مانی هوم: تجربه خرید آسان و مطمئن لوازم خانگی و جهیزیه ارزان
با ما در تماس باشید 02191011202

خرد کن پارس خزر مدل CP-802P

از {{model.count}}
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.

خرد کن پارس خزر مدل CP-802P دستگاهی کوچک، سبک و کاربردی است. این محصول زیبا دارای تیغه‌های تیز و قدرتمند است که با نیروی موتور به چرخش درآمده و مواد غذایی را خرد و ریز می‌کند. خرد کن پارس خزر مدل CP-802P دارای یک ظرف اصلی است که ظرفیت بالایی ندارد و برای خرد کردن و ریز کردن مواد غذایی اندک کاربرد دارد. موتور اصلی دستگاه بر روی ظرف قرار می‌گیرد و پس از اتصال به برق با فشار دادن دکمه روی آن چرخش موتور و بالطبع چرخش تیغه‌ها آغاز می‌شود و به‌محض رها کردن دکمه، از چرخش می‌ایستد. این مدل دارای صفحه خامه‌زن نیز است که در موارد خاص کاربرد دارد. پارس خزر تولید و عرضه‌کننده لوازم‌خانگی برقی است که در سراسر ایران به‌خوبی شناخته‌شده است.

رنگ
رنگ را انتخاب کنید.
تعداد
نوع

بررسی اجمالی خردکن پارس خزر cp-802p

خرد‌ کن هم از دیگر وسایلی است که در هر خانه ای قطعا جای خودش را پیدا می کند و در زمان درست کردن غذاهای مختلف قطعا به کار می آید. با کمی گشت و گذار در بازار هم با محصولات مختلفی مواجه می شوید که هر کدام کیفیت خاص خودشان را دارند. اما بهتر است محصولی از برندی معتبر خریداری کنید. به همین دلیل خردکن پارس خزر cp-802p انتخاب مناسبی برای خانواده ها خواهد بود. خردکن پارس خزر مدل CP-802P در زمان آشپزی کارایی بسیار زیادی پیدا می کند.

از ویژگی های خردکن پارس خزر cp-802p این است که توان و قدرت بالایی دارد. همین توان و قدرت می تواند هر چیزی را به راحتی خرد کند. این خوردکن پارس خزر که به صورت یک دو سه عمل می کند با سه بار فشار می تواند موادی که داخل خودش قرار دارد را خرد کند. توان این محصول به ۴۰۰ وات می رسد و به همین دلیل از پس خرد کردن مواد مختلف به راحتی بر می‌‌ آید. البته که باید به تیغه ضد زنگ و باکیفیت این محصول هم اشاره کنیم.

خردکن پارس خزر cp-802p

این خردکن از دیسک خامه زن و مایونز زن مخصوص هم برخوردار است. همچنین ظرف نشکنی هم برای آن در نظر گرفته شده است. یک پد لاستیکی ضد لغزش هم برای این محصول در نظر گرفته شده است.

از ویژگی های قابل توجهی که برای خردکن پارس خزر مدل CP-802P در نظر گرفته شده می توانیم به ابعاد جمع و جور آن اشاره کنیم. استفاده از این محصول هم بسیار راحت است و ایمنی فوق العاده ای هم دارد. تمام این ویژگی ها را در کنار قیمت فوق العاده این محصول قرار دهید. شک نکنید که این محصول کیفیت بسیار خوبی دارد و از طول عمر بالایی هم برخوردار است. این محصول می تواند دستیار شما در آشپزی باشد.

ظرفیت این محصول به ۳۰۰ گرم می رسد و وزن آن هم ۱.۲ کیلوگرم می رسد.

برند
پارس خزر
جنس
جنس کالا: پلاستيک
گارانتی
24 ماهه پارس خزر
نحوه عملکرد
دکمه فشاری
جنس تیغه
استیل ضد زنگ
جنس ظرف
پلاستیک
ظرفیت مخزن
0.3
طول سیم
1 متر
توان مصرفی
400 وات
تعداد تیغه
2
شناسه کالا
2901295900366

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...