مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

بخارپز پارس خزر مدل FS-12000P

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

بخارپز پارس خزر مدل FS-12000، یک محصول با طراحی ساده و درعین‌حال کاربردی است. این بخارپز با ظرفت 12 لیتر و مخزن آب 1 لیتری طراحی و ساخته‌شده است. از دیگر مشخصات فنی این بخارپز می‌توان به تایمر 60 دقیقه‌ای، نشانگر میزان آب، قابلیت استفاده به‌صورت یک طبقه حجیم، دارای پنجره‌ی نشانگر میزان آب و امکان اضافه نمودن آب در حین پخت، تایمر 60 دقیقه‌ای زنگ‌دار، دارای قطع کن خودکار، ظرف جمع‌آوری عصاره مواد غذایی و قابلیت جمع‌آوری سیم در زیر بدنه اشاره کرد. در نظر داشته باشید که پارس خزر، یک شرکت بزرگی ایرانی است که از سال 1347 با همکاری شرکت توشیبا ژاپن، آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌های ساخت لوازم‌خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای را در کشور انجام می‌دهد.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

بررسی اجمالی بخارپز پارس خزر FS-12000P

بخارپز پارس خزر مدل FS-12000P از آن دسته از محصولاتی است که وجود آن می تواند برای هر خانه ای لازم باشد. بخارپز پارس خزر مدل FS-12000P چندین کار را به صورت همزمان انجام می دهد و از این نظر می توان در زمان پخت و پز بسیار کارآمد باشد. در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که ظرفیت این محصول به ۱۳ لیتر می رسد و یک مخزن آب یک لیتری برای آن در نظر گرفته شده است.

از دیگر ویژگی هایی که بخارپز پارس خزر مدل FS-12000P را به یک محصول جذاب تبدیل کرده می توانیم به امکان استفاده به صورت یک طبقه حجیم اشاره کنیم. در واقع در این حالت تمام طبقات به یک طبقه خیلی بزرگ تبدیل می شوند و فضای بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند.

بخارپز FS-12000P پارس خزر

برای بخارپز پارس خزر مدل FS-12000P نشانگر میزان آب در نظر گرفته شده تا زمان پخت غذا بتوانید میزان آب باقی مانده آن را زیر نظر داشته باشید. همچنین این امکان برای این محصول در نظر گرفته شده که بتوانید در حین پخت آب به غذا خودتان اضافه کنید. یکی دیگر از ویژگی هایی که باعث می شود در زمان آشپزی با این محصول همه چیز را زیر نظر داشته باشید، تامیر است. یک تایمر ۶۰ دقیقه ای برای بخارپز پارس خزر مدل FS-12000P در نظر گرفته شده تا بتوانید با تنظیم آن غذاها را دقیق تر درست کنید.

روی بخارپز پارس خزر مدل FS-12000P یک ظرف جمع آوری عصاره مواد غذایی هم در نظر گرفته شده که در نوع خود ویژگی جذابی به حساب می آید.

برند
پارس خزر
جنس
جنس کالا: پلاستيک
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
ظرفیت به لیتر
12
ظرفیت به نفر
8
نوع دیگ
جداشونده
جنس دیگ
پلاستیک
تایمر
دارد
صفحه نمایش
ندارد
توان مصرفی
650
شناسه کالا
2901295900328

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...