مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

گوشت کوب برقی پارس‌خزر مدل سالسا

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

غذاساز سه کاره مدل سالسا محصولی متفاوت، کابردی و متناسب با نیاز روز آشپزخانه های امروزی، محصولی از شرکت لوازم خانگی پارس خزر می باشد. این محصول را تحت هر عنوانی مانند گوشت کوب برقی، همزن عمودی،‌ همزن میله ای که بنامیم قابلیت آن را دارد تا از آن برای مخلوط کردن و تهیه شیر موز و انواع سوپ و اسموتی، خرد کردن میوه ها، سبزیجات و صیفی جات، هم زدن تخم مرغ و یا خامه، له کردن پیاز و مانند آن استفاده نمود. گوشت کوب و همزن این دستگاه همراه با یک ظرف استوانه ای پلاستیکی عرضه شده تا به راحتی و بدون هیچ دردسری بتوانید مواد را در آن خرد، مخلوط و یا له نمایید. این هندر بلندر با موتور قدرتمند 350 وات خود قابلیت پوره کردن انواع کتلت و آش را نیز داراست.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

گوشت کوب و همزن این دستگاه همراه با یک ظرف استوانه ای پلاستیکی عرضه شده تا به راحتی و بدون هیچ دردسری بتوانید مواد را در آن خرد، مخلوط و یا له نمایید. این هندر بلندر با موتور قدرتمند 350 وات خود قابلیت پوره کردن انواع کتلت و آش را نیز داراست. خردکن مجهز به تیغه استیل ضدزنگ با قابلیت جدایش و کاسه مدرج با ظرفیت خوب 700 میلی لیتری برای خرد کردن گوشت، پیاز، سبزیجات، خشکبار و...، قابلیت استفاده به صورت همزن دستی و همینطور قابلیت نصب همزن سیمی بر روی دسته گوشت کوب برای هم زدن تخم مرغ، مایعات، انواع سس ها، ژله و دسر این محصول را به یک محصول کامل برای تهیه و آماده سازی یک سفره زیبا و متنوع تبدیل کرده است.

- همزن سیمی - لیوان پلاستیکی - محفظه خرد کن پلاستیکی - تیغه خرد کن - درب پوش خرد کن - قطعه نصب دیواری - کارت گارانتی

برند
پارس خزر
جنس
جنس کالا: پلاستيک و استيل
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
نوع محصول
سه کاره
تنظیمات سرعت
دارد
توان مصرفی
350 وات
جنس ظرف
پلاستیک
جنس میله
استیل ضد زنگ
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
موتور
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...