پلوپز پارس خزر مدل RC-361TSW

Pars Khazar RC-361TSW Rice Cooker

از {{model.count}}
انتخاب رنگ:
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟  بله | خیر :)

ویژگی‌های محصول
  • برند: پارس خزر
  • گارانتی: 24ماهه پارس خزر
گارانتی پارس خزر
آماده ارسال ناموجود
2,450,000
3%
2,400,000 تومان
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پلوپز «پارس خزر» (Pars Khazar) مدل RC-361TSW، یک محصول با ظرفیت بسیار بالا است که در کنار طراحی ساده، از قابلیت‌های فراوانی بهره می‌برد. این محصول به کمک ظرفیت بسیار بالایش (3.6 لیتر) می‌تواند وعده‌ی غذایی 16 نفر را تامین کند. در نتیجه این محصول برای کاربران با میزان ظرفیت بسیار بالا، گزینه‌ی مناسبی است. همچنین جنس ظرف تفلون نچسب و دیگ قابل جدا شدن، کاربری این محصول را آسان‌تر کرده است. از دیگر مشخصات کلی این کالا می‌توان به توان مصرفی نسبتا بالا، استفاده از تایمر و ترموستات‌های خارجی با دقت بالا جهت تنظیم حالت‌های مختلف پخت مواد غذایی و مصرف بهینه انرژی، ظرف مخصوص پخت برنج با روکش مواد تفلون نچسب بهداشتی و مقاوم با کیفیت بالا و دارای سیم جداشونده از محصول جهت حمل‌ونقل آسان‌تر اشاره کرد. در نظر داشته باشید که پارس خزر، یک شرکت بزرگی ایرانی است که از سال 1347 با همکاری شرکت توشیبا ژاپن، آغاز به کار کرده است. این شرکت در زمینه‌های ساخت لوازم‌خانگی، فعالیت‌های گسترده‌ای را در کشور انجام می‌دهد.

پارس خزر، از دیروز تا امروز

پختن غذا دو روی یک سکه هستند؛ در عین حال آشپزی کردن یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهای دنیا است و در مقابل یکی از کارهای سخت و زمان بر نیز است. به همین دلیل است بسیاری از افراد که حوصله یا وقت کافی برای پخت‌وپز را ندارند از گزینه آشپزی کردن همیشه فرار می‌کنند. در سال‌های اخیر وسایل برقی بسیاری به کمک ما آمده‌اند که آشپزی کردن و درست کردن غذاهای خانگی و سالم راحت‌تر بشود. یکی از این دسته وسایل، پلوپز برقی است که بی‌بروبرگرد در خانه هر ایرانی لازم می‌شود. پلوپز پارس خزر مدل RC-361TSW از آن دسته وسایلی است که نباید در خرید آن درنگ کنید.

بدون شک برنج قوت غالب غذای مردم ایران زمین است؛ به همین دلیل اکثر غذاهای ایرانی شامل پلو می‌شود. پختن برنج یکی از کارهای ساده و بی‌دردسر است، اما زمانی که وقت کافی برای آشپزی کردن نداشته باشیم همین کار ساده، سخت و پیچیده می‌شود. پس بهتر است برای کم کردن زحمت خود، به سمت خرید وسایل برقی همچون پلوپز پارس خزر مدل RC-361TSW برویم تا در کمترین زمان ممکن بتوانیم یک پلو خوش‌عطر و طعم را نوش جان کنیم.

با پارس خزر آشپزی راحت می‌شود

پلوپز پارس خزر مدل RC-361TSW یک محصول بسیار راحت برای پخت برنج است، مخصوصا زمانی که زمان کمی دارید و می‌خواهید در سریع‌ترین زمان ممکن غذای شما آماده شود. البته برخلاف اسم پلوپز، این دستگاه تنها برای پخت پلو نیست و شما می‌توانید غذاهای گوناگونی همچون ماکارونی، ته دیگ، ته چین، سوپ و... را به راحتی در دستگاه بپزید. صفحه کلید دستگاه همچون مدل‌های قدیمی می‌ماند و شما بایستی با چرخش عقرب آن، زمان مورد نظر برای پخت را تعیین کنید. دستگاه دارای چهار درجه حرارت است که شما می‌توانید با توجه به پخت غذای خود، دستگاه را روی یکی از دماهای مد نظر قرار دهید.

ویژگی‌های خوب پلوپز پارس خزر مدل RC-361TSW

ویژگی مهم دیگری که در پلوپز پارس خزر مدل RC-361TSW وجود دارد، توان مصرفی آن است. این دستگاه دارای توان مصرفی 1200 وات بوده که این میزان قدرت خوبی را جهت پخت پز به شما می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به قابلمه تفلون آن اشاره کرد که هیچ‌چیز به آن نمی‌چسبد. قابلمه تفلون به شما در پخت برنج‌های ته‌دیگی یا ته‌چین کمک زیادی می‌کند تا غذا را به صورت قالبی از درون دستگاه بیرون آورید. این دستگاه قابلیت پخت غذا برای 16 نفر را دارد.

جنس بدنه: استیل آبکاری شده

ظرفیت: ۳.۶ لیتر

حداکثر توان مصرفی: ۱۲۰۰

جنس ظرف: تفلون نچسب

تنظیمات دستگاه: تایمر

دستگاه آماده سازی غذا: یخ خردکن

ظرفیت به نفر: ۱۶ نفر

اقلام همراه محصول: پیمانه و اسفنج نظافت

برند
پارس خزر
گارانتی
24ماهه پارس خزر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
با ما تماس بگیرید

با ما تماس بگیرید

برای مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما تماس بگیرید!
info[At]maniha.ir
02191011202