مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

جاروبرقی تولیپس مدل VC-624D

از {{model.count}}
3,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

جاروبرقی تولیپس 624 محصولی زیبا با طراحی جمع و جور است که به راحتی در هر خانه‌ای می‌توان برای آن جایی پیدا کرد. قدرت موتور 2200 وات، فیلتر خروجی از نوع HEPA، 3 عدد سری متفاوت و نشانگر پر بودن مخزن از قابلیت‌های برجسته این محصول با کیفیت هستند.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

مشخصات ظاهری جارو برقی تولیپس 624

جاروبرقی تولیپس ابعادی برابر با 60 در 40 در 40 دارد که در کنار وزن 4 گرمی تبدیل به جاروبرقی جمع و جور و سبک می‌شود. با توجه به این ابعاد و وزن به راحتی می‌توانید محصول را هنگام جارو کردن حمل کنید. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک در نظر گرفته شده و در برابر ضربه و خط و  خش مقاوم‌تر است. روی بدنه جاروبرقی سنسوری قرار گرفته که در صورت پر بودن مخزن شما را مطلع می‌سازد.
لوله این محصول تلسکوپی است و قابلیت تنظیم ارتفاع نیز دارد؛ بنابراین با توجه به قد و راحتیتان می‌توانید سایز لوله را تنظیم کرده و از جاروبرقی راحت‌تر استفاده کنید؛ همچنین با این قابلیت نقاطی که دسترسی به آن‌ها سخت است را نیز می‌توانید با قرار دادن لوله روی بلندترین ارتفاع تنظیم کنید.

این مدل هم دارای کیسه دائمی است و لازم نیست هربار برای کیسه یکبار مصرف هزینه کنید و کیسه آن سه لیتری است و یک چراغ روی آن نصب شده است که وقتی پر شود به شما اطلاع می‌دهد. روی بدنه آن دو کلید مثبت و منفی وجود دارد و با استفاده از آن می‌توانید قدرت مکش را کم یا زیاد کنید و این مسئله باعث می‌شود روی جاروبرقی شما فشار کمتری بیاید.

جاروبرقی تولیپس از توان موتور بالایی برخوردار شده و می‌تواند با توان 2200 وات کار کند. این قدرت بالا باعث می‌شود تا به راحتی انواع آشغال و کثیفی‌های ریز و درشت را نیز جمع کند و نگرانی از بابت جا ماندن کثیفی روی زمین نخواهید داشت؛ همچنین این لوله قابلیت چرخش 360 درجه دارد و به راحتی خراب نمی‌شود.
برای آلوده نشدن محیط و آسیب نرسیدن به ریه‌ها هنگام استفاده از جاروبرقی برای این محصول فیلتر HEPA در نظر گرفته شده که به خوبی ذرات و گرد و غبار را جمع می‌کند و به بیرون انتقال نمی‌دهد.
کیسه‌ای که تولپیس برای این جاروبرقی در نظر گرفته پاکتی قابل شست و شو است و نیازی به هزینه برای خرید کیسه جدید با هربار پر شدن ندارید و می‌توانید کیسه را خالی کرده و مجدد استفاده کنید.
با توجه به ترموستات موتور در صورت داغ شدن بیش از حد موتور این قابلیت به صورت اتوماتیک آن را خاموش می‌کند و باعث بروز آسیب یا اتفاقات ناگوار نمی‌شود و از این موضوع پیشگیری می‌کند.
پنج قدرت مکش متفاوت جاروبرقی تولیپس VC-624D به شما آزادی عمل بیشتری هنگام کار کردن با آن می‌دهد. سه سری مختلف برس پارویی، لوله درز پاک کن و برس گردگیری به شما این امکان را می‌دهند تا بتوانید سطوح مختلف و درزها را نیز تمیز کنید و نیازی به تهیه جاروی جدا برای این کارها نداشته باشید.

  • ابعاد: 60x40x40 سانتی متر
  • نشانگر پر شدن مخزن
  • رده مصرف انرژی: A
  • اقلام همرا: برس پارویی، لوله درز پاک کن، برس گردگیری، دفترچه راهنما
برند
توليپس
جنس
پلاستيک ABS
گارانتی
18 ماهه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران
نوع مخزن
کیسه دائمی قابل شستشو
طول کابل
5 متر
تعداد سری (پارو)
3 عدد
توان مصرفی
2000 تا 2500 وات
تعداد چرخ
3 عدد
کنترل روی دسته
ندارد
لوله تلسکوپی
لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع
سیم جمع کن
خودکار
شناسه کالا
2901278800416

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...