مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

گوشتکوب برقی پاناسونیک مدل MX-GS1

از {{model.count}}
0
2,000,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

گوشت‌کوب برقی «MX-GS1» محصولی 600واتی بوده که به تیغه‌های چهارپره‌ی انحصاری شرکت «پاناسونیک» مجهز شده است. این مجموعه تیغه‌ها شامل دو پره‌ی عمودی و دو پره‌ی افقی هستند که در ترکیب با یکدیگر، کارایی مناسبی را پدید می‌آورند. این گوشت‌کوب برقی به لطف موتور قدرتمند و تیغه‌های چهارگانه با طراحی ویژه، برای تهیه‌ی انواع سس و اسموتی محصولی کارآمد به‌حساب می‌آید. پایه‌ی این محصول از استیل ضدزنگ ساخته شده است و به‌راحتی می‌توانید از آن برای مخلوط و خردکردن موادغذایی در حال پخت استفاده کنید. دستگیره‌ی این مدل تماما از پلاستیک ساخته شده و برای قسمت‌هایی که با دست تماس دارد، از پلاستیکی متفاوت از سایر بخش‌ها استفاده شده است. به لطف این پلاستیک ویژه و طراحی ارگونومیک دسته، در دست‌گیری و استفاده از این گوشت‌کوب برقی کاری ساده است.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

بررسی تخصصی محصول 

امروزه با خرید لوازم خانگی  که به مدد تکنولوژی و پیشرفت‌های حاصل از آن در اختیار ما قرار دارند، کارها را به طرز شگفت آوری آسان نموده‌اند، کوبیدن حلیم یا گوشت پخته را در گذشته نه چندان دور و با شیوه‌ی سنتی تصور کنید که چه سختی‌ها و خستگی‌هایی داشت اما امروزه آشپزی و ترکیب مواد مختلف در عرض چند ثانیه و به مدد لوازم چون غذاساز، ماشین غذا و … آشپزی به درجه‌ی بالایی از لذت و راحتی رسیده. پاناسونیک از پیشگامان تولید در این عرضه بوده و مرغوبیت و دوام، دو ویژگی تولیدات این کمپانی بزرگ است.

نقد و بررسی:

یکی از این اقلام معتبر گوشت‌کوب برقی پاناسونیک MX-GS1 است، وزن یک کیلوگرمی این کالا نشان از هوشمندی در طراحی بوده زیرا به هنگام کارِمدام، دست خسته نشده و به دلیل طراحی ارگونومیک که متناسب با ویژگی فیزیکی دست بوده به راحتی بین انگشتان جای می‌گیرد. بدنه از جنس پلاستیک مقاوم و میله‌ی اصلی آن استیل است همانند تیغه‌های چهارپره دارد که از جنس استیل ضد زنگ بوده و مواد را با قدرت به حالتی که شما تمایل دارید تبدیل می‌کند که به سبب داشتن موتور 600 واتی پر قدرت دقیقاً همانند گوشتکوب برقی پاناسونیک مدل MX-SS1 است، البته برخلاف آن تک سرعته بوده و به همین دلیل قابلیت تنظیم ندارد. از دیگر مزایای MX-GS1 قابلیت نگهداری سیم برق بوده که از دست و پاگیر بودنش جلوگیری می‌کند و به همراه آن نیز پایه دیواری و لیوان مندرج ارائه شده است. قابلیت شستشو در ماشین ظرفشویی در انتهای کار نیز ویژگی ممتاز دیگری است که قابل توجه بوده و برای بسیاری در خرید یک محصول نکته‌ی مهمی تلقی می‌گردد.

جمع بندی:

اگر اهل آشپزی مدرن بوده و تهیه سس و اسموتی جز برنامه همیشگی شماست، در کنار این موارد علاقه مند به استفاده از وسایل مدرن هستید با خرید گوشت‌کوب برقی می‌توانید به تمام خواسته‌های خود با یک ابزار کوچک، جمع و جور، کاربردی و مقرون به صرفه برسید.

برند
پاناسونيک
جنس
جنس کالا: پلاستيک و استيل
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نوع محصول
تک کاره
تنظیمات سرعت
ندارد
توان مصرفی
600 وات
جنس ظرف
پلاستیک
جنس میله
استیل ضد زنگ
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
موتور
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...