مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

جاروبرقی ایستاده فکر مدل استارکی

از {{model.count}}
0
2,900,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

جاروبرقی ایستاده فکر STARKY OKO، قابلیت استفاده هم به صورت دستی و هم به صورت ایستاده را دارا می باشد. توان مصرفی کم و قدرت مکش 220 وات و ولووم تنظیم مکش باعث کسب رتبه خوب در میزان مصرف انرژی در این جاروبرقی شده است. این جارو برقی با توان مصرف 800 وات توانست رتبه مصرفی B را به خود اختصاص دهد. قدرت مکش بالای این محصول در کنار وزن بسیار کم آن باعث می شود، انتخاب مناسب برای خانواده‌ی شما باشد. وجود حالت سازگار با بدن (طراحی ارگونومیک) در دسته یکی از مشخصات مهم جاروست، که باعث سهولت استفاده از آن در طولانی مدت می شود. در ضمن لوله آلومینیومی آن 1 متر، و سیم برقی که برای این جارو برقی انتخاب شده دارای طول 6 متر است که باعث قدرت مانور بالا و شعاع حرکتی 7 متری توسط کاربر می شود.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

جارو برقی ایستاده و دستی فکر Starky oko از دیگر جاروبرقی های با کیفیت و قوی فکر(Fakir) میباشد. که دارای یک طراحی شیک و مدرن می باشد، که به صورت دست و یا وسیله نازل به صورت عصایی استفاده می شود .از دیگر ویژگ های این جارو ایستاده و دستی می توان به چرخش استاندارد سر برای تمیز کردن سطوح، توان مکش 220 وات، مخزن یک لیتری، فیلتر HEPA 10 و شعاع کارکردی 7 متر آن اشاره نمود.

f 1191 3 - جارو برقی ایستاده و دستی فکر مدل Starky oko

طراحی زیبا

 

ازمحصولات شرکتی است که همواره به طراحی محصولات خود اهمیت داده است، و سلیقه ی مشتریان را در اولویت کار خود قرار داده است. با طراحی مدرن وارد بازار شده است که دارای قابلیت نصب بر روی دیوار می باشد، همچنین دارای مخزن زباله 1 لیتر، دسته ارگونومی برای چرخش همراه فیلتر هپا از سایر شاخص های بارز طراحی این جارو ایستاده می باشد. از دیگر ویژگی های طراحی می توان به چرخش سر استاندارد جارو برای آسان تر تمیز کردن درز ها و انواع سطوح اشاره کرد. 

ویژگی های خاص

 

جارو برقی ایستاده و دستی فکر Starky oko برای افرادی که حساسیت بالایی به نظافت محیط خانه دارند مناسب می باشد. دارا بودن یک جارو ایستاده خواهد توانست به شما کمک کند تا در مدت زمان کوتاه و با توان مکش بالای 220 واتی که دارد نظافت ساده تر و سریع تر انجام شود.

این محصول از مخزن زباله 1 لیتری به با فیلتر بهداشتی استاندارد به همراه شرایط جذب سریع زباله ها برخوردار می باشد. وجود فیلتر بهداشتی برای افرادی که به گرد و خاک حساسیت دارند مناسب می باشد، زیرا هوایی که به بیرون انتقال می دهد تمیز و عاری از ذرات است.

میزان صدای تقریبا کم 84 دسی بل از سایر ویژگی های مهم این جارو ایستاده به حساب می آید. ویژگی کنترل قدرت به همراه آن توان مکش خیلی زیاد از دیگز ویژگی های خوب این جارو ایستاده می باشد.

f 1191 2 - جارو برقی ایستاده و دستی فکر مدل Starky oko

برند
فکر
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نوع مخزن
کیسه
طول کابل
6 متر
تعداد سری (پارو)
توان مصرفی
800 وات
تعداد چرخ
ندارد
کنترل روی دسته
دارد
لوله تلسکوپی
دارد
سیم جمع کن
دستی
شناسه کالا
2800000142223

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...