پلوپز پارس خزر مدل RC-181 TYAN

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: پارس خزر
  • جنس: جنس کالا: فلز
  • گارانتی: 24 ماهه پارس خزر
  • ظرفیت به لیتر: 1.8
گارانتی پارس خزر
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پلوپز «پارس خزر» (Pars Khazar) مدل «RC-181 TYAN» یک محصول با ظرفیت بالا، طراحی بسیار ساده به همراه قابلیت‌های فراوان است. این محصول با ظرفیت بالایش، می‌تواند در هر دوره‌ی پخت‌و‌پز، وعده‌ی غذایی 8 نفر را تامین کند. در نتیجه این محصول برای خانواده‌های پرجمعیت، گزینه‌ی مناسبی است. همچنین جنس ظرف تفلون نچسب و دیگ قابل جدا شدن، کاربری این محصول را آسان‌تر کرده است. از دیگر مشخصات کلی این کالا می‌توان به توان مصرفی پایین، استفاده از تایمر و ترموستات با دقت و کیفیت بالا جهت تنظیم حالت‌های مختلف پخت مواد غذایی و مصرف بهینه انرژی، استفاده از سیم‌های نسوز جهت افزایش ایمنی محصول و استفاده از مواد پلاستیکی بهداشتی و مقاوم در برابر حرارت اشاره کرد. در نظر داشته باشید که پارس خزر، یک شرکت بزرگی ایرانی است که از سال 1347 با همکاری شرکت توشیبا ژاپن، آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌های ساخت لوازم‌خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای را در کشور انجام می‌دهد.

اگر خانواده نسبتا پر جمعیتی دارید و یا پلوبزی می خواهید که جوابگوی مهمانی های مختلف باشد، پلوپز 8 نفره پارس خزر مدل Tyan-181 انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این پلوپز پارس خزر با متریال با کیفیتی ساخته شده است. به همین دلیل می گوییم که پلوپز 8 نفره پارس خزر تیان 181 محصول با کیفیتی است. 

پلوپز 8 نفره پارس خزر مدل Tyan 181 بدنه ای فلزی دارد که روی آن روکشی از رنگ اپوکسی نسوز استفاده شده است. این روکش در برابر حرارت مقاومت مناسبی دارد. با این پلوپز پارس خزر می توانید برنج ها را با ته دیگ های مختلف در رنگ های مختلف درست کنید تا باب میل تمام اعضای خانواده و مهمان های باشد.

 

پلوپز 8 نفره پارس خزر مدل Tyan-181نقد و بررسی پلوپز 8 نفره پارس خزر مدل Tyan-181

 

پلوپز 8 نفره پارس خزر مدل تیان 181 از ظرف تفلونی استفاده می کند که مواد غذایی به ان نمی چسبد. البته که این ظرف بسیار بهداشتی و با کیفیت خواهد بود. یک در شیشه ای پیرکس با سوپاپ هم برای این محصول در نظر گرفته شده که جهت خروج بخار به کار می رود. این محصول از تایمز و ترموستات بسیار با کیفیتی هم بهره می برد.

استفاده از سیم های نسوز جهت افزايش ايمني محصول، داراي محفظه سيم جمع كن، استفاده از ترمال فيوز جهت ايمني مضاعف و جلوگيري از هرگونه خطرات احتمالي، دارای سوپاپ خروج بخار، دارای نشان استاندارد ملی ایران (ایمنی)، داراي نشان استاندارد اروپا CE

برند
پارس خزر
جنس
جنس کالا: فلز
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
ظرفیت به لیتر
1.8
ظرفیت به نفر
8
نوع دیگ
جداشونده
جنس دیگ
تفلون
تایمر
دارد
صفحه نمایش
ندارد
توان مصرفی
620
شناسه کالا
2900016000583

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202