مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

جاروبرقی تولیپس مدل VC-620

از {{model.count}}
0
3,400,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

جاروبرقی تولیپس مدل VC-620 ساخت شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال ایران با طراحی خاص و شیک خود همراه با کیفیت ساخت بالا و توان خروجی بسیار عالی و همچنین قرار گیری در طبقه بندی جاروبرقی مقرون به صرفه و اقتصادی ، ارزش خرید بالایی دارد. بدنه اصلی جاروبرقی که در دور رنگ قرمز و مشکی طراحی شده از جنس پلاستیک فوق فشرده ABS که مقاوت بالایی در برابر ضربات و فشار های احتمالی را دارد ، می باشد. جارو برقی از نوع کیسه دارد که این کیسه از نوع دائمی با قابلیت شستشو و استفاده مدام می باشد. ظرفیت کیسه جاروبرقی VC-620 دارای گنجایش 3 لیتر را دارا بوده و با توجه به دائمی بود کیسه به راحتی این امکان را به شما می دهد بدون هیچ دغدغه خاطری اقدام به نظافت منزل ، محل کار و یا هر مکانی دیگر کنید. فیلتر بهداشتی برای خروجی جاروبرقی از نوع هپا HEPA بوده که با این استاندارد قابلتی جذب تمام میکرو ذرات و گرد و غبار و جلوگیری از ورود به محل را دارد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

طراحی جاروبرقی تولیپس 620

  • جنس بدنه از پلاستیک ABS
  • مجهز به ۳ سری مختلف
  • دارای ۳ چرخ

جاروبرقی 620 تولیپس ۷ کیلوگرم وزن دارد و با ابعاد ۳۷ در ۳۷ در ۶۰ سانتی متر، ظاهر آشنای اکثر جاروبرقی‌ها را دارد. بدنه‌ي جارو، شکل تخم‌مرغی داشته و در مجموع سه چرخ ( دو چرخ بزرگ در طرفین و یک چرخ کوچک زیر بدنه) آن را می‌کشد. دکمه‌ی خاموش و روشن، سیم جمع کن و کنترل مکش نیز روی بدنه دیده می‌شود. این جارو از یک لوله تلسکوپی استفاده می‌کند و به خاطر داشتن سیم ۵ متری خود، تا ۸ متر شعاع اطراف خود را قادر است تمیز کند. برای این جارو ۳ سری مختلف در نظر گرفته شده که به کمک آن‌ها می‌توانید سطوح‌های مختلف و همینطور درزهای دیوارها را به‌ خوبی عاری از گرد و غبار کنید. 

عملکرد جاروبرقی تولیپس VC_620

  • مجهز به فیلتر HEPA10
  • قدرت موتور ۲۰۰۰ وات
  • خروجی صدا ۵۸ دسی بل

این جاروبرقی خوب و با کیفیت، دارای قدرت موتور ۲۰۰۰ وات و همینطور توان مکش ۲۰۰۰ وات است. بنابراین حتی اگر درجه مکش را روی حالت کم یا متوسط تنظیم کنید هم آشغال‌های خانه به خوبی مکش می‌شوند. ظرفیت کیسه‌ای که برای این جارو استفاده می‌شود، ۳ لیتر است و به خاطر داشتن قابلیت فشرده سازی زباله، دیر به دیر پر می‌شود. در صورت پر شدن نیز، سنسور نشانگر پر بودن کیسه به شما اعلام می‌کند که آن را تخلیه یا تعویض کنید. کیسه‌ی جاروبرقی تولیپس مدل VC_620، به فیلتر HEPA 10 مجهز شده است. این فیلتر، با داشتن قابلیت جذب حتی ریزترین ذرات غبار، فضا را عاری از آلودگی می‌کند و برای افرادی که آلرژی دارند، جاروهایی با این فیلتر بهترین گزینه هستند. در کنار دیگر امکانات و ویژگی‌های خوب این جاروبرقی نیز، لازم است به کم‌مصرف بودن و کم‌صدا بودن آن اشاره کنیم. رده‌ی مصرف انرژی A و میزان خروجی صدای ۵۸ دسی بل، این محصول را گزینه‌ی مناسبی برای خانواده‌هایی می‌کند که از جاروبرقی زیاد استفاده می‌کنند و دنبال محصولی کم‌صدا هستند. 

قیمت جارو برقی تولیپس 620

تولیپس در کنار امکانات متنوعی که برای این جاروبرقی در نظر گرفته، قیمت پایینی نیز به آن اختصاص داده تا به راحتی بتوانید آن را تهیه کرده و استفاده کنید. این محصول را از نظر قیمتی می‌توانیم همرده‌ی جارو برقی ECO-1900 پارس خزر بدانیم؛ اما اگر کم‌صدا بودن جارو برای شما اهمیت زیادی دارد و مکش بالاتری می‌خواهید، تولیپس  620 گزینه‌ای است که باید انتخاب کنید.

برند
توليپس
جنس
پلاستيک ABS
گارانتی
18 ماهه صنایع الکتریکی ناسیونال ایران
نوع مخزن
دائمی با قابلیت شستشو، قابل تعویض با کیسه یکبار مصرف
طول کابل
5 متر
تعداد سری (پارو)
3 عدد
توان مصرفی
1500 تا 2000 وات
تعداد چرخ
3 عدد
کنترل روی دسته
ندارد
لوله تلسکوپی
لوله تلسکوپی
سیم جمع کن
خودکار
شناسه کالا
2901278800034

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...