مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

جاروشارژی سایا مدل Turbo

از {{model.count}}
1,800,000 تومن
آخرین بروزرسانی قیمت: 28 شهریور 1402
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

جاروی شارژی سایا مدل Turboدستگاهی کوچک ولی پرکاربرد است. جاروهای شارژی به خاطر عدم نیاز به سیم برق و نصب و جمع آوری برای تمیز کردن فضاهای محدود و کوچک مانند آشپزخانه ، کارگاه، میز کار و ... بسیار طرفدار دارند. این دستگاه بدنه ای پلاستیکی دارد و وزن کم آن استفاده از جارو را راحت کرده است. باتری این دستگاه از نوع متال هایدراید بوده که این نوع باتری باعث کوتاه شدن زمان شارژ دستگاه و طولانی شدن زمان کارکرد آن می‌شود. سایا یکی از برندهای زیرمجموعه پارس‌خزر است. پارس‌خزر فعالیت خود را از سال 1347 با همکاری شرکت توشیبای ژاپن در ایران آغاز نمود. امروزه پارس خزر یکی از برندهای معتبر و پر آوازه ی ایرانی در زمینه ی تولید لوازم خانگی برقی و آشپزخانه به شمار می آید که محصولات متنوعی را در گروه های مختلف تولید کرده است.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

جارو شارژی توربو سایا

جاروهای شارژی مکمل خوبی برای جاروهای برقی هستند و در مواقعی که می‌خواهید بخش کوچکی را نظافت کنید یا آشغال‌های کف ماشین را جارو بکشید، به کار می‌آیند. جاروی شارژی، به علت قیمت خیلی کمتری که نسبت به جاروبرقی دارد و قابلیت جمع کردن آب، در خیلی موارد حتی جای جاروبرقی را هم گرفته است. اگر قصد خرید جارو شارژیدارید، جارو شارژی سایا مدل turbo یکی از بهترین مدل‌هایی است که در حال حاضر در بازار وجود دارد و در کنار امکانات مناسب از قیمت خوبی برخوردار است.

مشخصات جارو شارژی سایا مدل توربو

این جاروی دستی، ۱ کیلوگرم وزن دارد و به راحتی می‌توانید آن را در دست گرفته و حمل کنید و آشغال‌های هر نقطه‌ای که می‌خواهید را جمع کنید. از آن‌جا که این وسیله شارژی است، نیازی به پریز برق برای فعالیت ندارد و می‌توانید آن را برای نظافت بخش‌هایی که پریز برق نیست استفاده کنید.
جاروشارژی سایا توربو، از یک باتری متال هایدراید استفاده می‌کند که ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و با هر بار شارژ شدن، می‌توانید فقط به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه آن را استفاده کنید بنابراین این وسیله مناسب زمان‌هایی است که باید بخش کمی را جارو کنید.
از سایر ویژگی‌های این جارو شارژی، می‌توانیم به فیلتر بدون بافت آن اشاره کنیم که قدرت جذب بالاتری نسبت به دیگر فیلترها دارد و کوچکترین ذرات را نیز به خود جذب می‌کند. همچنین، جارو شارژی توربو سایا قابلیت جمع کردن مایعات را هم دارد و در مواقعی که لیوانی آب ریخته و می‌خواهید آب را از روی سطح جمع کنید، می‌توانید از سراغ جاروی سایا بروید. 

قیمت جارو شارژی Saya

این جاروی شارژی، از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و امکاناتی کاملا متناسب قیمت برای آن در نظر گرفته شده. بنابراین نباید انتظار عملکردی خاص یا قدرتی برابر با جاروبرقی از آن‌ داشته باشید. با این حال، برای جمع کردن مایعات، نظافت داخل ماشین و فضاهایی که دسترسی به برق ندارند، یا حتی مواقعی که نمی‌خواهید سراغ جارو برقی بروید بسیار گزینه‌ی ایده‌آلی است.

  • وزن ۱ کیلوگرم 
  • پرقدرت
  • خشک و تر 
  • فیلتر NON WOVEN 
  • مجهز به باطري NI-MH ۱۸۰۰ میلی آمپر ساعت 
  • آداپتور SWITCHING 
  • تنوع رنگ 
  • ملحقات: گوشه پاك کن تاشو و نازل آب جمع کن 
  • داراي استاندارد ایمنی محصول
برند
سايا
جنس
پلاستيک
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
فیلتر قابل شست و شو
دارد
نوع منبع تغذیه
برق شهری
میزان شارژدهی
10 تا 15 دقیقه
نحوه نصب
قابلیت اتصال به دیوار
نوع مخزن جارو
جذب مایعات
دارد
نوع جارو
دستی
سری قابل تعویض
ندارد
شناسه کالا
2901884800077

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...