مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

گوشتکوب برقی کنوود مدل hdp109wg

از {{model.count}}
1,543,100
1,700,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

گوشت کوب برقی کنوود HDP109WG یک گوشت کوب برقی بسیار کاربردی است. شما می توانید در منزل، رستوران و کافه های مختلف از آن استفاده بکنید. میزان قدرت موتور در این محصول برابر با 600 وات می باشد. این مقدار بالا از توان مصرفی و قدرت موتور فقط نشان دهنده ی یک چیز است و آن هم این است که سرعت عمل این گوشت کوب برقی بسیار بالا می باشد. و می تواند در سریع ترین زمان ممکن عملکرد لازم را ارائه دهد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

در کنار این سرعت و قدرت بالای موتور، مصرف برق این موتور پایین می باشد. و باعث شده است که این گوشت کوب برقی جزو محصولات بهینه و کم مصرف قرار بگیرد. علاوه بر مصرف کم، موتور این محصول صدای بسیار کم و لرزش و پایینی نیز در هنگام کار دارد. و همین ویژگی این گوشت کوب را به یک محصول منحصر به فرد و مناسب تبدیل می کند.

تعداد تنظیمات سرعت در این محصول به یک عدد می‌رسد البته این دستگاه دارای عملکرد و توربو نیز هست که در مواقعی که نیازمند سرعت بسیار بالا هستید می توانید از این عملکرد بهره ببرید.

گوشت کوب برقی کنوود مدل_ HDP109WG

ویژگی های گوشت کوب برقی کنوود HDP109WG

  • همزن: این گوشت کوب دارای همزن نیز می باشد. در نتیجه می توانیم بگوییم که این محصول چند کاره بوده و می توان از آن استفاده های متعددی داشت. همزن این محصول از نوع بالونی است و جنس آن از استیل ضد زنگ می باشد که می توانید از آن برای هم زدن سفیده تخم مرغ، خامه و یا مخلوط کردن خمیر پنکیک و موارد این چنینی استفاده بکنید این همزن در اثر شستشوی مداوم دچار فرآیند اکسیداسیون نخواهد شد.
  • شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی: شما می توانید هر یک از قطعات این محصول را از هم جدا کرده و به راحتی در ماشین ظرفشویی شستشو دهید.
مارکKENWOOD
مدلHDP109WG
همزندارد
پارچ مدرجدارد
ظرف خردکندارد
حجم ظرف خردکن500 میلی لیتر
ابعاد36.8H x 6.9W x 7.1D
قدرت موتور600 وات
وزن0.75Kg
جنس بدنهفلز برس خورده
رنگسبز و سفید
سرعت1 سرعته
موتور توربودارد
سرعت متغیردارد
تیغه هااستیل ضد زنگ
عملکرد تیغه هاTriblade
گارانتیدارد
قابل شستشو در ظرفشوییدارد
جنس بدنه گوشت کوب برقیپلاستیک فشرده
جنس میله گوشت کوب برقیاستیل ضد زنگ
برند
کنوود
جنس
جنس کالا: پلاستيک و استيل
گارانتی
اصالت و سلامت فیزیکی کالا
نوع محصول
چهار کاره
تنظیمات سرعت
دارد
توان مصرفی
600 وات
جنس ظرف
پلاستیک
جنس میله
استیل ضد زنگ
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
موتور
-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...