بخار شو تولیپس مدل SC-A690

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: توليپس
  • جنس: پلاستيک
  • گارانتی: 18 ماهه صنایع الکترونیک ناسیونال ایران
  • زمین شوی: دارد
گارانتی توليپس
آماده ارسال ناموجود
0
3,450,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

امروزه بخار شوها به عضوی جدا ناپذیر از لوازم نظافتی منازل تبدیل شده‌اند و بسیاری از افراد استفاده از این محصولات را به سایر روش‌های سنتی ترجیح می‌دهند. خوشبختانه، امروزه شرکت‌های بسیاری در زمینه‌ی تولید بخار شوها فعالیت می‌کنند و می‌توان این محصولات را در بازه‌های قیمتی بسیار مختلف یافت. همچنین، حداکثر توان مصرفی، ظرفیت مخزن آب و میزان توان مصرفی از جمله عواملی هستند که در انتخاب بخارشوها توسط مشتریان می‌توانند موثر باشند. شرکت تولیپس به عنوان یکی از تولید کنندگان محصولات خانگی از جمله محصولات نظافتی شناخته می‌شود. بنابراین، این شرکت در زمینه‌ی تولید بخار شوها هم هم فعالیت دارد و بخار شو مدل SC-A690 از جمله محصولات پرطرفدار این شرکت قلمداد می‌شود. این بخار شو از ظرفیت مخزن آب 1.5 لیتری بهره می‌برد و از جمله ویژگی‌های دیگر آن می‌توان به توان 1500 وات، مخزن استیل ضد زنگ و سیستم ایمنی و محافظت سه گانه اشاره کرد.

بخارشوی تولیپس مدل SC-A690 برای استفاده روزمره می‌تواند بسیار مفید باشد. در روزگاری که آشپزخانه در اکثر خانه ها اپن بوده و مستقیم به سالن و پذیرایی متصل هستند، بخارات ناشی از سرخ کردن و پختن غذا علاوه بر فضای آشپزخانه ، فضای خانه را نیز آلوده میکند و علاوه بر آن آلودگی های شهری و گرد و غبار نیز روی سطوح سرامیکی و سنگی کف منزل، دیوار ها و سقف میچسبد. برای نظافت و تمیز کردن این آلودگی ها استفاده از بخارشور راحت ترین گزینه برای خانواده ها می باشد.


بخارشوی تولیپس مدل SC-A690

بخارشوی تولیپس مدل SC-A690 با رنگ خاکستری و مشکی از محصولات تولیپس (Tulips) می‌باشد. این بخارشوی برای شست و شوی دیوار، شیشه و زمین قابل استفاده است. حداکثر توان مصرفی بخار شوی برابر با 1500 وات (Watt) می‌باشد.

ظرفیت مخزن بخارشوی تولیپس مدل SC-A690 برابر با 1.5 لیتر بوده و همچنین جنس مخزن از استیل ضد زنگ (Stainless steel) است. فشار بخار در این دستگاه از 3.5 تا 4 بار (Bar) متغیر می‌باشد. جنس بدنه بخارشوی تولیپس مدل SC-A690 از پلاستیک ABS می‌باشد.

پلاستیک ABS در مقابل حرارت مقاوم است و در صنعت خودروسازی، تولد لوازم الکتریکی و ساخت بدنه لوازم خانگی از جمله جاروبرقی، تلفن، چای‌ساز و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سیستم ایمنی 3 گانه، قابلیت تنظیم بخار و پایه جمع کردن سیم از دیگر ویژگی‌های بخارشوی تولیپس مدل SC-A690 از برند تولیپس می‌باشد.

تولیپس مدل SC A690 2

نقاط قوت
نقاط ضعف
  • قابلیت تنظیم بخار
  • رنگ‌بندی کم
  • جنس مخزن از استیل ضد زنگ 

  • سیستم ایمنی سه گانه

  • دارای پایه جمع کردن سیم 

برند
توليپس
جنس
پلاستيک
گارانتی
18 ماهه صنایع الکترونیک ناسیونال ایران
زمین شوی
دارد
کنترل روی دسته
ندارد
شیشه شوی
دارد
چرخ حرکتی روی زمین
دارد
سیم جمع کن
دستی
سری قابل تنظیم
ندارد
دیوارشوی
دارد
دسته قابل تنظیم
دارد
شناسه کالا
2800001081316

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202