مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

جاروبرقی تولیپس مدل VC-622S

از {{model.count}}
3,750,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

جاروبرقی تولیپس مدل VC-622S از سری محصولات با کیفیت ساخته شده توسط شرکت Tulips است. این جاروبرقی از نظر بهداشتی در رتبه بالایی قرار دارد، فیلتر بهداشتی دستگاه دارای قابلیت شست‌وشو است و از خروج گرد و غبار و آلودگی از دستگاه و آلوده کرده محیط جلوگیری می‌کند. وجود دسته جاروبرقی با طراحی ارگونومیک باعث شده است که جاروبرقی به راحتی جابه‌جا شود و عملکرد نظافت بدون مشکل و به‌راحت انجام شود. طراحی ظاهری این محصول بسیار شیک و به‌روز است. این مدل از جاروبرقی تولیپس دارای حجم و وزن مناسبی است که باعث قابلیت حمل آسان و مانور بالای آن شده و تجربه خوبی برای مصرف‌کننده آن خلق می‌کند. قدرت بالای موتور با توان 2200 وات، قدرت مکش فوق‌العاده‌ای را در جاروبرقی تولیپس VC-622S رقم می‌زند. قابلیت چرخش 360 درجه لوله جاروبرقی از دیگر مشخصه‌های مهم این مدل است. مکان‌های سخت نیز از دایره جاروکشی این جاروبرقی خارج نشده و می‌توانید به‌راحتی همه جای منزل خود را جارو بزنید.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

طراحی و کیفیت ساخت جاروبرقی تولیپس  VC-622

طراحی این جاروبرقی از تولیپس کلاسیک است و سازنده تلاش کرده در طراحی از دو رنگ بهره ببرد. در رنگ‌های مختلف این محصول یک نوار نقره‌ای رنگ از پشت جارو تا دسته آن کشیده شده که جلوه خوبی به جاروبرقی بخشیده است. سیم این جاروبرقی زیر یکی از چرخ‌ها قرار گرفته و شما بعد از هربار استفاده باید آن را جمع کنید تا دست و پاگیر نباشد.

چرخ‌های این جاروبرقی باعث می‌شوند شما به راحتی و بدون هیچ زحمتی بتوانید این محصول 4 کیلوگرمی را به دنبال خود بکشید. جاروبرقی تولیپس مدل VC-622 ابعاد 40×40×60 سانتی‌متری داشته و سیم آن طولی 5 متری دارد تا شما بتوانید بدون نیاز به تغییر پریز بخش زیادی از محیط را جارو بزنید.

طراحی دسته این جاروبرقی نیز مانند بدنه‌ آن کاملا ساده است و بخش بالایی سیاه رنگ و بخش پایین به رنگ نقره‌ای است. جنس خرطومی این جاروبرقی کاملا مناسب است و به گونه‌ای نیست که سریع ترک برداشته و آسیب ببیند.

 

عملکرد جاروبرقی تولیپس مدل VC-622

قدرت موتور یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک جاروبرقی است و شاید حتی بتوانیم آن را مهم‌ترین بخش بدانیم. جاروبرقی تولیپس مدل VC-622 از قدرتی معادل با 2200 وات برخوردار است و این قدرت باعث می‌شود برای جمع کردن آشغال و حتی گرد و خاک از روی سطوح مختلف گزینه کاملا مناسبی به حساب بیاید. این جارو از برق شهری تغذیه می‌کند و باید آن را به کمک سیم 5 متری موجود به دو شاخ برق متصل کنید.

به روی بخش روبرویی جاروبرقی دو دکمه دیده می‌شود. یکی از دکمه‌ها که برای خاموش و روشن کردن جاروبرقی است و دکمه دیگر هم برای جمع کردن سیم جارو کاربرد دارد و با فشار دادن سیم را به صورت خودکار به درون جارو می‌کشد. در فضای بین این دو دکمه یک گیره مانند دیده می‌شود که می‌تواند قدرت موتور را تنظیم کند و اگر آن را به سمت راست ببرید قدرت مکش جاروبرقی بیشتر می‌شود و بهتر می‌تواند گرد و خاک را از بین ببرد.

نکته بسیار مثبتی که در مورد این محصول وجود دارد این است که این مدل از فیلتر HEPA بهره می‌برد و همین باعث می‌شود تا ذرات مختلف در هوا معلق نشوند و هنگام جارو کردن هیچ گرد و خاکی به وجود نیاید. این ویژگی برای افرادی که آلرژی دارند بسیار مهم و مثبت خواهد بود و از ایجاد هر نوع حساسیتی از طریق جارو زدن جلوگیری می‌کند.

ناگفته نماند که این محصول به غیر از سری اصلی سه سری دیگر نیز درون جعبه دارد و به شما کمک می‌کند تا بتوانید با تغییر سری سطوح مختلف را تمیز کنید.

برند
توليپس
جنس
پلاستيک ABS
گارانتی
18 ماهه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران
نوع مخزن
کیسه دائمی قابل شستشو
طول کابل
5 متر
تعداد سری (پارو)
3 عدد
توان مصرفی
2000 تا 2500 وات
تعداد چرخ
3 عدد
کنترل روی دسته
ندارد
لوله تلسکوپی
لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع
سیم جمع کن
خودکار
شناسه کالا
2901278800409

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...