مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

جاروبرقی پاناسونیک مدل VC-813

از {{model.count}}
0
4,100,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

جاروبرقی «پاناسونیک» مدل «VC-813» از دستگاه‌های باکیفیت و قدرتمند عرضه‌شده به بازار است. این دستگاه با ظاهر زیبا و ترکیب رنگ‌های مشکی و خاکستری، جلوه‌ای خاص دارد. بهره‌مندی از موتوری قدرتمند و استفاده از قطعات مرغوب، باعث شده کارایی این محصول افزایش یابد. جاروبرقی پاناسونیک مدل VC-813 در رده‌ی جاروهای کیسه‌دار قرار می‌گیرد؛ به این معنی که آشغال و گردوخاک جمع‌شده وارد کیسه‌ای شده و در آن ذخیره می‌شود.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع


جاروبرقی پاناسونیک مدل VC-813 از برند پر آوازه ژاپنی با همکاری صنایع ناسیونال ایران محصولی با کیفیت و طول عمر زیاد و پرقدرت با مصرف بهینه ارائه شده است . همان طور که انتظار میرود این برند ژاپنی از قطعات با کیفیت و با طول عمر بالا در این محصول استفاده کرده است.

طراحی این محصول با ظاهر شیک و ساده و رنگ بندی مشکی با روکش براق باعث یک رضایت عمومی و همه پسندی از این جاروبرقی شده است. جاروبرقی پاناسونیک مدل VC-813 از یک کیسه دائمی برای جمع آوری آشغال و گردوخاک بهره می برد که یکی از مزیت نسبت به جاروبرقی های موحود در بازار است که از کیسه یک بار مصرف استفاده کرده اند.

از دیگر ویژگی های ایم محصول لوله فلزی و خرطومی آن است که استفاده این محصول را راحت تر میکند. حداکثر توان این محصول 2000 وات است که از طریق اهرم کشویی روی بدنه تعبیه شده است کنترل می شود.

این جارو برقی با استفاده از فیلتر هوا از پخش گرد و خاک در محیط اطراف جلوگیری می کند و باعث بهبود کلی عملکرد دستگاه می شود. از ویژگی دیگر این محصول سیم برق با طول زیاد که باعث شده شعاع فعالیت این جارو افزایش یابد. سیم‌جمع‌کن از روی بدنه توسط دکمه‌ی پدالی فعال می‌شود و کابل برق را به داخل دستگاه جمع می‌کند .

کیسه پارچه ای دائمی این جاروبرقی با گنجایش 4 لیتر ظرفیت خوبی برای استفاده برای چند نوبت جارو بدون خالی کردن کیسه دارد . طول کابل برق جاروبرقی پاناسونیک مدل VC-813 6 متر و شعاع عملکرد جارو 8 متر است .

قلب تپنده قدرتمند این دستگاه دارای یک محافظ حرارتی اتوماتیک موتور که باعث محافظ از قدرت و طول عمر آن می شود. چرخ‌های بزرگ جاروبرقی پاناسونیک 813 حرکت آن را روی همه‌ی سطوح های مختلف ممکن و راحت می‌سازد. طراحی مستطیلی شکل این جارو باعث شده  تا زمان خاموش‌بودن، به‌راحتی به صورت ایستاده قرار بگیرد و جای زیادی را اشغال نکند. برای مشاهده محصولات ببشتر در دسته بندی جارو برقی کلیک کنید.

برند
پاناسونيک
جنس
پلاستيک ABS
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نوع مخزن
کیسه پارچه ای دائم
طول کابل
6 متر
تعداد سری (پارو)
3 عدد
توان مصرفی
1500 تا 2000 وات
تعداد چرخ
2 عدد
کنترل روی دسته
ندارد
لوله تلسکوپی
لوله تلسکوپی با قابلیت تنظیم ارتفاع، لوله خرطومی گردش با قابلیت چرخش 360 درجه ای
سیم جمع کن
خودکار
شناسه کالا
2901278800027

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...