مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

همزن تولیپس مدل MX-A 434

از {{model.count}}
0
2,950,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

یکی از پیشرفته ترین مدل های همزن روز دنیاست که شامل کاسه استیل 4 لیتری ضد زنگ است و تنها کافیست که مواد مورد نظر خود را در کاسه تعبیه شده ریخته و روی پایه دستگاه قرار دهید و دکمه پاور را روشن نمایید و از دور شاهد کار آن باشید. این همزن قابل مقایسه با دستگاه های قدیمی که همزن به صورت دستی و باعث فشار روی موچ دست و ... می شد نیست. حرکت همزمان کاسه و تیغه و دارا بودن دکمه توربو این محصول سرعت ترکیب هر نوع موادی را برای تهیه انواع کیک، نان، شیرینی و بستنی و ... فراهم می آورد .

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

همزن کاسه دار تولیپس مدل MX-A434 محصولی از شرکت ایرانی تولیپس است. تولیپس تولید کننده داخلی لوازم خانگی است که با تولید محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه طرفداران زیادی کسب کرده است.
این محصول دارای ظاهری زیبا است و ترکیب رنگ مشکی بدنه همراه قطعات فلزی آن ، جلوه خاصی ساخته است. بدنه این همزن از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بوده و دربرابر ضربات و فشارهای احتمالی مقاومت خوبی دارد.
این همزن دارای یک کاسه 4 لیتری از جنس استیل ضد زنگ است که میتوانید مواد غذایی موردنظر خود را در آن ریخته و شاهد آماده شدنشان باشید. این محصول نیازی به نیروی دست ندارد و در نتیجه باعث خستگی و درد نمیشود.
همزن کاسه دار تولیپس مدل MX-A434 از قابلیت توربو برخوردار بوده و درنتیجه میتواند با سرعت مدنظر شما ، ماده غذایی مورد نیازتان را آماده سازد. همچنین میتوانید با دکمه تعبیه شده روی بدنه ، سرعت این همزن را در 5 حالت مختلف تنظیم کنید.
این محصول دارای تیغه های همزن و خمیرزن است که میتوان برای تهیه خمیر نیز استفاده کرد. این تیغه ها قابل جداسازی و شست و شو میباشند.
این همزن دارای یک شیار مخصوص برای جمع کردن سیم میباشد که از قطعی های احتمالی نیز جلوگیری میکند. همچنین این دستگاه و متعلقات آن فضای زیادی اشغال نمیکند.

برند
توليپس
جنس
جنس کالا: پلاستيک و استيل
گارانتی
18 ماهه نگین تک پرشیا
نوع محصول
همزن کاسه دار
تنظیمات سرعت
5 سرعته
توان مصرفی
500 وات
جنس ظرف
پلاستیک
جنس میله
استیل ضد زنگ
جنس تیغه
استیل
موتور
-
شناسه کالا
2901278800768

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...