مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915

از {{model.count}}
10,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

محصولات سری «CJ910» شرکت «پاناسونیک» یکی از کم‌صداترین جاروبرقی‌های حال حاضر هستند. حتی در مواردی مشاهده شده که صدای این جاروبرقی‌ها در بالاترین توان مکش، از یک جاروبرقی هم قیمت از برندهای مطرح دیگر در پایین‌ترین توان مکش، کم‌تر می‌باشد. شاید این جمله برایتان اندکی عجیب باشد. اما این را در نظر بگیرید که مهندسان بخش جاروبرقی پاناسونیک پس از سال‌ها تحقیق و توسعه دست به طراحی محصولات سری CJ910 زده‌اند و چندان هم دور از ذهن نیست که بتوانند یکی از بهترین جاروبرقی‌های دنیا را تبدیل کنند. مدل CJ915 یکی از محصولات رده میانی این سری است و موتوری 2100 واتی دارد. میزان سروصدایش در حین کار 63 دسی‌بل اعلام شده و جهت تصفیه هوای خروجی در آن، از فیلتر تصفیه هوای HEPA استفاده شده است.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915 با توان 2100 وات و مکش متغیر. کیسه دار با حداکثر ظرفیت 6 لیتر همچنین لوله تلسکوپی جهت تنظیم ارتفاع آسان. لوله خرطومی منعطف، طول کابل برق 5 متر با حداکثر شعاع کارکردی 8 متر. مجهز به سَری های متنوع پارویی و باریک برای تمیز کردن بهتر سطوح پُرز دار و صیقلی. جاروبرقی پاناسونیک 2100 وات اصلی در رنگ قرمز ساخت ژاپن موجود است. فیلتر آنتی باکتریال HEPA تمام ذرات معلق را جذب و از انتشار دوباره آنها جلوگیری می کند.

جاروبرقی پاناسونیک 2100 وات ژاپن

حداکثر توان مصرفی موتور جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915 برابر است با 2100 وات. مکش بسیار خوبی دارد و قادر است مو را از لای پُرز قالی و موکت جدا کند. هر چیزی را از روی سطوح صیقلی و پُرز دار به سمت کیسه خواهد مکید. توان مکش دستگاه متغیر بوده و می توانید توسط یک دکمه رادیویی آن را کم و زیاد کنید. جارویی بی نقص با حداکثر کارایی را انجام می دهد. این جاروبرقی پاناسونیک از مدل های قدیمی شکرت محسوب شده و طی سالیان اخیر توانسته است بالاترین سطح کیفیت را ثبت نماید. کیفیت کار عالی، قیمت مناسب و طراحی زیبا از مزایای این دستگاه محسوب می شوند. اصلی بوده وتحت لیسانس ژاپن در کشور ژاپن مونتاژ می گردد.
جاروبرقی کیسه ای پاناسونیک مدل 711

جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915 کیسه ای

مخزن یا کیسه ذخیره سازی زباله جاروبرقی پاناسونیک 2100 وات از نوع پارچه ای است. حداکثر ظرفیت آن برابر است با 6 لیتر و قابل شستشو با آب است. کیسه در اندازه بزرگ طبقه بندی شده و دوره تخلیه کردن آن طولانی است زیرا مدت بیشتری طول می کشد تا پُر گردد. پارچه ای بوده و الیاف چند لایه نفوذ ناپذیر ساخته شده است. در صورت پُر بودن کیسه، قدرت مکش موتور جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915 کاهش نخواهد یافت. برای منازل بزرگ با متراژ بالا فوق العاده گزینه خوبی  محسوب می شود و تا ساعت ها می توانید در طول شبانه روز با آن کار کنید.
جاروبرقی پاناسونیک قدیمی مدل 715

فیلتر تصفیه هوای HEPA

هنگام جاروکشی با لوازم قدیمی مجبور بودید درب و پنجره ها را باز بگذارید تا گرد و غبار ناشی از مکش موتور به سمت بیرون هدایت شود. بعد از جاروکشی هم مجبور بودید تمام سطوح منزل مانند تلویزیون، کابینت، مبلمان و وسایل دیگر را دستمال بکشید. برای رفع این مشکل، سیستم فیلتر جدا سازی ذرات معلق ابداع شد. این فیلتر ها نیز خود انواع مختلفی دارند که یکی از آخرین ورژن های آن با نام HEPA به بازار عرضه شده است. فیلتر جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915 قادر به جذب موی انسان و حیوانات خانگی، ذرات میکروسکوپی گرد و غبار یا هر نوع آلاینده دیگری است. دیگر گرد و خاک کف منزل بر روی سطوح نمی نشیند و باعث ایجاد حساسیت های تنفسی نخواهد شد. خاصیت آنتی باکتریال دارد و قادر به نابودی میکروب، قارچ و هر نوع آلودگی دیگری است.
جاروبرقی پاناسونیک 713

لوله تلسکوپی و لوله خرطومی

جنس لوله های جاروبرقی پاناسونیک 2100 وات ژاپن از استیل ضد زنگ ساخته شده است. دو تیکه بوده و با طراحی تلسکوپی ساخته شده اند. سریع و احت می توانید ارتفاع لوله ها را تنظیم کنید بدون آنکه دچار زحمت شوید. دقت تنظیم ارتفاع آن بیشتر بوده و سریع تر انجام می شود. با فشار دادن یک دکمه و کشیدن لوله به سمت بالا یا پایین تنظیم خواهد شد. لوله خرطومی نیز از مواد مستحکم و مقاوم با روکش کتانی ساخته شده است. لوله خرطومی جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915 در پیچ و تاب خم نخواهد شد و بسیار منعطف عمل است. طول کابل برق برابر است با 5 متر و با احتساب انداره لوله حداکثر شعاع کارکردی آن به 8 متر می رسد.

سَری های جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915

چند نوع سَری به همراه جاروبرقی پاناسونیک 2100 وات ساخت ژاپن قرار داده شده است. سَری اول به پارویی معروف بوده و سطح وسیعتری را پوشش می دهد همچنین مجهز به برس بوده و با پایین کشیدن آن می توانید فرش، موکت و دیگر سطوح پُرز دار را بهتر جاروکشی کنید. برای گوشه دیوار، داخل کابینیت و موارد مشابه نیز می توانید از نازل با دهانه باریک و کوتاه استفاده کنید همچنین جهت تمیز کردن مبلمان و پرده ها نیز سَری مخصوص به همراه جاروبرقی پاناسونیک مدل MC-CJ915 قرار داده شده است.

جاروبرقی پاناسونیک ساخت کجاست؟

جاروبرقی پاناسونیک مدل 915 سری پرمیوم در رنگ قرمز و سفید طراحی شده است. از مدل های قدیمی شرکت بوده و طی چند سال اخیر توانسته است بهترین سطح کیفیت را ارائه داده و رضایت مشتریان را کسب نماید. این محصول 100% اورجینال ساخت کشور ژاپن است.

برند
پاناسونيک
جنس
پلاستيک ABS
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نوع مخزن
کیسه دائمی قابل شستشو
طول کابل
5 متر
تعداد سری (پارو)
3 عدد
توان مصرفی
2000 تا 2500 وات
تعداد چرخ
3 عدد
کنترل روی دسته
ندارد
لوله تلسکوپی
لوله تلسکوپی جادویی
سیم جمع کن
خودکار
شناسه کالا
2800000054366

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...