پلوپز پارس خزر مدل RC271 TYAN

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: پارس خزر
  • جنس: جنس کالا: فلز
  • گارانتی: 24 ماهه پارس خزر
  • ظرفیت به لیتر: 2.7
گارانتی پارس خزر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پلوپز «پارس خزر» (Pars Khazar) مدل RC271TYAN، بسیار ساده با کاربری آسان به همراه کیفیت ساخت بالا تولیدشده است. این محصول، با ظرفیت بسیار بالایش (2.7 لیتر) می‌تواند به‌راحتی وعده‌ی غذایی 12 نفر را تامین کند. در نتیجه این محصول برای کاربران با میزان مصرف بالا، گزینه‌ی بسیار مناسبی است. همچنین جنس ظرف تفلون نچسب و دیگ قابل جدا شدن، کاربری این محصول را آسان‌تر کرده است. از دیگر مشخصات کلی این مدل می‌توان به توان مصرفی متوسط، پخت برنج با درجات مختلف رنگ ته‌دیگ مطابق سلیقه و ذایقه مشتریان ایرانی، درب شیشه‌ای پیرکس و سوپاپ دار جهت خروج بخار و استفاده از ترمینال فیوز جهت ایمنی مضاعف و جلوگیری از هرگونه خطرات احتمالی اشاره کرد. در نظر داشته باشید که پارس خزر، یک شرکت بزرگی ایرانی است که از سال 1347 با همکاری شرکت توشیبا ژاپن، آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌های ساخت لوازم‌خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای را در کشور انجام می‌دهد.

بررسی پلوپز 12 نفره پارس خزر مدل Tyan-271

پلوپز 12 نفره پارس خزر مدل Tyan-271 محصولی بسیار با کیفیت است چون از متریال هایی ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند و به این راحتی ها هم خط و خش بر نمی دارند. پلوپز 12 نفره پارس خزر تیان 271 بدنه ای فلزی دارد که روی آن روکشی از رنگ اپوکسی نسوز استفاده شده است. این روکش در برابر حرارت مقاومت مناسبی دارد. با این پلوپز پارس خزر می توانید برنج ها را با ته دیگ های مختلف درست کنید. می توانید ته دیگ هایی در رنگ های مختلف درست کنید تا باب میل تمام اعضای خانواده و مهمان های باشد.

پلوپز 12 نفره پارس خزر مدل Tyan-271نقد و بررسی پلوپز 12 نفره پارس خزر مدل Tyan-271

پلوپز 12 نفره پارس خزر مدل Tyan-271 از ظرف تفلونی استفاده می کند که مواد غذایی به ان نمی چسبد. البته که این ظرف بسیار بهداشتی و با کیفیت خواهد بود. یک در شیشه ای پیرکس با سوپاپ هم برای این محصول در نظر گرفته شده که جهت خروج بخار به کار می رود. این محصول از تایمز و ترموستات بسیار با کیفیتی هم بهره می برد. مصرف انرژی این پلوپز پارس خزر به ۹۵۰ وات می رسد و از استاندارد های ایمنی بالایی بهره می برد. ظرفیت این محصول ۲.۷ لیتر است و وزن آن هم به ۴.۹ کیلوگرم میرسد. طول سیم آن هم به یک و نیم متر میرسد.

برند
پارس خزر
جنس
جنس کالا: فلز
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
ظرفیت به لیتر
2.7
ظرفیت به نفر
12
نوع دیگ
جداشونده
جنس دیگ
تفلون
تایمر
دارد
صفحه نمایش
ندارد
توان مصرفی
950
شناسه کالا
2900016000750

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202