پلوپز تولیپس مدل RC-440-8S

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: توليپس
  • جنس: جنس کالا: استيل
  • گارانتی: 18 ماهه نگین تک پرشیا
  • ظرفیت به لیتر: 1.8
گارانتی توليپس
آماده ارسال ناموجود
0
1,800,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

از محصولات کارآمد تولیپس است که بر اساس استانداردهای ژاپنی و هنر ایرانی عرضه می‌شود. توان این پلوپز برابر با 750 وات است. این دستگاه از ظرف تفلون نچسب با قابلیت جدا شدن، بدنه مقاوم و درب شیشه‌ای ساخته شده است که دارای دوام و کیفیت قابل‌توجهی است. پلوپز تولیپس مدل  RC - 440 - 8 S  (8 نفره) دارای پلوپز با سه نوع ته دیگ، گرم نگهدارنده، آرام پز و بخارپز است که با استفاده از دکمه‌هایی که در جلوی آن قرار گرفته است، قابل انتخاب است. با استفاده از تایمر در نظر گرفته شده می‌توانید زمان پخت غذا را تنظیم کنید. برای این پلوپز، یک صفحه‌ نمایش در نظر گرفته شده است که می‌توان وضعیت تنظیمات را روی آن مشاهده کرد. ظرفیت این پلوپز برابر با 1،8 لیتر است که برای تهیه غذای 8 نفر کافی است.

پلوپز تولیپس مدل RC-440-8S از جمله محصولات کارامد شرکت تولیپس می باشد. توان این پلوپز برابر با 750 وات است . ظرفیت این پلوپز برابر 1.8 لیتر بوده که برای تهیه غذا برای 8 نفر مناسب می باشد. با استفاده از صفحه نمایش لمسی می توانید سه نوع ته دیگ بنا به علاقه خود آماده کنید. قابلیت های پلوپز تولیپس مدل RC-440-8S شامل گرم نگهدارنده، آرام پز و بخارپز است. جنس ظرف این محصول از تفلون نچسب با قابلیت جدا شدن، بدنه مقاوم و درب شیشه‌ای می باشد. از اقلام همراه آن می‌توان به کف گیر، ملاقه و پیمانه اشاره کرد. جنس بدنه این مدل پلوپز تولیپس از استیل (Steel) می باشد. دیگ این مدل پلوپز دیجیتال قابل جدا شدن است و روی بدنه محصول صفحه نمایشگر تعبیه شده است که عملکردهای مختلف پلوپز با استفاده از این پنل قابل تنظیم است. دستگاه مجهز به تایمر (Timer) است و قابلیت تنظیم حرارت (تا حرارت زیاد) وجود دارد. با استفاده از دکمه‌هایی که در جلوی آن قرار گرفته است به شما این امکان را می دهد برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برند
توليپس
جنس
جنس کالا: استيل
گارانتی
18 ماهه نگین تک پرشیا
ظرفیت به لیتر
1.8
ظرفیت به نفر
8
نوع دیگ
جداشونده
جنس دیگ
تفلون
تایمر
دارد
صفحه نمایش
دارد
توان مصرفی
750
شناسه کالا
2901278800898

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202