مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

آبمیوه گیری 4 کاره گوسونیک مدل GSJ-724

از {{model.count}}
0
3,300,000 تومن
آخرین بروزرسانی قیمت: 05 شهریور 1402
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

در روزهای گرم تابستان و یا یک روز شلوغ کاری هیچ چیز به اندازه یک لیوان آبمیوه خنک لذت بخش نیست. آبمیوه های صنعتی به دلیل وجود مواد نگهدارنده معمولا طعم و مزه واقعی خود را ندارند به همین دلیل اغلب مردم ترجیح می دهند از آبمیوه های طبیعی استفاده کنند که این مستلزم داشتن یک دستگاه آبمیوه گیر باکیفیت می باشد. آبمیوه گیری 724-GSJ چهار کاره گوسونیک یک محصول باکیفیت که نیاز هر خانه ای را برطرف میکند.آبمیوه گیری گوسونیک مدلGSJ-724 یکی از مدل های آبمیوه گیری گوسونیک با توان مصرفی 800 وات و جنس بدنه از استیل ضد زنگ و پلاستیک میباشد که نیاز شما را برای خرید دستگاه های دیگر از جمله مخلوط کن و آسیاب و خردکن را برطرف میکند.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-724 یکی از آبمیوه‌گیری‌های کاربردی کمپانی گوسونیک است. این محصول چهار کاره است و همراه خود خرد کن، آسیاب و مخلوط کندارد که شما را بی نیاز از خرید این وسایل به صورت تکی خواهد کرد. این آبمیوه گیری موتور بسیار قدرتمندی دارد که علاوه بر درست کردن آبمیوه انواع پودر سبزی خشک، ادویه و پودر گردو و دانه‌های خوراکی را توسط آسیاب آماده کند. برای آشنایی بیشتر با تمامی قابلیت‌ها و مشخصات آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-724 با ما همراه باشید.

آبمیوه گیری گوسونیک محصول کدام کشور است؟

آبمیوه گیری گوسونیک ساخت کشور ترکیه است. این کمپانی در زمینه تولید لوازم خانگی برقی به صورت تخصصی فعالیت دارد و با تولیدات با کیفیت خود توانسته تا به امروز کاربران زیادی را در سراسر دنیا به خرید محصولات خود ترغیب کند. آبمیوه گیری های این برند جزو بهترین محصولات گوسونیک بازار هستند.

بررسی مشخصات آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-724

همانطور که می‌دانید این آبمیوه گیری 4 کاره است و کاربردهای زیادی دارد، برای شناخت بیشتر جزئیات محصول با ما همراه باشید.

توان 800 واتی

آبمیوه گیری 724 گوسونیک با توان 800 وات قابلیت تنظیم سرعت در 2 حالت را دارد. موتور دستگاه بسیار قوی است و امکان استفاده از خردکن، آسیاب، مخلوط کن و خود آبمیوه گیری را با قدرت بسیار بالایی ممکن می‌سازد. شما می‌توانید بسته به مواد خوراکی که دارید سرعت را تنظیم کنید تا بتوانید از بهترین عملکرد دستگاه استفاده کنید.

جنس بدنه

بدنه آبمیوه گیری از ترکیب استیل و پلاستیک فشرده ساخته است که مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد. مخزن آبمیوه گیری با گنجایش 1 لیتر امکان آماده کردن 4 تا 5 لیوان آبمیوه را در هر بار آب گیری فراهم می‌کند. آبمیوه گیری 724 گوسونیک دارای مخزن تفاله به ظرفیت 2 لیتر و از جنس پلاستیک است. مخزن تفاله استفاده از دستگاه را بسیار آسان کرده به طوریک ه می‌توانید حجم زیادی از آبمیوه را بدون وقفه و نیاز به خاموش کردن برای تخلیه مخزن آماده کنید.

فیلتر آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-724

مخلوط کن

مخلوط کن آبمیوه گیری 724 دارای ظرفیتی معادل 2 لیتر است، بدنه مخلوط کن از شیشه نشکن ساخته شده است که برای تهیه نوشیدنی‌های گرم و سرد بسیار مناسب است. همچنین با ظرفیتی که این مخلوط کن دارد می‌توانید 6 تا 8 لیوان نوشیدنی را در هر بار استفاده از آن آماده کنید.

 

 آبمیوه گیری گوسونیک مدل GSJ-724

آسیاب

یکی دیگر از اقلام همراه آبمیوه گیری 724 آسیاب است. مخزن آسیاب از جنس شیشه نشکن است و برای آسیاب کردن انواع مواد سفت به شما طراحی شده است. تیغه‌های آن از جنس استیل ضد زنگ بسیار تیز و بران است که با کیفیت خوبی تمامی مواد را تا جایی که مدنظرتان است، خرد می‌کند. پایه‌ آسیاب از پلاستیک فشرده ساخته شده است که به راحتی باز و بسته می‌شود و امکان شستن و تمیز کردن آن بسیار آسان است.

مشخصات کلی آبمیوه گیری

ابعاد آبمیوه گیری400x280x160 میلی‌متر
وزن آبمیوه گیری3 کیلوگرم
نوع آبمیوه گیریآبمیوه گیری - مخلوط کن - خردکن - آسیاب
کارکرد آبمیوه گیریچهار کاره
شناسه آبمیوه گیری2800000605889

مشخصات فنی آبمیوه گیری

جنس بدنه آبمیوه گیریاستیل و پلاستیک
مخزن آب میوه گیریدارد
گنجایش مخزن آب میوه گیری1 لیتر
مخلوط کندارد
جنس پارچ مخلوط کنشیشه با ظرفیت 2 لیتر
آسیابدارد
مخزن تفالهدارد
توضیحات مخزن تفالهپلاستیکی 2 لیتر
جنس تیغه (صافی)استیل ضدزنگ
تنظیمات سرعتدارد
تعداد تنظیمات سرعت2 سرعته با عملکرد پالس
سایز دهانه ورودی85 میلی متر
سیستم ضد چکهدارد

سایر مشخصات آبمیوه گیری

توان مصرفی آبمیوه گیری800W
پایه ضد لغزشدارد
توضیحات آبمیوه گیریتفاوت دو مدل ۷۲۴ و ۷۲۶ در پایه های استیل و پلاستیک پارچ مخلوط کن ، خردکن و آسیاب است
برند
گوسونيک
جنس
جنس کالا: استيل و پلاستيک
گارانتی
18 ماهه می سرویس
نوع آبمیوه گیری
برقی
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
گنجایش مخزن
2
طول سیم
1.2 متر
کارکرد
چهار کاره
حداکثر توان مصرف
800
ظرفیت مخزن تفاله
2 لیتر
شناسه کالا
2800000605889

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...