پلوپز تولیپس مدل RC-440-4

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: توليپس
  • جنس: جنس کالا: استيل
  • گارانتی: 18 ماهه نگین تک پرشیا
  • ظرفیت به لیتر: 0.9
گارانتی توليپس
آماده ارسال ناموجود
0
1,600,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پلوپز تولیپس مدل RC-440-4S دستگاهی چند کاره برای پخت انواع برنج محسوب می‌شود. این محصول با گنجایش ۰.۹ لیتر توانایی پخت غذا برای حداکثر ۴ نفر را دارد. مدل RC-440-4S به صورت آرام‌پز، بخارپز و گرم نگهدار کار می‌کند. بدنه دستگاه نیز از جنس استیل بوده و در برابر حرارت مقاوم است. همچنین، حداکثر توان مصرفی پلوپز تولیپس ۵۲۰ وات است که از قدرت قابل توجهی برخوردار است.دیگ پلوپز تولیپس جداشونده است که به روکش نچسب تفلون مجهز شده است. این دیگ از چسبیدن برنج به کفه دستگاه جلوگیری می‌کند. البته پوشش استاندارد آن باعث شده ته‌دیگ طلایی و خوشمزه‌ای را آماده کند. جالب است بدانید، مدل RC-440-4S از قابلیت خاموشی خودکار بهره می‌برد. این ویژگی زمان پایان پخت غذا، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش می‌شود. در کل، پلوپز تولیپس دستگاهی کاربردی و مفید برای پخت برنج و غذاهای خوشمزه ایرانی است.

پلوپز تولیپس مدل RC-440-4 از سری محصولات با کیفیت شرکت تولیپس می باشد. توان این پلوپز 520 وات است . ظرفیت دیگ این پلوپز برابر 0.9 لیتر بوده که برای تهیه غذا برای 4 نفر مناسب می باشد. با استفاده از صفحه نمایش لمسی می توانید سه نوع ته دیگ بنا به علاقه خود آماده کنید. قابلیت های پلوپز تولیپس مدل RC-440-4 شامل گرم نگهدارنده، آرام پز است که با استفاده از دکمه‌هایی که در جلوی آن قرار گرفته است، قابل انتخاب است. پلوپز تولیپس مدل RC-440-4 از ظرف تفلون نچسب با قابلیت جدا شدن، بدنه مقاوم و درب شیشه‌ای ساخته شده است. همچنین همراه این محصول کف گیر، ملاقه و پیمانه نیز به شما داده می شود. جنس بدنه این مدل پلوپز تولیپس از استیل (Steel) می باشد. دیگ این مدل پلوپز دیجیتال قابل جدا شدن است و روی بدنه محصول صفحه نمایشگر تعبیه شده است که عملکردهای مختلف پلوپز با استفاده از این پنل قابل تنظیم است. دستگاه مجهز به تایمر (Timer) است و قابلیت تنظیم حرارت (تا حرارت زیاد) وجود دارد. با استفاده از دکمه‌هایی که در جلوی آن قرار گرفته است به شما این امکان را می دهد برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

برند
توليپس
جنس
جنس کالا: استيل
گارانتی
18 ماهه نگین تک پرشیا
ظرفیت به لیتر
0.9
ظرفیت به نفر
4
نوع دیگ
جداشونده
جنس دیگ
تفلون
تایمر
دارد
صفحه نمایش
دارد
توان مصرفی
520
شناسه کالا
2901278800843

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202