات صفحه نمایش: LED

عمق: ۶۶۵ سانتی‌متر

سایر ویژگی‌ها: تمام اتوماتیک سیستم شست‌وشوی گردشی دو دور قابلیت تنظیم سطح آب قابلیت شست‌وشو با تاخیر (۲-۱۸ ساعت) قابلیت تنظیم دمای آب در سه حالت داغ، گرم و سرد توان شست‌وشو ۴۱۰ وات توان آبکشی ۳۴۰ وات برنامه‌های شست‌وشوی Normal, Standard, Jeans, Heavy, Underwear, Quick Wash, Wool, Child برنامه‌ی شست‌وشوی خودکار دیگ محفظه‌ی شوینده‌ی داخلی مخزن خشک کن استیل و کابینت فشرده فایبر گلاس قابلیت عیب‌یابی هوشمند دارای سوئیچ ایمنی در حالت خشک‌کن کم‌صدا

شناسه کالا: ۲۹۰۱۳۸۹۹۰۰۰۳۶

سلام، آیا این لباسشوئی خودش آب را گرم می کند؟

نه. دو شلنگ دارد که یکی به آب سرد و دیگری به آب گرم وصل می‌شود.


سلام این ماشین لباسشویی خشک کن هم دارد؟

بله. یک لباسشویی کاملا اتومات است فقط درب از بالا.


سلام. تخلیه کنش اتوماته یا دستی؟

پمپ تخلیه اتوماتیک دارد


سلام ، مدت زمان شستشوی سریع حداقل چند دقیقه است؟

 15 تا 20 دقیقه. چون قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو را دارد. و در هر زمان میتوانید برنامه مورد نظر را تغییر دهید

برند
فريدولين
جنس
پلاستيک
گارانتی
24ماهه حامیران

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...